Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Spørs om det slår GTX 780 Classy, kanskje noe ala det samme? Og om det blir så håpløs/streng powerlimit, så går jeg også ut fra at classy også vil klokke en del bedre (selv om fra fabrikk-OC). Og dermed ende opp med totalt sett lavere ytelse.

Selvsagt med lavere strømtrekk, men det er det langt fra alle som bryr seg om. :)

 

Stock selvsagt, men classy på vann treffer vel 1350-ish?

 

Har di 3mnd betaling utsettelse?

 

Venter på å få solgt hk'et. Da får jeg råd :p men har lyst på kortet ved launch

 

Er det egentlig bekreftet at man ikke får klokket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs om det slår GTX 780 Classy, kanskje noe ala det samme? Og om det blir så håpløs/streng powerlimit, så går jeg også ut fra at classy også vil klokke en del bedre (selv om fra fabrikk-OC). Og dermed ende opp med totalt sett lavere ytelse.

 

Selvsagt med lavere strømtrekk, men det er det langt fra alle som bryr seg om. :)

980 slår Ti, 450 dollar. :D

 

 

 

 

(kilde: random fyr på OCN)

Lenke til kommentar

 

Spørs om det slår GTX 780 Classy, kanskje noe ala det samme? Og om det blir så håpløs/streng powerlimit, så går jeg også ut fra at classy også vil klokke en del bedre (selv om fra fabrikk-OC). Og dermed ende opp med totalt sett lavere ytelse.

Selvsagt med lavere strømtrekk, men det er det langt fra alle som bryr seg om. :)

Stock selvsagt, men classy på vann treffer vel 1350-ish?

 

Har di 3mnd betaling utsettelse?

 

Venter på å få solgt hk'et. Da får jeg råd :p men har lyst på kortet ved launch

 

Er det egentlig bekreftet at man ikke får klokket?

 

Så lite? Alle mine klarer 1400+ på Vann, og nærmere 1500 på vann+. :)

 

Ingenting med 98 er ofisielt bekreftet slik jeg skjønner det. Visse ting er dog såpass "bevist" at man anser det som en sannhet. Dette er nok ikke noe av dem.

 

 

 

Spørs om det slår GTX 780 Classy, kanskje noe ala det samme? Og om det blir så håpløs/streng powerlimit, så går jeg også ut fra at classy også vil klokke en del bedre (selv om fra fabrikk-OC). Og dermed ende opp med totalt sett lavere ytelse.

 

Selvsagt med lavere strømtrekk, men det er det langt fra alle som bryr seg om. :)

980 slår Ti, 450 dollar. :D

Hehe. Det hadhe blitt bra! :) I hvert fall om det kan overklokkes. Hvis ikke, så er det ubrukelig å kjøpe referansedesign.

Lenke til kommentar

 

 

Spørs om det slår GTX 780 Classy, kanskje noe ala det samme? Og om det blir så håpløs/streng powerlimit, så går jeg også ut fra at classy også vil klokke en del bedre (selv om fra fabrikk-OC). Og dermed ende opp med totalt sett lavere ytelse.

Selvsagt med lavere strømtrekk, men det er det langt fra alle som bryr seg om. :)

Stock selvsagt, men classy på vann treffer vel 1350-ish?

 

Har di 3mnd betaling utsettelse?

 

Venter på å få solgt hk'et. Da får jeg råd :p men har lyst på kortet ved launch

 

Er det egentlig bekreftet at man ikke får klokket?

 

Så lite? Alle mine klarer 1400+ på Vann, og nærmere 1500 på vann+. :)

 

Ingenting med 98 er ofisielt bekreftet slik jeg skjønner det. Visse ting er dog såpass "bevist" at man anser det som en sannhet. Dette er nok ikke noe av dem.

 

 

 

Spørs om det slår GTX 780 Classy, kanskje noe ala det samme? Og om det blir så håpløs/streng powerlimit, så går jeg også ut fra at classy også vil klokke en del bedre (selv om fra fabrikk-OC). Og dermed ende opp med totalt sett lavere ytelse.

 

Selvsagt med lavere strømtrekk, men det er det langt fra alle som bryr seg om. :)

980 slår Ti, 450 dollar. :D

Hehe. Det hadhe blitt bra! :) I hvert fall om det kan overklokkes. Hvis ikke, så er det ubrukelig å kjøpe referansedesign.

 

Venter på Classy. Hovedkortet ditt er utsatt til 17. sept btw... :D

Lenke til kommentar

Whaaaat! :eek:

 

Hehe, går nok greit. ^^ Mistet lommeboka, og får den ikke igjen før i morgen. Flaks, eller så hadde jeg satt meg ned utenfor DI for å gråte, samt plagd de som arbeider der med mitt nærvær. :ph34r:

 

Er ikke helt ferdig med alle forberedelsene. Skjermoppsettet blir satt opp i dag, og i morgen må vannkjølingen, ventilasjonen i rommet og strømforsyningen gjøres klar for noe benching. :)

 

Edit: Benching / overklokking skjer selvsagt på et annet hemmelig HK. :whistle:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Whaaaat! :eek:

 

Hehe, går nok greit. ^^ Mistet lommeboka, og får den ikke igjen før i morgen. Flaks, eller så hadde jeg satt meg ned utenfor DI for å gråte, samt plagd de som arbeider der med mitt nærvær. :ph34r:

 

Er ikke helt ferdig med alle forberedelsene. Skjermoppsettet blir satt opp i dag, og i morgen må vannkjølingen, ventilasjonen i rommet og strømforsyningen gjøres klar for noe benching. :)

 

Edit: Benching / overklokking skjer selvsagt på et annet hemmelig HK. :whistle:

Du har jo for dårlige skjermkort uansett?

Lenke til kommentar

Vedder på det kommer først Standard 980 kort som yter ca 5% eller noe dårligere en

dagens 780ti kort..så selger de ut en masse ti kort pga det pluss en del nye 980.

Så går det vel noen mnd,er før det kommer ti utgaver og oppklokka 980 kort som

"gruser" 780ti og så er vi på "bølgen" igjen..

Lenke til kommentar

Vedder på det kommer først Standard 980 kort som yter ca 5% eller noe dårligere en

dagens 780ti kort..så selger de ut en masse ti kort pga det pluss en del nye 980.

Så går det vel noen mnd,er før det kommer ti utgaver og oppklokka 980 kort som

"gruser" 780ti og så er vi på "bølgen" igjen..

Tror det tar et år før 980Ti kommer, Om det i heletatt kommer. Skal ihvertfall ha et kort.

 

Har kun lest den ene kommentaren ang stoppet Oc, Så vet ikke om jeg skal tro på de :p

 

Bare noen dager før kortet er tilgjenlig, Kan vi håpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...