Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
@piit; Det du skrev på sesjon er bare et "ønske". Ikke sikkert forsvaret ønsket det. Du kan vel bli kalt inn til du er 28 ellerno, det er sjelden dem glemmer noen. Er noen herfra som ikke har fått noe, de har ringt til forsvaret og hørt, men ikke fått vite noe mer. Om man binder seg til noe økonomisk kan man få utsette tjenesten.

Ok, da vet jeg litt mer. Takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har overhode ikke lyst inn i militæret, men vil egentlig ikke ha sivil tjenste heller :hmm:

Hvis jeg må i forsn, får jeg kjøkken-tjeneste eller noe sånt siden jeg bruker briller?

Skrevet

Nei eg går og legger meg. Skal spille paintball fra kl13 og til vi går opp for co2 eller kuler. Ahh skal bli digg. Håper det ikke regner da. Fint vær hadde bare vært sykt digg for da griller vi og alt. :D

Weeee

God natt.

Skrevet
En jeg kjenner taklet ikke garden og pådro seg alvorlige depresjonen i løpet av de tre månedene han var der.

Høres lovende ut :) Håper det går litt bedre for meg da.

Skrevet (endret)

Uff da, i butikker koster Koss ur40 649 kr, mens på komplett koster den 365 :dontgetit:

EDIT: Er det ingen webshop som har logitech mx510 og koss ur40 på lager?(komplet er utsolgt.)

Endret av ikkeno
Skrevet
Oh..I dag blir den varmeste dagen i hele sommer.. :ohmy:

23 grader i skyggen å klokka er bare 10.00...

Men lucky me som skal stå på et forbanna varmt kjøkken i 10 timer :hrm:

:w00t: solen er også komt til bergen!! MEneh....var i altanen og skulle hente noe klær på siden der det ikke er sol og det var kaldt! Jaja er meldt 25-29grader fra søndag av. Kanskje eg får meg noe likevel. :D:love:

Skrevet

Huff, sitter og svir av lønna før den har kommet på konto hehe typisk... Hmm ei regning, den får vente :p

Har lyst på denne (Ero Controller)

controller_845b.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...