Gå til innhold

Kamptråd - Brasil vs Tyskland (semfinale)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland har nok på papiret det beste laget, særlig nå med Neymar og Thiago Silva ute, men likevel tror jeg Brasil snyter Tyskland for nok en finale. Det er mye vilje og tilfeldigheter som avgjør i VM.

 

Kan hende jeg er litt ekstra pessimistisk nå, da jeg heier på Tyskland og synes at de er det laget igjen i turneringen, som fortjener et VM gull mest (har ikke vunnet på 24år, men vært nærme mange ganger. I motsetning til Brasil som kan få sitt 3. VM-trofé på samme tid).

Lenke til kommentar

Tyskland har nok på papiret det beste laget, særlig nå med Neymar og Thiago Silva ute, men likevel tror jeg Brasil snyter Tyskland for nok en finale. Det er mye vilje og tilfeldigheter som avgjør i VM.

 

Kan hende jeg er litt ekstra pessimistisk nå, da jeg heier på Tyskland og synes at de er det laget igjen i turneringen, som fortjener et VM gull mest (har ikke vunnet på 24år, men vært nærme mange ganger. I motsetning til Brasil som kan få sitt 3. VM-trofé på samme tid).

 

Nederland har tapt 3 VM-finaler og aldri vunnet... :p

Lenke til kommentar

Ja, synes forsåvidt Nederland fortjener det like mye som Tyskland, sånn historisk sett. Det er også en stund siden Argentina vant, men de har jo også vært betydeligere svakere enn Tyskland og Nederland i de siste mesterskapene.

 

Nå unner jeg på sett og viss også Brasil å vinne på hjemmebane, men jeg kommer ikke til å heie på dem.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Litt spent på reaksjonane i vertsnasjonen om dei tapar. Dei virkar rimelig sikre på å vinne heile skiten.

Iflg. flere medier vil det jo bli borgerkrig, sosial uro og hva verre er uansett hvilken kamp Brasil taper. Tror de overlever å tape denne.

Når det er sagt håper jeg Brasil men tror Tyskland vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...