Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den siste tiden opplevd store problemer med en spesiell nettside. Androidpolice sin side gjør at telefonen henger,krasjer, stopper å spille musikk gjennom play music eller alle de nevnte på en gang. Dette er den eneste nettsiden som forårsaker dette og det synes jeg er veldig merkelig. Telefonen/programvaren er ikke modifisert på noen måte. Noen andre som har vært borti dette? Bruker Chrome som nettleser.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut om det er en måte å mute telefonen på uten å måtte taste inn kode (tidligere kunne man holde inne på/av knapper på låst skjerm)?

 

Og, hvorfor er det ikke mulig å gå back med å sveipe, som på iPad. Burde vel være enkelt å få til i Android også?

Lenke til kommentar

Jeg har nå en Nexus 4 som begynner å bli litt sliten. Jeg vurderer å kjøpe en brukt G3 litt etter at G4 er lansert og lurer på hva som er dårlig med G3. Spesielt nå som lollipop har kommet. Noen som vil dele en ærlig negativ erfaring eller to?

 

Og hvordan er veien videre for Android updates til G3?

Lenke til kommentar

Jeg har nå en Nexus 4 som begynner å bli litt sliten. Jeg vurderer å kjøpe en brukt G3 litt etter at G4 er lansert og lurer på hva som er dårlig med G3. Spesielt nå som lollipop har kommet. Noen som vil dele en ærlig negativ erfaring eller to?

 

Og hvordan er veien videre for Android updates til G3?

Det er noen feil med G3 som mange opplever, den verste er nok at aux-porten er _meget_ sårbar for vibrasjoner og berøring, dvs bare du kommer borti den så kan musikken stoppe eller skippe sanger. Alle har ikke denne feilen men veldig mange. En annen ting er sprekker ved mikrofon og ir-port, også denne feilen skjer hos veldig mange. Ellers er det en bra telefon med flott skjerm og greit batteri. Tror vi får se Android 5.1 på G3, men tror ikke det blir mange oppdateringer etter det. Faktisk usikker på om G2 har fått Lollipop enda, eller om den blir å få det.

Lenke til kommentar

Jeg har nå en Nexus 4 som begynner å bli litt sliten. Jeg vurderer å kjøpe en brukt G3 litt etter at G4 er lansert og lurer på hva som er dårlig med G3. Spesielt nå som lollipop har kommet. Noen som vil dele en ærlig negativ erfaring eller to?

 

Og hvordan er veien videre for Android updates til G3?

Jeg synes G3'n har vært en bra telefon, men jeg savner fortsatt G2'n pga batteriet og 5.2" skjerm. Selv om det selvsagt er fett med 2k skjerm og mulighet minnekort og uttakbart batteri, har jeg aldri vært 100% happy med G3. Jeg har et permanent søk på prisjakt og håper å se G2 falle til rundt 2000 igjen, noe som ville gjort den høyaktuell for min del. Slik den er priset nå synes jeg den er for dyr.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nylig en lg g3, og er veldig fornøyd. Men, en rar bug gjør at når jeg skriver med LGs tastatur av og til så slutter det å respondere når jeg trykker , og når jeg trykker på sletteknappen så går telefonen inn på instillingene til telefonen. Noen anelse om hva dette kan være?

Liker funksjonaliteten til tastaturet ellers, og har ikke lyst til å bytte.

 

EDIT: Nevermind, jeg bytta tilbake til Swiftkey. Ditcha programmet en periode tilbake når det var treigt og bloated, men det virker som de har fiksa det igjen nå. Awesome tastatur, og alle prediksjonene mine ligger i clouden fra halvannet år siden.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det ingen effekter i kamera-appen på denne, eller er det bare letingen min som er stjernedårlig? Kona ville ha et bilde med svart-hvitt og f.eks. èn farge, men ingen muligheter i standardappen for slikt etter hva jeg kan finne.

 

Og hvis ikke, hvilken tilleggsapp anbefales for slikt?

Lenke til kommentar

Er det ingen effekter i kamera-appen på denne, eller er det bare letingen min som er stjernedårlig? Kona ville ha et bilde med svart-hvitt og f.eks. èn farge, men ingen muligheter i standardappen for slikt etter hva jeg kan finne.

 

Og hvis ikke, hvilken tilleggsapp anbefales for slikt?

 

Kameraappen i denne telefonen er mildt sagt svært mangelfull. Jeg prøver nå Camera Zoom FX som har de funksjonene +++ jeg har savnet i den orginale kameraappen, men jeg sliter med å like den pga. knotete brukervennlighet. Er mest for å ha mulighet til å bruke "Action" funksjonen fordi lukkertiden er ALT for lav orginalt. Det blir jo uklart bare man puster på et bilde.

Ellers er jeg strålende fornøyd med telefonen. Alt går smidig og jeg har ingen problemer som nevnt over med sprekker og auxen. Jeg har swiftkey og Nova Launcher installert på min.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...