Gå til innhold

SAMLETEST: Dette er de ti beste smartmobilene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

 

Jeg spør etter en begrunnelse og du kommer med dette.

 

 

 

Iphone burde vært på førsteplass

Troll

 

Troll fordi jeg syns iphone burde vært på første plass? Gi deg...

 

 

Jeg kunne svart noe tilsvarende, at en smarttelefon med Windows Phone operativsystemet er best ettersom den er mest kompatibelt med for eksempel Windows 8 som brukes på stasjonære, bærbare og nettbrett. De har mange apper som ligner kjent programvare.

 

 

Nå er jeg ikke uenig at Harvey Ryan fremstår som et aldri så lite forumtroll når han ikke kan komme med en eneste halvgod begrunnelse.

 

Men på hvilken måte er Windows Phone mer kompatibel med Windows 8 enn andre mobiloperativsystemer? Og på hvilken måte er appene mer gjenkjenning? Som en som har brukte både Windows Phone 7, 8 og litt 8.1 så kjenner jeg meg ikke helt igjen i det du skisserer her. Eller var det kun ment som et fiktivt argument mot Harvey Ryan?

 

Jeg framstår ikke som et lite forumtroll, jeg kommer med langt bedre begrunnelser enn deg...

 

Iphone er best og at dem ikke hadde den først er meg helt uvitende...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

 

Jeg spør etter en begrunnelse og du kommer med dette.

 

 

 

Iphone burde vært på førsteplass

Troll

 

Troll fordi jeg syns iphone burde vært på første plass? Gi deg...

 

 

Jeg kunne svart noe tilsvarende, at en smarttelefon med Windows Phone operativsystemet er best ettersom den er mest kompatibelt med for eksempel Windows 8 som brukes på stasjonære, bærbare og nettbrett. De har mange apper som ligner kjent programvare.

 

 

Nå er jeg ikke uenig at Harvey Ryan fremstår som et aldri så lite forumtroll når han ikke kan komme med en eneste halvgod begrunnelse.

 

Men på hvilken måte er Windows Phone mer kompatibel med Windows 8 enn andre mobiloperativsystemer? Og på hvilken måte er appene mer gjenkjenning? Som en som har brukte både Windows Phone 7, 8 og litt 8.1 så kjenner jeg meg ikke helt igjen i det du skisserer her. Eller var det kun ment som et fiktivt argument mot Harvey Ryan?

 

 

Nei det var det ikke.

 

Jeg spør og ber om begrunnelse. Jeg kjenner ikke alle mulige operativsystemer og apper. Jeg vet at Apple kvalitetssikrer sine apper bedre enn for eksempel Google og det er (kan være) viktig.

 

Det er også viktig hvor godt man kan surfe på nettet med mobilen. Er du tvunget til å bruke en bestemt nettleser eller kan du buke den du kjenner godt fra før som for eksempel Opera?

 

Jeg har ikke testet dette, men noen av dere bør ha en oppfatning å kunne komme med en brukbar begrunnelse.

 

http://www.cnet.com/products/sony-xperia-z2/

 

The Z2 arrives running the latest version of Google's mobile operating system, Android 4.4.2 KitKat.

 

:hmm:

 

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/samsung-galaxy-s5-vs-sony-xperia-z2-1233490/2

 

Both the Samsung Galaxy S5 and Sony Xperia Z2 use Android 4.4.2 as the base operating system, which should please the legions of smartphone users who simply must have the latest version of Google's OS on the go.

:hmm::roll:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg framstår ikke som et lite forumtroll, jeg kommer med langt bedre begrunnelser enn deg...

 

Iphone er best og at dem ikke hadde den først er meg helt uvitende...

For noe tull. Alle vet jo at Acer Liquid er den beste telefonen på markedet i dag.

 

Og ja, den er den beste fordi jeg sier det.

 

Alle har sin favoritt mobil dem syns er best, jeg har gode grunner med til hvorfor iphone er best :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har ingen smarttelefon eller nettbrett, men jeg vet en del om dem da jeg lager responsive ("mobiliserte") nettsteder.

