Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Helvete... har faen med ikke ord om hvor skuffet jeg er, Hadde hoppet på 780Ti Classy for lenge siden om jeg visste at jeg kom til å spare rundt en tusenlapp....

 

Jaja... Vet ikke om dette i SLI er verdt det jeg...

Dette er jo en liten chip i forhold til GK110 og den er produsert på samme gamle 28nm .. De fleste vet jo at det er best å vente til GM210 (eller noe) kommer. GM204 kan vel best beskrives som mid-range.

Det samme skjedde jo fra 580->680 , dog var ytelseøkningen litt mer den gang, men hadde de laget en 580Ti hadde det nok vært samme greia.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Helvete... har faen med ikke ord om hvor skuffet jeg er, Hadde hoppet på 780Ti Classy for lenge siden om jeg visste at jeg kom til å spare rundt en tusenlapp....

 

Jaja... Vet ikke om dette i SLI er verdt det jeg...

Dette er jo en liten chip i forhold til GK110 og den er produsert på samme gamle 28nm .. De fleste vet jo at det er best å vente til GM210 (eller noe) kommer. GM204 kan vel best beskrives som mid-range.

Det samme skjedde jo fra 580->680 , dog var ytelseøkningen litt mer den gang, men hadde de laget en 580Ti hadde det nok vært samme greia.

GM204 var forventet å ha 20 SMMer

Det var ikke mulig å lage et 580 Ti fordi 580 var 480 ti

Lenke til kommentar

http://www.techpowerup.com/205286/nvidia-geforce-gtx-980-and-gtx-970-pricing-revealed.html

EDIT: Når tror dere full brikken kommer? Kjøper et kort nå, Og et Gm210 kort når det kommer. Håper drivere kan bootse opp performance en del, er jo lov å håpe :p

 

Tror dere det er smart å vente? Har jo solgt nåværende skjermkort, Så jeg kan vel like godt hoppe på toget og ta et 980.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

 

Priserna ska enligt tidigare rykten landa på runt 4 000 kronor för GTX 970 samt runt 6 000 kronor för toppmpodellen GTX 980.

6000 SEK = 5378 NOK … :eek: Det vare noe høyere enn jeg trodde den skulle havne på.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Priserna ska enligt tidigare rykten landa på runt 4 000 kronor för GTX 970 samt runt 6 000 kronor för toppmpodellen GTX 980.

6000 SEK = 5378 NOK … :eek: Det vare noe høyere enn jeg trodde den skulle havne på.

 

Oppdatert til 6500Sek -_-

 

Riktpriserna för nya Geforce GTX 970 och 980 hamnar på 449 respektive 699 euro, vilket med svenska mått mätt motsvarar 4 490 respektive 6 490 kronor inklusive moms.

 

Bye bye Sli :cry:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...