Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan lage omgangssyke


Anbefalte innlegg

Jeg er i en situasjon der jeg veldig gjerne skulle kunnet fremkalle omgangssyke eller lignende. Målet mitt er ca. 3 ukers sykemelding. Gjentatte overdoser av koffeintabelletter er ett alternativ som jeg vurderer. Som 10-åring ble jeg svært dårlig i én dag etter å ha svelgt 1200 mg koffein i én dose, og jeg er rimelig sikker på at det vil gjøre susen igjen. Matforgiftning er også aktuelt, men sykdommen er vanskeligere å fremkalle og mindre forutsigbar. Har dere noen andre billige triks på lager?



Anonymous poster hash: 3db4b...4c6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også på hvorfor han egentlig ønsker å bli syk på denne måten ?

 

Men det finne noe som heter hundepølse, som burde være mulig å få kjøpt i de aller fleste dagligvarebutikker. Dette er selvfølgelig ikke produsert for mennesker, og det er bare nødvendig å spise en bitteliten bit av dette.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke være fysisk syk.

Om du virkelig må være borte 3 uker forklarer du legen hvorfor så skriver legen en sykemelding som faktisk er legitim :)

 

Om det bare er fordi du er lat, er det teit men om du føler at du ikke vil på jobb fordi du mistrives er det helt legitimt å ønske det.

Lenke til kommentar

Du vil ha omgangssyke med 30 varme grader ute?

Gratulerer, du må være den som er mest suicidal uten å faktisk vite at du er det.

Hopp foran toget, må være mye enklere, raskere og mindre smertefullt, mer jobb for de som skal rydde opp, men hvorfor bry seg.

 

Idiot.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...