 

Jeg ville vurdert grundig om jeg kjøpte en smarttelefon og ikke hoppet på den første og beste. Skulle jeg kjøpt et nettbrett, vet jeg imidlertid hvilket jeg ville kjøpt i juni 2014 og det er et Windows 8 nettbrett.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg framstår ikke som et lite forumtroll, jeg kommer med langt bedre begrunnelser enn deg...

 

Iphone er best og at dem ikke hadde den først er meg helt uvitende...

For noe tull. Alle vet jo at Acer Liquid er den beste telefonen på markedet i dag.

 

Og ja, den er den beste fordi jeg sier det.

 

Alle har sin favoritt mobil dem syns er best, jeg har gode grunner med til hvorfor iphone er best :)

 

Desverre så er det kun din mening. Finnes mange tester osv ute på nettet som sier at iPhone er langt i fra å være halvt på treet en gang i dag.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har ingen smarttelefon eller nettbrett, men jeg vet en del om dem da jeg lager responsive ("mobiliserte") nettsteder.

 

Jeg ville vurdert grundig om jeg kjøpte en smarttelefon og ikke hoppet på den første og beste. Skulle jeg kjøpt et nettbrett, vet jeg imidlertid hvilket jeg ville kjøpt i juni 2014 og det er et Windows 8 nettbrett.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

Hvorfor skjønner du ikke det?

 

Fordi menyen er helt for jævlig, det ligner på en smart telefon meny. Dem skulle holdt seg til vanlig skrivebord

Lenke til kommentar

 

Jeg har ingen smarttelefon eller nettbrett, men jeg vet en del om dem da jeg lager responsive ("mobiliserte") nettsteder.

 

Jeg ville vurdert grundig om jeg kjøpte en smarttelefon og ikke hoppet på den første og beste. Skulle jeg kjøpt et nettbrett, vet jeg imidlertid hvilket jeg ville kjøpt i juni 2014 og det er et Windows 8 nettbrett.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

 

Og iOS med 10000 milliarder statiske ikoner med regnbuefarger skvist inn i en hjemmeskjerm er ikke ett mareritt å se på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har windows 7 på min nye pc som er windows 7 :)

 

Forhåpentligvis så går windows 9 tilbake til vanlig skrivebord ikke de irriterendes app menyene

 

 

 

Jeg har ingen smarttelefon eller nettbrett, men jeg vet en del om dem da jeg lager responsive ("mobiliserte") nettsteder.

 

Jeg ville vurdert grundig om jeg kjøpte en smarttelefon og ikke hoppet på den første og beste. Skulle jeg kjøpt et nettbrett, vet jeg imidlertid hvilket jeg ville kjøpt i juni 2014 og det er et Windows 8 nettbrett.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

 

Og iOS med 10000 milliarder statiske ikoner med regnbuefarger skvist inn i en hjemmeskjerm er ikke ett mareritt å se på?

 

Nei, når det er en mobil er det noe annet, jeg gjør ikke alt det jeg gjør på pc på iphonen min

Lenke til kommentar

Jeg har windows 7 på min nye pc som er windows 7 :)

 

Forhåpentligvis så går windows 9 tilbake til vanlig skrivebord ikke de irriterendes app menyene

 

 

 

Jeg har ingen smarttelefon eller nettbrett, men jeg vet en del om dem da jeg lager responsive ("mobiliserte") nettsteder.

 

Jeg ville vurdert grundig om jeg kjøpte en smarttelefon og ikke hoppet på den første og beste. Skulle jeg kjøpt et nettbrett, vet jeg imidlertid hvilket jeg ville kjøpt i juni 2014 og det er et Windows 8 nettbrett.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

 

Og iOS med 10000 milliarder statiske ikoner med regnbuefarger skvist inn i en hjemmeskjerm er ikke ett mareritt å se på?

 

Nei, når det er en mobil er det noe annet, jeg gjør ikke alt det jeg gjør på pc på iphonen min

Hva har dette med en PC å gjøre?

 

Å se på en million statiske ikoner skvist inn i hjemmeskjermen på iOS er ikke pent å se på uansett hvordan du bruker telefonen din.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Desverre så er det kun din mening. Finnes mange tester osv ute på nettet som sier at iPhone er langt i fra å være halvt på treet en gang i dag.

 

Kan det skyldes at Steve Jobbs nok en gang har forlatt Aplle, denne gang for godt.

