Gå til innhold

I dag setter jeg flagget på halv stang for å sørge over de ekte sosialdemokrater


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Om jeg hadde en flaggstang, hadde jeg sett flagget på halv stang, for å sørge over de ekte sosialdemokrater i Norge. Det vi har nå til dags er en stor farse, der det eneste de evner er å spy ut emosjonelt vrøvl.

 

Før så ønskte sosialistene å hjelpe de svake, i dag ser de ned på de svake i steden, og sier at FrP velgere er så dumme og lavt utdannet. Kanskje de burde ta det som et hint? At de svake, som liksom de skal hjelpe, ikke lenger stemmer på dem?

 

I steden er den nye velgermassen skrikende kvinner, som ikke har fått nok, uten å gjøre noe selv. Innvandrere som skal ha og ha. Som kråken. Og noen emosjonelt skadede tullinger, som alt de har gjort som er nevneverdig er å ha pult en drøss med kvinnfolk, som en fjott eller en usivilisert polygamist. I tillegg til de som sitter å hever penger fra andre sitt arbeid da.

 

Sosialdemokratiet er en stor farse, av nonsens og en tragedie for de som dannet arbeiderbevegelsen. De har sviktet de virkelige arbeidere, de bryr seg ikke om dem. I steden sitter de å emosjonerer på stortinget uten en fornuftig tanke. De har ikke bare bedratt arbeiderbevegelsen, de har bedratt sine røtter. De har bedratt det de står for.

 

I mens står arbeideren, igjen som en søyle, nei han stemmer ikke på AP. Nei, han stemmer ikke SV. Han stemmer FrP. Hvorfor gjør han det? Jo, fordi det er det partiet som har hans verdier, det han forstår er godt.

 

Sov godt arbeiderpartiet, håper dere forsvinner for godt.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Jeg er arbeider og jeg stemmer ikke FRP og de har ikke mine verdier. Sånn, du feilet allerede i andre post. Godt jobbet!

 

Er du polygamist eller naver da eller?

Lenke til kommentar

 

Jeg er arbeider og jeg stemmer ikke FRP og de har ikke mine verdier. Sånn, du feilet allerede i andre post. Godt jobbet!

 

Er du polygamist eller naver da eller?

 

 

Jeg har bor sammen med min kjæreste og katt, så jeg kan vell ikke kalles polygamist, NAV har jeg hatt støtte fra en gang mellom skole og jobb. Tror det var ett par uker, så jeg kan vell ikke kalles en NAV`er heller..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg har bor sammen med min kjæreste og katt, så jeg kan vell ikke kalles polygamist, NAV har jeg hatt støtte fra en gang mellom skole og jobb. Tror det var ett par uker, så jeg kan vell ikke kalles en NAV`er heller..

Jeg har i vertfall en teori om at menn som gjør det godt i partnermarkedet eller er polygame. De vil stemme på arbeiderpartiet. Fordi de gjerne har lyst å ta fra andre og tror de gjør noe godt. Eller så er de navere. Mens en som arbeider, men ikke gjør det godt i førstnevnte område har helst lyst å beholde sine resurser, av selvsagt grunner.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Ja det er lov det, men teorien er nok falsifisert..

Neppe. Resurser tiltrekker en partner, i vertfall om du er mann, og dersom noen skal stjele fra deg og gi det bort. Så mister jo du dette. Ergo vil en mann som er polygam eller har gjort det bra her, gjerne være hvit ridder, og en arbeider gjerne beholde det de har. Så stemmer de på høyresiden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

En enkel liste over egenskaper tror jeg vi kan sette opp slik:

 

Sosialdemokrat: frivillig enslig, følelser, polygam, lat, bor ikke med sitt barn, får ytelser fra staten, ridder, innvandrer, singel kvinne (fordi de da blir sikret på alle områder av livet), rettferdighet

 

Høyreorientert: monogam, gift (eller ønsker), arbeidsom, fornuft, upopulær, singel mann, forsøker å være moralsk, arbeider

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Du bygger opp stereotyper basert på politisk tilhørighet.

 

Det lukter ikke godt av dritten du serverer Oleoh. Det eneste du gjør er å projektere dine egne karakteristikker på gruppen du identifiserer deg med.

 

Vel, men det gir i vertfall mening, sånn fra et rasjonelt ståsted. Om så det ikke er allment.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Du virker å ha mye hat inni deg. Hva er du så redd for?

 

Jeg ser på disse sosialdemokratene som noen totalt inkompetente tullinger, som ikke lar folk uttrykke seg. Som har ingen moral og bryr seg ikke om noe som helst. Stoler rett og slett ikke på dem. Som gir privilegier uten noen form for fornuftig tenking osv.

 

 

Du virker å ha mye hat inni deg. Hva er du så redd for?

Folk blir sånn når de ikke får seg noe over lang tid :p

 

 

Vel :roll:

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Eller rettere sagt, dagens sosialdemokrat. Før hadde jeg sikkert stemt AP, sånn på 60-tallet. Men i dag er de helt på jordet.

Lenke til kommentar

Selv føler jeg en slags ansvarsfølelse for helheten i samfunnet, og selvom jeg har det godt klarer jeg ikke å være lykkelig når jeg vet at andre lider. Som hvit, frisk, intelligent mann vet jeg godt at jeg personlig er best tjent med å stemme så blått som mulig.

 

"Dessverre" har slikt du oppfatter som emosjonelt tullball, f.eks. nestekjærlighet, fått meg til å leve for noe som er større enn meg selv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Selv føler jeg en slags ansvarsfølelse for helheten i samfunnet, og selvom jeg har det godt klarer jeg ikke å være lykkelig når jeg vet at andre lider. Som hvit, frisk, intelligent mann vet jeg godt at jeg personlig er best tjent med å stemme så blått som mulig.

 

"Dessverre" har slikt du oppfatter som emosjonelt tullball, f.eks. nestekjærlighet, fått meg til å leve for noe som er større enn meg selv...

 

Igjen, her ser vi irrasjonaliteten til de som stemmer på venstresiden. Hva har hvit hud og penis og si for inntekten din? Null og niks. Det er ikke slik at de som stemmer på høyresiden ikke vil at folk skal få hjelp når de sliter, men det får være grenser og folk har ingen rett på mine penger. Jeg har heller ingen nestekjærlighet, hvorfor skal jeg ha det. De kan nå ta vare på seg selv vel, når de springer rundt og får barn over alle hauger driter nå jeg i dem.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er vel sånn at FRP er mer vennlig innstilt til alle former for "prostitusjon", og med den enorme nestekjærligheten de utviser til seg selv, får ts levert en passende gråtekone på døra til fri benyttelse. Og siden nav er "fy fy", antar jeg at den renvaskede kvinnen blir avlevert via pirattaxi, kjørt av en steindum muslim med turban, som er guidet kun via gps.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det er vel sånn at FRP er mer vennlig innstilt til alle former for "prostitusjon", og med den enorme nestekjærligheten de utviser til seg selv, får ts levert en passende gråtekone på døra til fri benyttelse. Og siden nav er "fy fy", antar jeg at den renvaskede kvinnen blir avlevert via pirattaxi, kjørt av en steindum muslim med turban, som er guidet kun via gps.

 

:huh: Passende gråtekone levert til døren? Du tenker på prostituert? Nei, slikt driver ikke jeg på med, så du kan ta det med ro når det gjelder det. Jeg er heller ikke fan av de som ikke betaler skatt.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...