Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Skuffende telefon. Treig og uresponsiv. Skjermen er også et steg tibake fra G2 spør du meg. Den er overjustert på sharpness, gir ikke et spesielt pent bilde å se på.

 

Når kameraet og batteritiden heller ikke er mye å skryte av så tror jeg at jeg sender denne i retur gitt.

 

Programvareversjon V20h-EUR-XX? Hvis ja, lastet du ned denne OTA?

 

Min ble helt forferdelig etter denne oppdateringen som jeg tok ned OTA. Fikk et tips om å benytte "rett oppgraderingsfeil" via LG PC suite og etter å ha utført dette + tatt en fabrikkgjenoppretting, så ble den ok.

 

Synes kameraet er veldig bra og batteriet varer dagen ut på min med mye bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg snakket med LG angående sprekkene jeg har (en ved mic nede, en ved IR port oppe) og de henviste meg til deltaservice. Deltaservice sier at ytre skader ikke dekkes av garantien. Skal man krangle så er jeg sikker på at man kan få dette på garantien, men så ille er det ikke for meg.

Lenke til kommentar

Da har jeg snakket med LG angående sprekkene jeg har (en ved mic nede, en ved IR port oppe) og de henviste meg til deltaservice. Deltaservice sier at ytre skader ikke dekkes av garantien. Skal man krangle så er jeg sikker på at man kan få dette på garantien, men så ille er det ikke for meg.

 

Jeg har akkurat levert min telefon på service pga dette. Jeg er spent på hva de sier, men jeg kommer ikke til å godta å betale noe for å rette på skaden, da dette udiskutabelt er en feil jeg ikke er skyld i selv. Jeg henviste også til en artikkel noen linket til litt tidligere i denne tråden.

Lenke til kommentar

 

Da har jeg snakket med LG angående sprekkene jeg har (en ved mic nede, en ved IR port oppe) og de henviste meg til deltaservice. Deltaservice sier at ytre skader ikke dekkes av garantien. Skal man krangle så er jeg sikker på at man kan få dette på garantien, men så ille er det ikke for meg.

 

Jeg har akkurat levert min telefon på service pga dette. Jeg er spent på hva de sier, men jeg kommer ikke til å godta å betale noe for å rette på skaden, da dette udiskutabelt er en feil jeg ikke er skyld i selv. Jeg henviste også til en artikkel noen linket til litt tidligere i denne tråden.

 

 

Så bra, håper du forteller videre hva de kommer frem til. :hmm: Dette der tross alt produksjonsfeil..

Endret av Rinohb
Lenke til kommentar

Flere som opplever at nettsurfing ofte er tregere via Wi-Fi enn mobilnett (4G)? Til tross for at hastigheten via Wi-fi er stabil og mer enn rask nok (49 / 51 - 4ms). Enkelte ganger kan en såpass enkel nettside/app som twitter være ekstremt treg til å laste via wi-fi, men så fort jeg bytter over til mindre god 4G-dekning, så går alt mye raskere. Skal sies at dette ikke skjer hele tiden, men ofte, og på forskjellige trådløse nett.

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg snakket med LG angående sprekkene jeg har (en ved mic nede, en ved IR port oppe) og de henviste meg til deltaservice. Deltaservice sier at ytre skader ikke dekkes av garantien. Skal man krangle så er jeg sikker på at man kan få dette på garantien, men så ille er det ikke for meg.

 

Jeg har akkurat levert min telefon på service pga dette. Jeg er spent på hva de sier, men jeg kommer ikke til å godta å betale noe for å rette på skaden, da dette udiskutabelt er en feil jeg ikke er skyld i selv. Jeg henviste også til en artikkel noen linket til litt tidligere i denne tråden.

 

 

Så bra, håper du forteller videre hva de kommer frem til. :hmm: Dette der tross alt produksjonsfeil..

 

 

Logget meg nettopp inn for å sjekke statusen på min service, og til min store overraskelse ser det ut til at telefonen allerede er ferdig. Ventes tilbake i morgen, og gikk på garanti! Flott og rask service må jeg si!

Lenke til kommentar

Flere som opplever at nettsurfing ofte er tregere via Wi-Fi enn mobilnett (4G)? Til tross for at hastigheten via Wi-fi er stabil og mer enn rask nok (49 / 51 - 4ms). Enkelte ganger kan en såpass enkel nettside/app som twitter være ekstremt treg til å laste via wi-fi, men så fort jeg bytter over til mindre god 4G-dekning, så går alt mye raskere. Skal sies at dette ikke skjer hele tiden, men ofte, og på forskjellige trådløse nett.