 

 

 

 

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

 

 

Microsofts suverent beste OS etter min mening. Noen liker ikke startmenyen. Men det er uhyre lett å få det gamle skrivebordet som er kjent fra før Windows 8.

 

Det er veldig enkelt å fikse det ved å

 

høyreklikke på oppgavelinjen + Egenskaper + Navigasjon

 

og hake av riktig boks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Desverre så er det kun din mening. Finnes mange tester osv ute på nettet som sier at iPhone er langt i fra å være halvt på treet en gang i dag.

 

Kan det skyldes at Steve Jobbs nok en gang har forlatt Aplle, denne gang for godt.

 

 

 

 

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

 

 

Microsofts suverent beste OS etter min mening. Noen liker ikke startmenyen. Men det er uhyre lett å få det gamle skrivebordet som er kjent fra før Windows 8.

 

Det er veldig enkelt å fikse det ved å

 

høyreklikke på oppgavelinjen + Egenskaper + Navigasjon

 

og hake av riktig boks.

 

Vi hadde jo bare et vanlig skrivebord i over 15 år, hvorfor måtte dem forandre se nå?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg har windows 7 på min nye pc som er windows 7 :)

 

Forhåpentligvis så går windows 9 tilbake til vanlig skrivebord ikke de irriterendes app menyene

 

 

 

Jeg har ingen smarttelefon eller nettbrett, men jeg vet en del om dem da jeg lager responsive ("mobiliserte") nettsteder.

 

Jeg ville vurdert grundig om jeg kjøpte en smarttelefon og ikke hoppet på den første og beste. Skulle jeg kjøpt et nettbrett, vet jeg imidlertid hvilket jeg ville kjøpt i juni 2014 og det er et Windows 8 nettbrett.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like windows 8, det er jo et komplett marreritt!

 

Og iOS med 10000 milliarder statiske ikoner med regnbuefarger skvist inn i en hjemmeskjerm er ikke ett mareritt å se på?

 

Nei, når det er en mobil er det noe annet, jeg gjør ikke alt det jeg gjør på pc på iphonen min

Hva har dette med en PC å gjøre?

 

Å se på en million statiske ikoner skvist inn i hjemmeskjermen på iOS er ikke pent å se på uansett hvordan du bruker telefonen din.

 

Ingen som har en milion ikoner på skerjen heller, jeg har 3 sider med applikasjoner og fleste av dem er i mapper. Jeg syns det er slik smarttelefoner skal være og ikke slik som andre smartphones. Windows 8 telefoner syns jeg er veldog stygt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Forhåpentligvis så går windows 9 tilbake til vanlig skrivebord ikke de irriterendes app menyene

 

 

Lett å fikse. Se ovenfor. I tillegg har du kan du komme til startmenyen med apper ved å skyve musen ned i venstre hjørne.

 

Du kan altså få det du kjenner fra før + noe mer.

 

.Vi hadde jo bare et vanlig skrivebord i over 15 år, hvorfor måtte dem forandre se nå?

 

Kan hende fordi:

  1. Det ligner mer en mobil flate som blir mer og mer vanlig.
  2. Microsoft mener default er mest effektivt. Det kan selvsagt diskuteres,
  3. derfor gjorde de det lett å velge standard kjent skrivebord ved oppstart og lukking av programmer.
Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Forhåpentligvis så går windows 9 tilbake til vanlig skrivebord ikke de irriterendes app menyene

 

 

Lett å fikse. Se ovenfor. I tillegg har du kan du komme til startmenyen med apper ved å skyve musen ned i venstre hjørne.

 

Du kan altså få det du kjenner fra før + noe mer.

 

Jeg vet det men jeg liker fortsatt ikke hvordan skrivebordet der er, jeg hadde sjansen nylig til å få en ny pc med windows 8 av faren min men jeg valgte heller å surfe nettet og finne en med windows 7 og den er jeg fornøyd med ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Windows 8.1 er mer minimalistisk og bedre etter mitt syn enn eldre utgaver av Windows. På min gamle stasjonære kjører jeg fortsatt Xp som er godt nok til min bruk på den steinalder gamle maskinen,

 

Jeg har også en anelse om at Windows 8 er sikrere enn tidligere versjoner uten å være en OS ekspert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...