Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bedre enn den med Harrison Ford, ikke i nærheten av Das Boot.

Das Boot er en veldig god ubåt film som bra beskriver hvordan det er å være ombord i en ubåt, spenningen, redselen osv. Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi handlet inn brus, snacks, godteri. Og fått kjeft av en lokal mann for at en av oss lå bredt med moped i cirka 55km/t i en svingete nedoverbakke. Gikk sykt. :p

Skrevet

dreiv å "fiksa" noe i datan, når jeg skrudde på kom den en konstant pipelyd.

"nå er datan ødelagt" tenkte jeg og var hel på gråten, det viste seg at jeg hadde satt kabinettet oppå noen knapper på tastaturet :p

Skrevet

stappa inn en disk på 4,3gb eller noe sånn, viste seg at den funka allikevel..

men jeg er fremdeles spent på å se hvordan cpuen og rammen takler det...

Skrevet

Idag blir det poker med gutta og Tuborg. Hadde ikke råd til Corona idag, men tar å håver inn enormt på pokern alikavel. Yeyy

Skrevet

holder på å installere nå, går ikke så altfor fort, men det funker hvertfall. skal ikke bruke dataen som arbeidsstasjon eller noe, skal bare sette opp en_enkel_server...

Skrevet

Et par kompiser meg fra samband var med og støttet noen der. En gal mann fra troppen angrep en hel tropp med AG og I-antrekk. :p Stjal noen MB'er gjorde han og! :p

Skrevet
God morgen allesammen! :)

Skal kanskje ut og spise i dag, weee :wee:

Så hyggelig! Blir det romantisk middag?

Ja! :)

Skal ut med ei vennine og typen hennes og, gleder meg =)

Men jeg tok seff feil av busstidene og oppdaget det ti minutter etter den bussen vi burde tatt hadde gått. Så nå må vi vente nesten en time på neste buss..

Skrevet
Et par kompiser meg fra samband var med og støttet noen der. En gal mann fra troppen angrep en hel tropp med AG og I-antrekk. :p Stjal noen MB'er gjorde han og! :p

WTF??

Serriøst?

Vår tropp ble frastjelt en MB.

Hadde gått rundt vakta i I-tøy og vinket til vakta på veien ut, og Kjønsvik den tard'en vinket selvsagt tilbake og slapp de ut :mrgreen:

Og jeg var på forsyningstur akkurat da og jeg møtte den MB'en og de skaut meg i ryggen og stridsdommere kom ut og dømte meg "skadet rygg, kritisk,ubevist".

Aldri sett en fenrik være så på bittet etter at jeg ble skadd :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...