Hadde samme problem på hjemmenettverket, og løsningen for meg var å bytte kanal på routeren.

Lenke til kommentar

 

 

 

Da har jeg snakket med LG angående sprekkene jeg har (en ved mic nede, en ved IR port oppe) og de henviste meg til deltaservice. Deltaservice sier at ytre skader ikke dekkes av garantien. Skal man krangle så er jeg sikker på at man kan få dette på garantien, men så ille er det ikke for meg.

 

Jeg har akkurat levert min telefon på service pga dette. Jeg er spent på hva de sier, men jeg kommer ikke til å godta å betale noe for å rette på skaden, da dette udiskutabelt er en feil jeg ikke er skyld i selv. Jeg henviste også til en artikkel noen linket til litt tidligere i denne tråden.

 

Så bra, håper du forteller videre hva de kommer frem til. :hmm: Dette der tross alt produksjonsfeil..

Logget meg nettopp inn for å sjekke statusen på min service, og til min store overraskelse ser det ut til at telefonen allerede er ferdig. Ventes tilbake i morgen, og gikk på garanti! Flott og rask service må jeg si!

Deltaservice du sendte til ja? Merkelig at de reparerer din men ikke vil reparere min... Fikk du lånetelefon?

Lenke til kommentar

Bare meg som opplever kameraet som tregt? Lukkertiden er alt for treg for at den skal fange noe som helst av objekt som er i bevegelse. Med G3én må du jo ha sterk sol for at kameraet skal klare å fange en liten bevegelse.

 

Og å ta bilde om natten er jo helt på jordet. Samsung hadde mange moduser som svakt lys, solnedgang og lignende som gjorde at du fikk gode bilder uansett hvilke forhold du var under. Kameraet på G3en er godt, men kun når forholdene er gode, og da mister kameraet hele poenget synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har LG g3 som telefon.

Men, bruker faktisk fortsatt mye min "gamle" (3 år) Nokia 808 til bilder og ikke minst video.

Den har et helt fantastisk kamera til å være en mobiltlf.

Fortsatt ingen over, eller ved siden. (Muligens Lumia 1020, som jeg aldri har fått prøvd)

Om ikke den nye Samsung Galaxy S6 slår alle knock out da.

Er vel sannsynlig at LG g3 blir byttet til denne i April.

Lenke til kommentar

Skulle tro at med den teknologien som er i kameraene idag at med en blender på f2.4 skulle få til å ta bilder med en raskere lukkertid enn 1/13s. Ihvertfall legge til en sportsfunksjon eller noe lignende. Har noen en anbefaling til en alternativ kameraapplikasjon?

Lenke til kommentar

Tok med meg en G3 hjem fra Elkjøp i dag. Telefonen registrerer at sim-kortet er i og jeg får låst det opp med pin kode på vanlig måte, men dekningen er lik 0. Jeg hadde samme simkortet i den forrige telefonen så jeg vet at det ikke er noe galt med selve kortet. Jeg leser at flere snakker om dårlig dekning på denne telefonen så er antennen et svakt punkt?

Lenke til kommentar

Jeg opplever dekningen som veldig god. Men jeg vet det er en del OneCall kunder som sliter for tiden etter at de byttet nett til NetCom. Dette gjelder for øvrig ikke bare G3. Vet ikke om det er OneCall du har, men hvis det er det, så forsøk å søke etter nettet manuelt. Jeg løste i alle fall et par kundecaser ved å gjøre dette i dag. I det ene tilfellet (var en iPhone 4), måtte det også en nullstilling av telefonen til, før det fungerte tilfredsstillende.

Lenke til kommentar

Ok. Det stemmer at jeg har OneCall. Jeg har ikke noen dekningsproblemer hvis jeg setter simkortet tilbake i den gamle telefonen, men jeg skal selvfølgelig forsøke.  Ser at nettverk og mobil nettverkstype er registrert som "ukjent", roaming er satt til "ikke roaming" og mobilt nettverkstilstand er registrert som "frakoblet". Det kommer ikke opp noen valg hvis jeg forsøker å trykke på noe av dette, så vet du tilfeldigvis hvor man går for å søke etter nett manuelt?

Endret av Holland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...