Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestilte dette på PS4 gjennom PS Store for en måneds tid siden. Skjønner virkelig ikke hvor jeg skal laste ned betaen. Når jeg går på view downloads står det Destiny Beta, men når jeg trykker på den er alt innhold helt tomt og der det vanligvis er download link så er det et kryss istedenfor.

 

Noen som har peiling?

 

EDIT: Klarte å finne det ut

Endret av leterel
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte dette på PS4 gjennom PS Store for en måneds tid siden. Skjønner virkelig ikke hvor jeg skal laste ned betaen. Når jeg går på view downloads står det Destiny Beta, men når jeg trykker på den er alt innhold helt tomt og der det vanligvis er download link så er det et kryss istedenfor.

 

Noen som har peiling?

gå til playstation store så går du til destiny, så blar du til høyre til du ser destiny beta så klikker du der

Lenke til kommentar

 

Jeg forhåndsbestilte dette på PS4 gjennom PS Store for en måneds tid siden. Skjønner virkelig ikke hvor jeg skal laste ned betaen. Når jeg går på view downloads står det Destiny Beta, men når jeg trykker på den er alt innhold helt tomt og der det vanligvis er download link så er det et kryss istedenfor.

 

Noen som har peiling?

gå til playstation store så går du til destiny, så blar du til høyre til du ser destiny beta så klikker du der

 

 

Merkelig, går til Destiny > Beta, som igjen tar meg til Destiny pre order (som jeg gjorde for over en måned siden), som forteller meg at jeg har purchased, klikker der så havner jeg i Downlodalisten, klikker Beta men kun et kryss (X), og ingen mulighet til å laste ned???

Lenke til kommentar

 

 

Jeg forhåndsbestilte dette på PS4 gjennom PS Store for en måneds tid siden. Skjønner virkelig ikke hvor jeg skal laste ned betaen. Når jeg går på view downloads står det Destiny Beta, men når jeg trykker på den er alt innhold helt tomt og der det vanligvis er download link så er det et kryss istedenfor.

 

Noen som har peiling?

gå til playstation store så går du til destiny, så blar du til høyre til du ser destiny beta så klikker du der

 

 

Merkelig, går til Destiny > Beta, som igjen tar meg til Destiny pre order (som jeg gjorde for over en måned siden), som forteller meg at jeg har purchased, klikker der så havner jeg i Downlodalisten, klikker Beta men kun et kryss (X), og ingen mulighet til å laste ned???

 

Måtte gå inn nedlastingslista i "Varlser" slette Destiny Beta derfra (som ikke var lastet ned) og deretter gå inn i PS Store og view downloads. Da kunne man laste ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...