Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Ikke overraskende, men ganske grei pris. Er vel ca. 3200kr og 4000kr for 970/980.

Om det blir ``så`` billig så vurdere jeg heller Sli, Først et kort på Launch, Et rundt November/Desember. Så heller en loop i Mai, Rundt konfen... Blir like dyrt/billig som en total loop for 1 gpu + cpu. :hmm:

 

Jeg er ganske innstilt på en loop da. Hva synes dere?

 

Ved SLI vil jeg får en skikkelig ytelse økning, Men med loop får jeg endel høyere overklokk på Gpu og stillere system. Cpu blir nok på 4.5/1.290V føler det er sweerspot på denne Cpu`en. :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør SLI. <3

Virker det mest logiske av alt egentlig. Dog jeg sitter med en 1080P 60Hz skjerm :sick:

Burde bli oppgradert til en G-synch skjerm engang :love:

 

4K øker behovet for kraftige GPUer betraktelig, så det blir nok mange som blir fristet til å vurdere SLI. Og det må bli en vurdering; SLI gir formidabel ytelse for pengene på bekostning av jevnhet i bildeflyten.

Ja 4K, Ikke 1080P 60Hz :cool:

Lenke til kommentar

 

 

1080P 60Hz. Hva skal man med noe over 670 da :xmas:

Vet ikke jeg, Benche ^!^

 

Sitter med Høytalere som er ødelagt (kosta 50Kr :D), og en Philips skjerm. Skjerm og lyd er det folk vanligvis prioriterer, Meeen jeg bryr meg kun om ytelse, Gidder ikke å bruke peng på sånt :p

Morsomt at du sier du kun bryr deg om ytelse, men ikke bryr deg om å bruke ytelsen til noe. Hva driver du med da, kaster penger på maskinvare og runker til statistikk om FPS? Høres bortkastet ut, men hvert til sitt I guess ^^
Lenke til kommentar

 

 

1080P 60Hz. Hva skal man med noe over 670 da :xmas:

Vet ikke jeg, Benche ^!^

 

Sitter med Høytalere som er ødelagt (kosta 50Kr :D), og en Philips skjerm. Skjerm og lyd er det folk vanligvis prioriterer, Meeen jeg bryr meg kun om ytelse, Gidder ikke å bruke peng på sånt :p

Morsomt at du sier du kun bryr deg om ytelse, men ikke bryr deg om å bruke ytelsen til noe. Hva driver du med da, kaster penger på maskinvare og runker til statistikk om FPS? Høres bortkastet ut, men hvert til sitt I guess ^^

Om jeg bare hadde hatt nok penger til å kaste på maskinen, Og ja tid til å runke til tabeller så hadde jeg sikkert gjort det(?)

 

Er Akkurat som å Spørre Nizzen, Andrull, Kyrre Minhund og mange flere hvorfor de bruker 8K på en Cpu, 7K på en skjerm(noen har flere :ph34r: ) Og Ti-Tusen Tri-Sli/Sli, Tusner på full vannkjøling, Mekke sin egen awesome kasse med hovedkort heis ( :w00t: )

 

Men folk prioterer annerledes. Jeg har et tak over hodet og mat :p Trenger ikke å betale en eneste utgift... Så hva skal jeg prioritere penger på? ^!^

 

Edit: War er den eneste (som jeg vet om av entusiastene som kjøper pc i dyre dommer for en sak, folding og hjelpe de som trenger det.

 

EDI 1+ dere 4, en pram hørtes digg ut, samt en Toyota til 300K ^!^

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk bruker penger på mye rart .. Hvorfor ikke PC?

 

For all del, jeg sier ikke noe imot pengebruk på PC. Jeg sitter med flere tiusener av kroner i elektronikk foran meg nå jeg også.

 

Men jeg sliter litt med å se gleden i å knuse tall bare for å knuse tall. Hva er vitsen med en romrakett når du kun flyr Stavanger - Bergen, liksom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...