Gå til innhold

SAMLETEST: Dette er de ti beste smartmobilene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Har enda ikke sett en begrunnelse fra gutten over om hvorfor iPhone skulle vært på førsteplass her.

Jeg ser ikke en eneste grunn selv, men er åpen for å høre noen gode argumenter.

 

Når det gjelder Windows Phone og Win8 føler jeg ikke Windows Phone er bedre enn Android. Hvordan skulle Windows Phone være bedre egnet til bruk med Windows 8 enn feks Android?

 

Off topic; de som klager over Win8 har ikke satt seg inn i det ut over å se på det en gang og si "nei æsj". Jeg ser sjelden/aldri denne startmenyen, jeg har min Win8-maskin basically akkurat som min Win7-maskin. Starter opp i desktop, bruker desktop, oooog ja.

 

BTW, Ryan: hvorfor takket du ikke ja til en ny pc med win8 og bare la inn win7 i stedet for win8?

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Når det gjelder Windows Phone og Win8 føler jeg ikke Windows Phone er bedre enn Android. Hvordan skulle Windows Phone være bedre egnet til bruk med Windows 8 enn feks Android?

 

Generell Sikkerhet? Der har versert noen historier på nettet om manglende sikkerhet i Android.

 

Vil Google overvåke deg med AdId eller smarte sporingskapsler?

 

Fikk du med deg denne

 

http://tv.nrk.no/program/KOID23005114/selskapene-bak-usas-avlytting

 

som er tilgjengelig på nettet til torsdag?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Iphone burde vært på førsteplass

iPhone har vel aldri vunnet en gruppetest, de selger kun på navnet. Burde ikke vært på lista overhodet. :-)

 

Iphone har mye som er bra, jeg kan liste dem tingene

 

 

Har enda ikke sett en begrunnelse fra gutten over om hvorfor iPhone skulle vært på førsteplass her.

Jeg ser ikke en eneste grunn selv, men er åpen for å høre noen gode argumenter.

 

Når det gjelder Windows Phone og Win8 føler jeg ikke Windows Phone er bedre enn Android. Hvordan skulle Windows Phone være bedre egnet til bruk med Windows 8 enn feks Android?

 

Off topic; de som klager over Win8 har ikke satt seg inn i det ut over å se på det en gang og si "nei æsj". Jeg ser sjelden/aldri denne startmenyen, jeg har min Win8-maskin basically akkurat som min Win7-maskin. Starter opp i desktop, bruker desktop, oooog ja.

 

BTW, Ryan: hvorfor takket du ikke ja til en ny pc med win8 og bare la inn win7 i stedet for win8?

Du vet jeg ikke er en gutt at jeg er 22 :)

 

Fordi dem sa det ikke var mulig å nedgradere til windows 7

 

Hva er det med Harvey Ryan og kgun?

Hva mener du?

Hva er det med Harvey Ryan og kgun?

Mer som hva det er mellom oss? Jeg sa bare jeg syns iphone burde vært på toppen og du kalte meg troll

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Iphone har mye som er bra, jeg kan liste dem tingene

Ja, gjerne det.

 

Ok

 

1: Den har mange apper, fleste apper kommer til iphone først og så til andre mobiler

 

2: Det har bra kamera og man har kamera på begge sider

 

3:Den er rask og ikke treig slik som noen andre telefoner kan være

 

det er bare noen av

Android vi Ios war igjen. Så jeg spør Android fantastene igjen. Har dere faktisk prøvd en iPhone over litt tid eller er dere bare imot Apple generelt? Jeg har spurt dette i ganske mange diskusjoner som dette. Får aldri svar :-).

 

SSendt fra min LG G2

Oppfører jeg meg som en apple fanboy?

Lenke til kommentar

 

 

Android vi Ios war igjen. Så jeg spør Android fantastene igjen. Har dere faktisk prøvd en iPhone over litt tid eller er dere bare imot Apple generelt? Jeg har spurt dette i ganske mange diskusjoner som dette. Får aldri svar :-).

 

SSendt fra min LG G2

Oppfører jeg meg som en apple fanboy?

Jeg vet ikke. Jeg er en iPhone fan, så jeg er kanskje ikke den rette å spørre :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Android vi Ios war igjen. Så jeg spør Android fantastene igjen. Har dere faktisk prøvd en iPhone over litt tid eller er dere bare imot Apple generelt? Jeg har spurt dette i ganske mange diskusjoner som dette. Får aldri svar :-).

 

SSendt fra min LG G2

Oppfører jeg meg som en apple fanboy?

Jeg vet ikke. Jeg er en iPhone fan, så jeg er kanskje ikke den rette å spørre :-)

 

Hehe du er faktisk den første iphone fanen utenom meg jeg har møtt her på forumet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

 

Android vi Ios war igjen. Så jeg spør Android fantastene igjen. Har dere faktisk prøvd en iPhone over litt tid eller er dere bare imot Apple generelt? Jeg har spurt dette i ganske mange diskusjoner som dette. Får aldri svar :-).

