Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Halla balla

 

Møtte en heit gutt fra tinder, og vi hadde det jævla bra hos han. Lå og koste og klinte og blabla, ikke sex. Kjemien stemte helt, og vi tullet med hverandre og sånn.

 

Han sa at vi måtte møtes igjen. ;) men… da vi skulle dra, og han fulgte meg til banen, jeg ble skikkelig tilbakeholden på slutten. Så ikke på han, snakket ikke noe… vet ikke hvorfor. men jeg er sinna på meg selv for at jeg ble sånn.

 

Så jeg sendte han en melding på tinder dagen etter og spurte hva han gjør og om han ville treffes igjen "Ja, det kan vi godt : )"

 

det er vel ikke et godt nok svar? jeg unnskyldte meg og sa jeg synes det ble kjipt for hvordan det ble mot slutten.. han sa at det gikk bra, og at vi hadde det jo hyggelig.

 

Så ble det stille…. hva tror dere? er han ikke lenger keen?



Anonymous poster hash: 8a5a7...78a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva betyr det svarte? Ja? eller.. jeg vil jo ikke at han bare skal si ja fordi han ikke vil synes synd på meg. Jeg tok jo initiativ nå, men han ble stille... Har ikke hørt noe fra han i går. Men han var jo ute, så.. får se hva som skjer i dag.

 

Ble han tilbaketrukket nå, siden jeg virket kald og avvisende på slutten tror dere?



Anonymous poster hash: 8a5a7...78a
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt det med ro. At han ikke ga noe lyd fra seg, betyr det ikke noe spesielt. Har han lyst til å holde kontakten så gjør han det. Jeg ville ventet litt og ev kommet senere med et konkret forslag angående møte. Vil han ikke treffes så er situasjonen i allefall avklart.

Men om du føler deg usikker hvor du har han, ville jeg ha fortalt direkte til han om sine følelser. Ikke nå, altså! Men Kanskje blir han også mer tydelig.

 

Jeg er ikke noe datingekspert, men kanskje blir det nyttig for deg. Lykke til! :)

Og det hjelper ikke å mase og fortelle hvor lei du ble, tror jeg.

Nok med en gang.

Lenke til kommentar

Gud bedre. Når han sier ja, betyr det ja. Det betyr nei bare hvis han sier nei.

 

Det motsatte kjønn definerer ja og nei motsatt av det vi gjør.

Dersom han sier ja, tror de noe er galt og trekker seg unna.

Dersom han sier nei, tar de første buss til ham og stalker hver eneste bevegelse han foretar seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha. Kommer aldri til å spre bena for han før det evt blir noe forhold.^^

 

Dere gutter, kanskje jenter, dere er ikke så glad i sms? Eller hva? Får ikke møtt han før neste uke siden han reiser bort, men det indikerer jo på at han fortsatt vil treffe meg ikke sant?

 

Og hvor lang tid går det mellom hver treff helt i startfasen? Del erfaringer da folkens

 

ts



Anonymous poster hash: 8a5a7...78a
Lenke til kommentar

Du sier at mot slutten ble du tilbakeholden, du så ikke på han eller snakket ikke noe.. På slutten av hva?
Det kan jo tenkes at det var det som gjorde stemningen lunken som igjen førte til at det ikke fristet å gjøre noe annet for han heller.

"Hvis han er interessert i meg, bør han vel snakke mer og ikke bruke lang tid på å svare".. Det er jo et godt spørsmål vel. Var du selv interessert i ham når du ble kald og avvisende..? I så fall, er det ikke like fullt mulig at det kan være tilfellet for han og da?

Og snakker dere sammen på andre steder enn bare på Tinder også? Hvis ikke, kan det være at han ikke klarer å ta deg noe særlig seriøst lengre da, siden du mener at Tinder er seriøst og bra nok for dere?

Lenke til kommentar

Du sier at mot slutten ble du tilbakeholden, du så ikke på han eller snakket ikke noe.. På slutten av hva?

Det kan jo tenkes at det var det som gjorde stemningen lunken som igjen førte til at det ikke fristet å gjøre noe annet for han heller.

 

"Hvis han er interessert i meg, bør han vel snakke mer og ikke bruke lang tid på å svare".. Det er jo et godt spørsmål vel. Var du selv interessert i ham når du ble kald og avvisende..? I så fall, er det ikke like fullt mulig at det kan være tilfellet for han og da?

 

Og snakker dere sammen på andre steder enn bare på Tinder også? Hvis ikke, kan det være at han ikke klarer å ta deg noe særlig seriøst lengre da, siden du mener at Tinder er seriøst og bra nok for dere?

Jeg sa at jeg ville treffe han igjen i hvert fall. Håper han liker meg, det virket sånn i hvert fall da vi var sammen. Alt han sa og gjorde.. "vi må reise dit en gang" "åå haha blablabla, du kan lage DEN maten til meg senere!" osv. :p

 

Men det kan jo tenkes at han ble selv usikker når jeg ble så kald mot slutten av "daten"… aner ikke jeg. Får se hva som skjer… faen, jeg blir så rastløs av dette.

 

ts

 

Anonymous poster hash: 8a5a7...78a

Lenke til kommentar

Hva i alle dager. Hadde jeg hatt en knall dag og ønsket å se deg igjen, uten å virke desperat, så kunne jeg vel utmerket brukt "ja det kan vi godt". ja sannsynligvis med en hyggelig smiley på slutt, men det blir smak og behag.

 

Å tenke så mye mer over det vil bare bli lite konstruktivt. Og i Værste tilfelle bare virke frastøtende.

 

Relax. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det er jo mulig, at når du trakk deg tilbake og ignorerte han så tolket han det som at du ikke var interessert og dermed i sin sak ble sikker, heller. Men var kanskje usikker frem til det punktet..?

 

Og hvordan skulle du kunne overbevise han da?

 

Slik jeg oppfatter situasjonen din, så har du allerede lagt redet nå, men sliter litt med å akseptere at det ikke går an å skru tiden tilbake? Eventuelt, du forventer og tror at alt er og blir det samme som alltid, uansett hva du selv gjør og sier? Og håper at det er slik verden vil forbli uten at du selv trenger å gjøre noe annerledes noensinne?

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...