Gå til innhold

flatsjerm fra rema, bra?


CreAtiv3

Anbefalte innlegg

Life er en ny produsent på markedet og skjermen tilbyr en responstid på 10 ms, en kontrast på 700:1, oppløsning på 1600 x 1200, foruten 280 nits i brightness. Den har selvfølgelig dvi inngang, foruten vanlig vga. Den har også tv tuner funskjon og har hele 2 usb 2.0 innganger. Videre har den firewire og innebygde høytalere på 2 x 120 watt. For en jevn foredeling av lys tilbyr den hele 16 baklys og alt er pakket in i titan og veier 2 kilo. Den har også veggmonteringsmuligheter og du kan også dreie den sideveis.

 

Videre er garantien på hele 10 år og dekker også baklys og pikselfeil. Bare en død piksel og du benytter bytteretten. Den digitale konvertern fant jeg ikke så mye om, men det garantereres at den er av beste kvalitet.

 

Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

Ironi? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

jeg han også se på min skjerm fra alle kanter, men kan kun se hva som står på skjermen når jeg er på forsiden av den.

 

betyr det at dette er en holografisk skjerm ala de de har i star wars o.l.

 

btw: har 17" crt av merke Targa, funnet på en søppelfylling :p

Lenke til kommentar

Life er en ny produsent på markedet og skjermen tilbyr en responstid på 10 ms, en kontrast på 700:1, oppløsning på 1600 x 1200, foruten 280 nits i brightness. Den har selvfølgelig dvi inngang, foruten vanlig vga. Den har også tv tuner funskjon og har hele 2 usb 2.0 innganger. Videre har den firewire og innebygde høytalere på 2 x 120 watt. For en jevn foredeling av lys tilbyr den hele 16 baklys og alt er pakket in i titan og veier 2 kilo. Den har også veggmonteringsmuligheter og du kan også dreie den sideveis.

 

Videre er garantien på hele 10 år og dekker også baklys og pikselfeil. Bare en død piksel og du benytter bytteretten. Den digitale konvertern fant jeg ikke så mye om, men det garantereres at den er av beste kvalitet.

 

Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

Så bra, da passer den fint sammen med min kjernekraftdrevne pc. Du vet, den som jeg bruker på hytta på månen.

Lenke til kommentar

Øyvind_Dahle: :lol: Og så glemte du bilde i bilde funksjonen, fjernkontroll til lysstyrke, tv-tuner, høytalere og video-inngang. :lol:

 

Vel, den kan da ikke være så gal bare på grunn av prisen. Tipper den er på høyde med de fleste andre billige 15"erne man finner. (30ms respons, 120' innsynsvinkel osv.) Altså helt ok til kontorbruk for hvermansen, men ikke særlig brukbart til spill og video.

Lenke til kommentar
Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

jeg han også se på min skjerm fra alle kanter, men kan kun se hva som står på skjermen når jeg er på forsiden av den.

 

betyr det at dette er en holografisk skjerm ala de de har i star wars o.l.

 

btw: har 17" crt av merke Targa, funnet på en søppelfylling :p

 

360 grader og 360 % er vel ikke det samme?

Lenke til kommentar
Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

360 grader og 360 % er vel ikke det samme?

Nei, men det betyr at du kan gå hele 3,6 runder rundt skjermen og fortsatt se hva som står på den.. :wink:

 

Jatta! Men seriøst: Er det noen rema-folk eller ande her som har tatt en nærmere titt på den? Sett detaljerte spesifikasjoner? Hadde vært intrrresant å se hva man får for en så gunstig pris. (Rama PC'n kom jo svært godt ut i test)

Lenke til kommentar

 

<off topic>

Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. :roll:

Heia Rema 1000 i Notodden.

</off topic>

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

 

<off topic>

Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. :roll:

Heia Rema 1000 i Notodden.

</off topic>

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Life er en ny produsent på markedet og skjermen tilbyr en responstid på 10 ms, en kontrast på 700:1, oppløsning på 1600 x 1200, foruten 280 nits i brightness. Den har selvfølgelig dvi inngang, foruten vanlig vga. Den har også tv tuner funskjon og har hele 2 usb 2.0 innganger. Videre har den firewire og innebygde høytalere på 2 x 120 watt. For en jevn foredeling av lys tilbyr den hele 16 baklys og alt er pakket in i titan og veier 2 kilo. Den har også veggmonteringsmuligheter og du kan også dreie den sideveis.

 

Videre er garantien på hele 10 år og dekker også baklys og pikselfeil. Bare en død piksel og du benytter bytteretten. Den digitale konvertern fant jeg ikke så mye om, men det garantereres at den er av beste kvalitet.

 

Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

Ekke noe ekspert på LCD men er ikke dette SINNSYKT bra ?? :o

Lenke til kommentar

 

<off topic>

Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. :roll:

Heia Rema 1000 i Notodden.

</off topic>

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

hallo folkens,

 

den skjermen her er bra nok for prisen,

men husk dere får hva dere betaler for.

men husk den er jo BILLIG, har dere extra penger så løp å kjøp

er dere kresen eller har dårlig råd. ikke kjøp.

 

ikke forvent at det er en bra spill monitor. men fet nok til windows/office/internett å normal bruk så er det bra nok

 

 

 

tja kom på at den kan være bra til spill å, men tviler litt på det.

for prisen så er det en bra server skjerm, liten plass, bra pris. osv

 

bare mine 2 cent

 

MR_T

Lenke til kommentar
jeg han også se på min skjerm fra alle kanter, men kan kun se hva som står på skjermen når jeg er på forsiden av den.

 

 

:lol:

 

Så bra, da passer den fint sammen med min kjernekraftdrevne pc. Du vet, den som jeg bruker på hytta på månen.

 

:lol:

 

Øyvind_Dahle: Og så glemte du bilde i bilde funksjonen, fjernkontroll til lysstyrke, tv-tuner, høytalere og video-inngang.

 

 

Og

 

 

Nei, men det betyr at du kan gå hele 3,6 runder rundt skjermen og fortsatt se hva som står på den..

 

:lol:

 

Noen ganger dukker det bare opp kongemeldinger her på forumet. Sitter faktisk å ler ennå av de komentarene!!

 

 

For de som ikke har spesielt peiling på LCD : jeg kødda.

 

DEre som har lyst tli å lære litt kan ta en titt på posten min [/code]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...