Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Var bare en oppdatering til Google Services så vidt jeg så

 

https://www.reddit.com/r/LGG3/comments/3ri770/tmobile_g3_did_anyone_else_get_an_update_today/
Her nevner de stagefright

 

"Stagefright" is the nickname given to a potential exploit that lives fairly deep inside the Android operating system itself. The gist is that a video sent via MMS (text message) could be theoretically used as an avenue of attack through the libStageFright mechanism (thus the "Stagefright" name), which helps Android process video files. Many text messaging apps — Google's Hangouts app was specifically mentioned — automatically process that video so it's ready for viewing as soon as you open the message, and so the attack theoretically could happen without you even knowing it.

Because libStageFright dates back to Android 2.2, hundreds of millions of phones contain this flawed library.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Synes G3en holder seg bra....men et basic spørsmål:

 

noen ganger får jeg en stor orange ramme rundt skjermen

- hva er dette?

- og hvordan kommer man seg ut av den - jeg må skru av og på tlf for å komme ut

 

Da må du lade telefonen, du har nok under 20 % batteri igjen.....

Lenke til kommentar

Nei, det har ikke noe med batterinivå å gjøre.

 

Virker mer som et slags zoom-mode.....vet ikke helt hva jeg gjør som aktiverer det heller...

 

updated: Googlet og fant ut av det

 

Det er en funksjon under innstillinger-tilgjengelighet-berør zoom

tre taps zoomer opp et område....tre nye taps tar det tilbake til normalen

 

--------

 

"Occasionally an orange frame appears around the screen when using Chrome. Usually text is enlarged and only part of the web page is visible. The frame can be removed by changing from vertical to horizontal.

It's annoying. Google hasn't found any related complaints, so I'm probably using the wrong search terms.

Can anyone direct me to a helpful site?​"

 

" It's probably an accessibility function, either Chrome's or your phone's. In Chrome, tap Menu, then Settings, and look at the Accessibility settings. If nothing is turned on there, then go to the phone's System Settings, select Accessibility, and look for anything turned on there.​"

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar

Nei, det har ikke noe med batterinivå å gjøre.

 

Virker mer som et slags zoom-mode.....vet ikke helt hva jeg gjør som aktiverer det heller...

 

updated: Googlet og fant ut av det

 

Det er en funksjon under innstillinger-tilgjengelighet-berør zoom

tre taps zoomer opp et område....tre nye taps tar det tilbake til normalen

 

--------

 

"Occasionally an orange frame appears around the screen when using Chrome. Usually text is enlarged and only part of the web page is visible. The frame can be removed by changing from vertical to horizontal.

 

It's annoying. Google hasn't found any related complaints, so I'm probably using the wrong search terms.

 

Can anyone direct me to a helpful site?​"

 

" It's probably an accessibility function, either Chrome's or your phone's. In Chrome, tap Menu, then Settings, and look at the Accessibility settings. If nothing is turned on there, then go to the phone's System Settings, select Accessibility, and look for anything turned on there.​"

bra du fant ut av det da  :) . Men vet når jeg hadde så ble det oransje ( kanskje bare notification bar), hmmm

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ødelagt kortleseren for simkortet takket være en dårlig adapter. Har funnet noen forskjellige verksteder, men lurer på om noen her har gode erfaringer med reparasjon av LG-telefoner?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...