Gå til innhold

E3 2014 - Generell Diskusjon


Anbefalte innlegg

Hva har det med saken å gjøre om det er ute eller ikke. Du må uansett kjøpe disse og bruke dem in-game. Så de som har det har fordel ovenfor dem ikke har dem.

 

Så jo på smashbros at du kan bruke denne så kommer opp ny karakter opp som du kan bruke som figur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hyrule warriors og bayonetta 2 er typiske overdrevne rare japse spill som frister lite for meg, og vesten generelt (utifra salgstall)

Synd. Bayonetta var et fantastisk action brawler spill. Dynasty warriors har jeg ikke spilt noe særlig. Men liker du det ikke, så liker du det ikke.

 

 

Skulle ønske jeg likte det, for da hadde et kjøp vært mer mulig.

 

For å være ærlig, skjønner jeg ikke hva Nintendo driver med nå. Skal de selge konsoller, må de få tak i majoriteten, og da kan de ikke si "Her får dere noen spill til som massen ikke liker, også må dere tåle å vente fra mai til nov/des før det kommer et spill til som kan falle i smak"

 

Imellomtida får xbox og Ps4 en tonn med spill som varierer fra A til Å. Ikke at det har noe å si for meg, for min del klarer jeg bare ikke å forsvare det å bruke et par lapper på en konsoll som bringer et greit spill hver 6mnd og som har en så liten brukerbase itillegg.

Lenke til kommentar

 

 

Amiibo? pay2win.

 

Hva er det du snakker om? Det er for å ta med karakteren din, du får ingen boost.

Er disse figurer grattis? får du tilsendt dem automatisk til posten hvis du eier en WiiU?

 

Helt klar det er boost, du kan bruke dem in-game og du oppgraderer dem. Så de som ikke har slikt vil automatisk være dårligere enn de som har det, right?

Når sa han at du får en boost som påvirker spillet? Det eneste jeg så var noe med at man kan bruke sin karakter som A.I, og den blir bedre jo bedre du selv blir.

Hele poenget med de er jo at du kan ta med dine stats til en kamerat. ;9

 

Hvorfor skulle figurene være gratis?

Gi meg kilde på at dette er boost, det ble aldri nevnt slik du sa det.

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre om det er ute eller ikke. Du må uansett kjøpe disse og bruke dem in-game. Så de som har det har fordel ovenfor dem ikke har dem.

 

Så jo på smashbros at du kan bruke denne så kommer opp ny karakter opp som du kan bruke som figur.

Du har virkelig ikke skjønt hvordan disse tingene funker? Alle folkene i Mario Kart er i spillet allerde, så jeg ser ikke helt hvordan du tror vi trenger figurene for å spille. De vil ikke akkurat fjerne karakterene når figurene er ute. .Det samme gjelder Smash Bros. Alle karakterene er i spillet når du kjøper det. Figurene er 100% frivillige.

Lenke til kommentar

 

 

Hyrule warriors og bayonetta 2 er typiske overdrevne rare japse spill som frister lite for meg, og vesten generelt (utifra salgstall)

 

Synd. Bayonetta var et fantastisk action brawler spill. Dynasty warriors har jeg ikke spilt noe særlig. Men liker du det ikke, så liker du det ikke.

Skulle ønske jeg likte det, for da hadde et kjøp vært mer mulig.

 

For å være ærlig, skjønner jeg ikke hva Nintendo driver med nå. Skal de selge konsoller, må de få tak i majoriteten, og da kan de ikke si "Her får dere noen spill til som massen ikke liker, også må dere tåle å vente fra mai til nov/des før det kommer et spill til som kan falle i smak"

 

Imellomtida får xbox og Ps4 en tonn med spill som varierer fra A til Å. Ikke at det har noe å si for meg, for min del klarer jeg bare ikke å forsvare det å bruke et par lapper på en konsoll som bringer et greit spill hver 6mnd og som har en så liten brukerbase itillegg.

Absolutt, jeg er ikke uenig med deg.

Men jeg kjøper WiiU for nintendo spill. Resten har jeg en PC til.

Og jeg går nok glipp av en del spill til PS4 og ONE, men det kan jeg leve med. Kan ikke få alt i livet ;)

Lenke til kommentar

 

Hva har det med saken å gjøre om det er ute eller ikke. Du må uansett kjøpe disse og bruke dem in-game. Så de som har det har fordel ovenfor dem ikke har dem.

 

Så jo på smashbros at du kan bruke denne så kommer opp ny karakter opp som du kan bruke som figur.

Du har virkelig ikke skjønt hvordan disse tingene funker? Alle folkene i Mario Kart er i spillet allerde, så jeg ser ikke helt hvordan du tror vi trenger figurene for å spille. De vil ikke akkurat fjerne karakterene når figurene er ute. .Det samme gjelder Smash Bros. Alle karakterene er i spillet når du kjøper det. Figurene er 100% frivillige.

 

 

Vel disse kan oppgraderes ja? kan jo bety at de blir bedre enn original figurene i spillet? så på den måten blir det boost.

 

Ja men uansett, kommer ikke til å waste penger på det, Nintendo gjorde det nokså dårlig i E3 igjen.

>

>

 

Dead Island 2 traileren var rått :)

Lenke til kommentar

Ser folk skriver skuffet konstant, men hva er det folk forventer, splitter nye IPer hvert år?

Vil bare nevne at jeg ikke er skuffet pga manglende nye IP'er. Føler faktisk jeg har sett et par i år, bade hos Sony Microsoft og Ubisoft. Når jeg skrev skuffet, mener jeg mest at jeg synes presentasjonen ikke var så veldig interessant. Som jeg skrev, det ble litt for langtekkelig til tider.

