Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan lage omgangssyke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Åja, så du bare ønsker at vi skal gi deg gode grunner til at du skal ha fri på våre skattepenger? SAU!

 

3 uker så går det på bedriften... ikke at det er noe bedre!

 

 

Ah, trodde det var mindre. Kjenner ikke til det da jeg aldri har vært sykemeldt...

 

Åja, så du bare ønsker at vi skal gi deg gode grunner til at du skal ha fri på våre skattepenger? SAU!

Nå vet ikke dere bakrunen til at denne personen vil bli syk! Det kan være alt fra a til å

 

Anonymous poster hash: e1037...cdd

 

 

Hva så? Enten er man syk eller er man ikke, prøver man å late som man er syk utnytter en systemet og er derfor en kjeltring.

Lenke til kommentar

 

 

Åja, så du bare ønsker at vi skal gi deg gode grunner til at du skal ha fri på våre skattepenger? SAU!

 

3 uker så går det på bedriften... ikke at det er noe bedre!

 

 

Ah, trodde det var mindre. Kjenner ikke til det da jeg aldri har vært sykemeldt...

 

Åja, så du bare ønsker at vi skal gi deg gode grunner til at du skal ha fri på våre skattepenger? SAU!

Nå vet ikke dere bakrunen til at denne personen vil bli syk! Det kan være alt fra a til å

 

Anonymous poster hash: e1037...cdd

 

 

Hva så? Enten er man syk eller er man ikke, prøver man å late som man er syk utnytter en systemet og er derfor en kjeltring.

 

 

Ikke 100% sikker selv heller men mener det er 16 arbeidsdager.

Lenke til kommentar

Enda en bli-syk-tråd. For n-te gang spør jeg hva som er så mye ærligere og bedre med å fremkalle en sykdom enn å bare fake den.

Enklere å gå til legen med noe konkret enn noe man gjerne ikke selv klarer å sette helt ord på å forklare på en god måte

Lenke til kommentar

Det beste er vel å få tak i et virus og sprøyte dette inn i kroppen, hvor lett det er å få til som privatperson vet jeg ikke, kanskje det finnes noen hobby-leger rundt om?

 

En ting du kan gjøre TS er å drikke ekstremt mye alkohol slik at du mister følelsen i kroppen, for så å ta deg en dusj med klærne må og så legge deg til å sove utendørs.

Men med den varmen vi har i dag er det kanskje ikke veldig effektivt.

 

 

Få noen til å knekke armene dine, da er du ihvertfal sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...