Gå til innhold

flatsjerm fra rema, bra?


CreAtiv3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, den kan være bra. Rema pc'en har jo overraskende bra specs, kanskje de har fått skjermene litt billig siden de sikkert har kjøpt syykt mange? og så trenger jo ikke rema å tjene så veldig mye per skjerm. Hvis det kommer billig tv-tuner med fjernkontroll sak til den så tror jeg den vil selge syyykt, 15" lcd tv koster syyyykt mye (5-6k)

Lenke til kommentar
Life er en ny produsent på markedet og skjermen tilbyr en responstid på 10 ms, en kontrast på 700:1, oppløsning på 1600 x 1200, foruten 280 nits i brightness. Den har selvfølgelig dvi inngang, foruten vanlig vga. Den har også tv tuner funskjon og har hele 2 usb 2.0 innganger. Videre har den firewire og innebygde høytalere på 2 x 120 watt. For en jevn foredeling av lys tilbyr den hele 16 baklys og alt er pakket in i titan og veier 2 kilo. Den har også veggmonteringsmuligheter og du kan også dreie den sideveis.

 

Videre er garantien på hele 10 år og dekker også baklys og pikselfeil. Bare en død piksel og du benytter bytteretten. Den digitale konvertern fant jeg ikke så mye om, men det garantereres at den er av beste kvalitet.

 

Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

Er det fremdeles denne skjermen til 1800 vi snakker om nå? :o :o

Lenke til kommentar
Life er en ny produsent på markedet og skjermen tilbyr en responstid på 10 ms, en kontrast på 700:1, oppløsning på 1600 x 1200, foruten 280 nits i brightness. Den har selvfølgelig dvi inngang, foruten vanlig vga. Den har også tv tuner funskjon og har hele 2 usb 2.0 innganger. Videre har den firewire og innebygde høytalere på 2 x 120 watt. For en jevn foredeling av lys tilbyr den hele 16 baklys og alt er pakket in i titan og veier 2 kilo. Den har også veggmonteringsmuligheter og du kan også dreie den sideveis.

 

Videre er garantien på hele 10 år og dekker også baklys og pikselfeil. Bare en død piksel og du benytter bytteretten. Den digitale konvertern fant jeg ikke så mye om, men det garantereres at den er av beste kvalitet.

 

Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

Du glemte at det er første skjermen med HDMI inngang (bedre enn DVI), og at det er en widescreen med 1920 x 1600.

 

Jeg har hørt rykter om at noen Rema ansatte har testet denne. De klarte å finne start knappen i windows uten problemer, så den må være bra.

Lenke til kommentar
Life er en ny produsent på markedet og skjermen tilbyr en responstid på 10 ms, en kontrast på 700:1, oppløsning på 1600 x 1200, foruten 280 nits i brightness. Den har selvfølgelig dvi inngang, foruten vanlig vga. Den har også tv tuner funskjon og har hele 2 usb 2.0 innganger. Videre har den firewire og innebygde høytalere på 2 x 120 watt. For en jevn foredeling av lys tilbyr den hele 16 baklys og alt er pakket in i titan og veier 2 kilo. Den har også veggmonteringsmuligheter og du kan også dreie den sideveis.

 

Videre er garantien på hele 10 år og dekker også baklys og pikselfeil. Bare en død piksel og du benytter bytteretten. Den digitale konvertern fant jeg ikke så mye om, men det garantereres at den er av beste kvalitet.

 

Glemte å si at synsvinkelen er på hele 360 %

 

Du glemte at det er første skjermen med HDMI inngang (bedre enn DVI), og at det er en widescreen med 1920 x 1600.

 

Jeg har hørt rykter om at noen Rema ansatte har testet denne. De klarte å finne start knappen i windows uten problemer, så den må være bra.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kjøper en.

 

Har en 15" compaq LCD (modell 1501). Den betalte vi dyrt for gjennom "hjemme-pc ordning", men en måned etterpå solgte Elkjøp den for 2200,-

Det betyr nok at jeg sitter på en dårlig skjerm. Og da lurer jeg på hvor bra de dyre er! Jeg synes skjermen er knallbra!! Jeg har en 17" CRT ved siden av LCD'en, og føler den er klar for å byttes ut med en Rema 1000 skjerm. Kan umulig være så mye dårligere enn 2200,- kroners skjermen jeg har nå og er storførnøyd med.

Lenke til kommentar

 

<off topic>

Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. :roll:

Heia Rema 1000 i Notodden.

</off topic>

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

 

<off topic>

Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da. :roll:

Heia Rema 1000 i Notodden.

</off topic>

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
uten å nevne navn (nick)... enkelte her har utrolige problemer med å forstå ironi...

 

Sinnsvakt også, hehe :) er jo av og til noen smarte (meg :D) som leker litt dumme og fyrer av et latterlig spørsmå hehe, men seriøst, er disse skjermene noe bra ? kan ikke noen gå innom rema og se på specsene til denne?

 

Tror de skal ligge mellom druene og kjøttet i Kristiansand :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...