Når jeg ser på E3 så ser jeg på det for underholdningensskyld, det er kult å høre om alle spillene, men samtidig vil jeg at det skal være litt liv i konferansen også. Microsoft synes jeg holdt et veldig greit tempo i sin konferanse, og det var det jeg var skuffet over at Sony ikke klarte. Altså ikke skuffet over at det ikke var bare nye IP'er, men skuffet fordi pressekonferansen ikke klarte å holde meg ordentlig engasjert hele veien gjennom, slik som Microsoft, og tildels også Ubisoft klarte.

Lenke til kommentar

Vel disse kan oppgraderes ja? kan jo bety at de blir bedre enn original figurene i spillet? så på den måten blir det boost.

 

Ja men uansett, kommer ikke til å waste penger på det, Nintendo gjorde det nokså dårlig i E3 igjen.

>

>

 

Dead Island 2 traileren var rått :)

 

De kan ikke oppgraderes på noen annen måte enn man kan i spillet fra før. Det igjen betyr at den boosten du snakker om er i spillet allerede, enten vi har karakteren eller ikke. Det igjen betyr at vi kan sitte og oppgradere en karakter hver. Deretter tar jeg med figuren min til deg, så kan jeg spille med en karakter som har statsene mine, og du spiller med karakteren din som har dine stats, til tross for at du ikke bruker figur. Så nei, du får ikke noe boost av figurene annet enn det som er i spillet fra før. Burde ikke være så vanskelig å skjønne.

Lenke til kommentar

 

 

Hva har det med saken å gjøre om det er ute eller ikke. Du må uansett kjøpe disse og bruke dem in-game. Så de som har det har fordel ovenfor dem ikke har dem.

 

Så jo på smashbros at du kan bruke denne så kommer opp ny karakter opp som du kan bruke som figur.

 

Du har virkelig ikke skjønt hvordan disse tingene funker? Alle folkene i Mario Kart er i spillet allerde, så jeg ser ikke helt hvordan du tror vi trenger figurene for å spille. De vil ikke akkurat fjerne karakterene når figurene er ute. .Det samme gjelder Smash Bros. Alle karakterene er i spillet når du kjøper det. Figurene er 100% frivillige.

Vel disse kan oppgraderes ja? kan jo bety at de blir bedre enn original figurene i spillet? så på den måten blir det boost.

 

Ja men uansett, kommer ikke til å waste penger på det, Nintendo gjorde det nokså dårlig i E3 igjen.

>

>

 

Dead Island 2 traileren var rått :)

Give me source. Det har ingenting med multiplayer å gjøre.

 

Jeg må gi Nintendo applaus for å faktisk ha litt selvinnsikt, med kommentarer som "another mario game and what about star fox?"

 

Dead Island har jeg ingen interesse av. Kjøpte den første på full pris, var utrolig skuffet.

Deep Silver er derimot veldig flinke til å lage pre-render trailere og teasers. Bare sjekk Mark of Chaos introen deres, fantastisk..

Lenke til kommentar

Enda et E3 hvor jeg må bare riste oppgitt på hode etter å ha sett hva Nintendo har å by på. Dette er ikke bra nok til å utvide kundegruppen Nintendo!

Nytt Yoshi og Kirby vil nok selge en god del. De figurene vil selge mye (bare se på Skylanders og Disney Infinity). Splatoon virker morsomt, og passer for hele familien. Det vil nok forhåpentligvis selge en del. Zelda? Vil selge i bøtter og spann. To Smash Bros'er? StarFox? Lett-tjente penger. Bayonetta 2? Nytt RPG fra Level-5? Vil nok selge en del. Pokemon? Pengemaskin. Tror Nintendo har gjort det beste de har gjort på lenge denne gangen. Eneste vi ikke fikk var et nytt Mario, men til gjengjeld fikk vi Mario Maker. Om vi får lov å dele brett med andre over nettet, og aller helst sette dem sammen i en serie brett, trenger vi ikke noe nytt Mario på en stund. Jeg bare krysser fingrer og tær for at vi kan bruke de figurene i Mario Maker. Tenk deg Super Mario med Samus eller StarFox? Hadde vært genialt. :)

Lenke til kommentar

Doom teaser. :D I came a bit...

 

Synd det kommer til å bruke ID Tech 5 motoren, mest sansynlig ? :/

 

Nintendo var jo lavmål for min egen del som vanlig, helt på jordet og ikke-relevant. Zelda derimot, ja det såg bare helt konge ut! Men det var vel egentlig det!

Kanskje du bare ikke er i kundegruppen deres lengre. ;) Hva hadde du håpet på annet enn Zelda?

 

 

Lenge siden Nintendo overbeviste meg faktisk, så vet jo hva jeg går til hvert eneste år i grunn. Men syns noen nevnte Star Fox jeg? Såg ikke en dritt av det når jeg skummet meg igjennom Nintendo Direct?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja, ja Nintendo, dette ga meg ikke akkurat kjempelyst til å kjøpe en Wii U nå heller. De viste ikke så kjempemange ting, og det de viste fikk vi jo se ekstremt lite av. I alle fall av det som interesserte meg. Og alt er jo også så langt unna utgivelse.

 

Eneste som fristet i år er pokemon, og 3DS har jeg, Smash Bros fristet litt men vil ikke spille den på 3DS, og den frister ikke så mye at jeg vil ha Wii U bare for det. Zelda var det utrolig skuffende lite vi fikk se av, og igjen, kommer ikke før slutten av 2015 sikkert. Da står jeg igjen med Xenoblade Chronicles X som faktisk kilte fristelsesnerven min en god del, så når det og Zelda kommer er det mulig jeg kjøper Wii U.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...