Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Har Samsung S5 og LG G3 som brukes litt hipp som happ her nå. Jeg merker at G3 er veldig mye tregere enn S5 på alle områder. Blant annet det å åpne meldingsboksen for sms. Hakker litt ved browsing osv. Synes også G3 er tregere enn G2 jeg hadde tidligere.

 

Jeg synes egentlig dette er litt snålt og lurer på om det er min G3 det er noe i veien med, eller om dette er rene fakta?

 

(jeg kunne selvsagt tatt en gjenopprettning men det passer seg ikke slik om dagen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, nettleser lugger veldig. Jeg stusset litt når jeg kjøpte den da den kom ferdig med Lollipop og trodde faktisk den ble solgt med forgjengeren. 

 

Reklamerer du på den pga. treghet? eller åpent kjøp?

Lenke til kommentar

Driver å lurer voldsomt på å kjøpe G3 om dagen. Er det sant det som nevnast her, at den er treig etter nyaste oppdatering?

 

Kva er isåfall gode konkurrentar i nokon lunde same prisklasse? Ser Lefdal kjører G Plex 2 for under 3k om dagen. Er dette noko ein burde vurdere over G3?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Var på nippet å bestille ny telefon, fordi G3'n var ekstremt treg, og forårsaket flere hodepiner og svette håndflater enn en gjennomsnittlig valgkamp. Men i går flasha jeg CloudyG3 2.5 custom rom på telefonen, og nå flyter alt som smør i en stekepanne. Ingen lagging, lynkjapp og stabil, som G3 SKAL være. Basert på G4 stock rom, og debloated.

Anbefales sterkt til alle som vurderer å førtidspensjonere telefonen sin.

Endret av Mysulf Pludrebart
Lenke til kommentar

Opplevde i går kveld at mobilen frøs, så jeg tok ut batteriet og forventet at mobilen skulle skru seg av som den bruker. Til min store forbauselse sto jeg med min G3 i ende hånden, hvor skjermen lyste og batteriet i andre hånden.
Har G3 (og andre mobiler?) et ekstra innebygget batteri? 
Var veldig spesielt å se at skjermen var på, selv om jeg holdt batteriet i andre hånden

Lenke til kommentar

Opplevde i går kveld at mobilen frøs, så jeg tok ut batteriet og forventet at mobilen skulle skru seg av som den bruker. Til min store forbauselse sto jeg med min G3 i ende hånden, hvor skjermen lyste og batteriet i andre hånden.

Har G3 (og andre mobiler?) et ekstra innebygget batteri?

Var veldig spesielt å se at skjermen var på, selv om jeg holdt batteriet i andre hånden

Stod laderen i telefonen? I så fall, var det derfor skjermen fremdeles lyste ;)
Lenke til kommentar

Min G3 restarter av seg selv i innimellom, noen ganger ofte andre litt ajeldnere. Den er oppdatert. Har kjørt gjenoppretting til fabrikkstandard at det hjalp.

 

Noen som har hatt/har samme problem? Evt hva gjorde dere for å fikse det?

 

Eller tror noen her at problemet ligger i rommen og at det hjelper å rooten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Min har også restartet ved ett par anledninger. Jeg har ikke gjort noe med dette da det ikke er plagsomt og jeg har sluppet å slå pin, så den starter bare opp og fungerer videre. Kanskje Google Play Music kan ha noe med det å gjøre, jeg vet ikke.

 

Jeg plages med en forstyrrelse i høytaleren når jeg prater med folk. Akkurat som en slags elektrisk knitring og stemmen blir borte ett sekund, som om telefonen bytter sendermast på en måte. Dette har blitt skikkelig plagsomt og forringer samtalekvaliteten ganske grovt. Noen som har samme problem?

Lenke til kommentar

 

Min G3 restarter av seg selv i innimellom, noen ganger ofte andre litt ajeldnere. Den er oppdatert. Har kjørt gjenoppretting til fabrikkstandard at det hjalp.

 

 

Noen som har hatt/har samme problem? Evt hva gjorde dere for å fikse det

 

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Kjøpt nytt batteri på den, virker lovende enn så lenge. Får gi den noen dager til og se

Endret av Rinohb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...