Gå til innhold

E3 2014 - Generell Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rainbow Six! :wee: Men FY så scriptet det der var.. Irriterte meg litt over det.

Sånn er det jo alltid! :p

Men man må se forbi det og heller se på gameplay-mechanics og tenk deg at intensiteten vil være 100 ganger høyere når man spiller med dedikerte gode spillere.

 

Dette kan bli rått!

 

Sant det, problemet er at det er vanskelig å finne gode og dedikerte spillere å spille med :p Jeg er nok den eneste i min vennegjeng som er det :/

 

Bah.. What to do now i to timer?

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Shape Up så overraskende gøy ut!

 

EDIT: Men han som vant er som 8 av 10 jeg ser på trening som liksom gjør push ups. :D

 

Ellers mye kult som ble vist. Men skeptisk til hvordan spillene vil faktisk se ut når dem kommer ut. Watch Dogs friskt i minne osv..

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ja, men det er forfriskende å se fps på den måten etter alle CoD og BF "samme dritten i annen innpakning" type fps.

Helt klart. Er bare litt bekymret over at det kan lide samme skjebne som Watch Dogs. Dvs dritbra trailer på E3, og mange sinte fans når det ikke kan leve opp til hypen. Kan nok fort skje med The Division også, for den saks skyld. Men uansett, gleder meg voldsomt nå. :)

Lenke til kommentar

Shape Up så overraskende gøy ut!

 

Ellers mye kult som ble vist. Men skeptisk til hvordan spillene vil faktisk se ut når dem kommer ut. Watch Dogs friskt i minne osv..

 

Ikke bare hvordan de vil se ut, men gameplaymessig. Watch_Dogs har mange gode ideer, men det hadde jaggu meg hatt godt av ihvertfall et ekstra halvt års utsettelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synd de ikke avsluttet med det som kunne vært det beste på hele konferansen, at de har valgt å droppe Uplay :p

Det skjer nok samme dag som vi blir kvitt Steam og Origin. ;) Er nok alt for mange som ikke har noe imot UPlay, og som faktisk liker det.

 

 

Greia er vel å slippe Uplay "inni" Steam igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...