Gå til innhold

flatsjerm fra rema, bra?


CreAtiv3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
 

 

<off topic>

Jeg var innom rema for jeg trengte en ostehøvel og regna med at de hadde de der, men når jeg spurte dama i kassa om hvor jeg kunne finne det så svarte hun med en nedlatende tone at dette var en matvarebutikk så slikt hadde de ikke. Så spurte jeg om hvor pastaen var, rett ved siden av vinkelsliperne der borte var svaret jeg fikk da.  :roll:  

Heia Rema 1000 i Notodden.  

</off topic>

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

God ferie til deg over meg ja.

 

Uansett.

 

Jeg hoppa innom REMA og så på en av skjermene, spurte også så pent om det var mulig å få teste den (hadde med laptop) men NEI, det skulle de ikke ha noe av nei. Kjøper ikke.

 

Blir vell samme greia som når dagligvarehandeler solgte mobiltelefoner. Folk innser ikke hvor skrap det er før om et år.

Lenke til kommentar
hadde du virkelig regnet med så bra service hos rema?

Bra forsøk forresten. Gleder meg til en test av de greiene der

 

Ja og nei. REMA regner vell med at de fleste kunder ikke er smarte nok til å tenke litt før de kjøper. De håper vell på at folk leser LCD og flatskjerm og "hengest på veggen" også bryr de seg ikke så mye om alt det andre.

Lenke til kommentar

Jeg hoppa innom REMA og så på en av skjermene, spurte også så pent om det var mulig å få teste den (hadde med laptop) men NEI, det skulle de ikke ha noe av nei.  

 

Dårlig gjort altså! Kunne godt tenkt meg å vite om den skjermen var noe å samle på. Hvis den takler 2D på greit vis (statisk grafikk) så er den gullfin som kartplotterskjerm (hvis den har normal lysstyrke/kontrast da).

Evt går det jo også an å modde litt på/med en slik skjerm (sidedøra på kabbiset?) siden den er såpass billig.

 

DrErling

Lenke til kommentar

Skal innom å sjekke rema idag! :D På skolen trenger vi en 15" til serveren våres, så kanskje... :wink:

 

Edit 1; Til dere som øyensynelig ikke får nok av smileys her på tråden, det er andre som ikke er like keen på det! Synes førstemann som quotet hadde ett lite humoristisk poeng, men når 10(!!) andre skal gjøre det samme, må jeg bare riste på hodet.. :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...