Gå til innhold

E3 2014 - Generell Diskusjon


Anbefalte innlegg

Siden det er egne tråder for MS og Sony kan det vel være greit med en tråd hvor vi blant annet kan følge og diskutere EA og Ubisoft sine pressekonferanser også.

 

Tidspunkt:

 

EA - Mandag 9. juni - 21:00

 

Ubisoft - Mandag 9. juni - 00:00

 

Får nok se mer av Dragon Age: Inquisition, Battlefield: Hardline, Assassin's Creed: Unity og forhåpentligvis mye annet.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var kjedelig synes jeg. Hvis Nintendo og Sony ikke klarer å bringe noe bedre enn dette, så blir det et stort stryk i min bok.

 

edit: Likte hvordan Fable legends prøver å gjøre noe unikt med "death run" konseptet, noe som i seg selv er selvmord, og deretter kom project spark som gjør noe av det samme, bare mye bedre.

Gikk vel rett i glemmeboka for de fleste.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Likte AC Unity best.. Har aldri prøvd Halo-serien, så nå fikk jeg en unnskyldning og en god grunn til å gjøre det! Likte Crackdown, det første, lurer litt på hva det nye kan gjøre..

 

Er spesielt interessert i The Division, men enda ikke skjønt om Megan er en annen spiller, eller en NPC, og hvor mye multiplayerelementer det er i spillet, og hvor lett det lar seg gjøre å spille hele greia som singleplayer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...