 

SSendt fra min LG G2

Oppfører jeg meg som en apple fanboy?

Jeg vet ikke. Jeg er en iPhone fan, så jeg er kanskje ikke den rette å spørre :-)

 

Hehe du er faktisk den første iphone fanen utenom meg jeg har møtt her på forumet :)

 

 

Og jeg er helt nøytral, men ingen har overbevist meg så langt om eget standpunkt.

Lenke til kommentar

1: Den har mange apper, fleste apper kommer til iphone først og så til andre mobiler

 

2: Det har bra kamera og man har kamera på begge sider

 

3:Den er rask og ikke treig slik som noen andre telefoner kan være

 

det er bare noen av

Dette var mange gode argumenter. Jeg tror iPhone blir min neste telefon.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker iOS av et par elementære grunner:

 

 

#1: Applikasjoner er jevnt over bedre optimalisert.

 

#2: Integrerer bedre med de enheter og løsninger jeg / vi har hjemme.

 

#3: Konunitet på tvers av enheter og programvare, Apple setter temmelig strenge krav for tredjepart og utviklere hva gjelder UX-design som gjør at 90% av alle apps på AppStore følger et og samme oppsett for UX-design og blir derfor utrolig greit, enkelt og effektivt og forholde seg til alt og ingenting da alt følger de samme elementære reglene for UX-design og interaksjon.

 

#4: iPhone 5S er per dags dato den telefonen som gir meg den beste kombinasjonen av maskinvare, design / utforming i en størrelse og pakke jeg føler er komfortabel og praktisk i bruk.

 

#5: For meg så er det faktisk mest "økonomisk" med iPhone på grunn av rabatter som forhandler av operatør og den høyere videresalgsverdien på iPhone. Tjener faktisk penger på å selge og anskaffe ny iPhone hvert år, tro det eller ei.

Lenke til kommentar

 

1: Den har mange apper, fleste apper kommer til iphone først og så til andre mobiler

 

2: Det har bra kamera og man har kamera på begge sider

 

3:Den er rask og ikke treig slik som noen andre telefoner kan være

 

det er bare noen av

Dette var mange gode argumenter. Jeg tror iPhone blir min neste telefon.

Se der. Flott, du vil bli fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Ok

 

 

 

 

 

 

 

1: Den har mange apper, fleste apper kommer til iphone først og så til andre mobiler

 

2: Det har bra kamera og man har kamera på begge sider

 

3:Den er rask og ikke treig slik som noen andre telefoner kan være

 

 

 

kamera på begge sider!!!! tror jeg må kjøpe meg en og. ;)

 

Det er bra for når du skal ta selfie så kan du faktisk se hvor du beveger kameraet henn ;)

Lenke til kommentar

Det har bra kamera og man har kamera på begge sider

...

Oppfører jeg meg som en apple fanboy?

 

Det er bra for når du skal ta selfie så kan du faktisk se hvor du beveger kameraet henn ;)

 

Not%20sure%20if%20trolling%20_4661e3bca6

 

Kona har iPhone 5S og jeg har en Samsung S4 Active. Begge er gode telefoner, men det er ikke snakk om at jeg kommer til å velge iPhone som neste mobil. Vi har også en iPad Mini. Jeg kjøper et Android-nettbrett i løpet av sommeren. Kjenner jeg får helt spader hver gang jeg prøver å gjøre hver minste lille ting på iOS. Enten lar det seg ikke gjøre, eller det er lagt opp på en måte som jeg synes er veldig lite intuitiv. Bare noe så enkelt om drag and drop av filer... Sukk.

 

Men igjen. iPhone er ikke dårlig. Kona er kjempefornøyd, men også enig i at mye mangler. Men hun bruker den ikke til mye utover ringe, sms, Facebook og litt spill.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det har bra kamera og man har kamera på begge sider

...

Oppfører jeg meg som en apple fanboy?

 

Det er bra for når du skal ta selfie så kan du faktisk se hvor du beveger kameraet henn ;)

 

Not%20sure%20if%20trolling%20_4661e3bca6

 

Kona har iPhone 5S og jeg har en Samsung S4 Active. Begge er gode telefoner, men det er ikke snakk om at jeg kommer til å velge iPhone som neste mobil. Vi har også en iPad Mini. Jeg kjøper et Android-nettbrett i løpet av sommeren. Kjenner jeg får helt spader hver gang jeg prøver å gjøre hver minste lille ting på iOS. Enten lar det seg ikke gjøre, eller det er lagt opp på en måte som jeg synes er veldig lite intuitiv. Bare noe så enkelt om drag and drop av filer... Sukk.

 

Men igjen. iPhone er ikke dårlig. Kona er kjempefornøyd, men også enig i at mye mangler. Men hun bruker den ikke til mye utover ringe, sms, Facebook og litt spill.

 

Hva mangler? Jeg har aldri hatt problemer med å gjøre noe på iphone

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...