Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg skal faenmeg gjøre opp for meg for den drittoppførselen min mot slutten av den fantastiske daten vi hadde…. SÅÅÅ!!!! Jeg skal gi ham en flaske vin og lage noe asiatisk mat til han. MEN HVA FAEN SKAL JEG LAGE? Ikke kyllingwok eller nudler! For standard.. trenger noe liiiitt fancy, men enkelt. FORSLAG?

 

THNXX!

 

TS



Anonymous poster hash: 8a5a7...78a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du overanalyserer, som jenter flest gjør. Det er riktignok helt naturlig, spesielt for kvinnfolk.

 

Men seriøst - ikke tenk over detaljer som det der. Det er bortkastet tid. Sannsynligvis gjør det mer vondt enn godt, altså en ulempe å overanalysere.

 

Ta det rolig. Ikke stress. Fortell han gjerne hva du er usikker på, hvis du for eksempel ikke helt vet hvordan du skal opptre til enhver tid, fordi du er uerfaren. Godt mulig det vil hjelpe. Hvis du er litt nervøs, så si det og se for deg alle rundt deg uten klær. ;)

 

Vær konkret, når du ber han med på noe. Hvis han ikke kan, vil han foreslå en annen dag hvis han er keen.

 

Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Eventuelt velg litt forskjellig øl, en sikker vinner er stort sett alltid IPA, da gjerne Nøgne eller Ægir sin. Utenom dette så anbefaler jeg gjerne en lettere mat øl som Nøgne sin Wit eller Ægir sin Blonde Ale.

 

Men jeg foretrekker Rallar eller Sumbel selv.

 

Nå er jo dette gjerne øl som litt voksne setter pris på. Er han 18 år så kjøp han en sekser med pokal.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Støtter faktisk en del humle i øl til litt spicy, curryish mat. Hvis det ikke er spicy ville jeg tatt en ganske lett øl. Noen nevnte IPA. Lett å få tak i, og bør passe bra. Gå for det, men kjøp gjerne en vanlig pils også, i tilfelle han ikke liker IPAs.

 

Vin til sterk mat og asiatisk mat er tricky, det er ofte bedre med øl, og mye vanskeligere å gjøre feil.

Lenke til kommentar

 

 

Gud bedre. Når han sier ja, betyr det ja. Det betyr nei bare hvis han sier nei.

 

Kvinner er født i bakvendtland, det er derfor dem blir kvinner. Så kan man prøve å tolke dem deretter.

Kvinner mener egentlig ja når de sier nei. Det beste er og la kvinnen tro hun bestemmer, da går dagen straks bedre.

Egentlig ikke. Det er bare tull å la en kvinne tro at henne bestemmer så mye utover mindre viktige ting og tang, samtidig som det er viktig å vise at det går fint an å bli enig om en avgjørelse likevel. Vil også tro at kvinner kan finne en sånn oppførsel attraktiv og, noe avhengig av hvordan vedkommende styrer på, bokstavelig talt. Er også litt viktig å være snill og omstenksom i sånne situasjoner, og da kan man jo kanskje velge noe en vet kvinnen vil like. Og ja-mennesker, på liksom også, som lar kvinner bestemme det meste pleier egentlig ikke å fremstå som særlig attraktive. Så det er jo viktig med en balanse.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Eventuelt velg litt forskjellig øl, en sikker vinner er stort sett alltid IPA, da gjerne Nøgne eller Ægir sin. Utenom dette så anbefaler jeg gjerne en lettere mat øl som Nøgne sin Wit eller Ægir sin Blonde Ale.

 

Men jeg foretrekker Rallar eller Sumbel selv.

 

Nå er jo dette gjerne øl som litt voksne setter pris på. Er han 18 år så kjøp han en sekser med pokal.

Hadde jeg vært på date og daten hadde servert meg Nøgne så hadde jeg bltt imponert :)

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

 

Eventuelt velg litt forskjellig øl, en sikker vinner er stort sett alltid IPA, da gjerne Nøgne eller Ægir sin. Utenom dette så anbefaler jeg gjerne en lettere mat øl som Nøgne sin Wit eller Ægir sin Blonde Ale.

 

Men jeg foretrekker Rallar eller Sumbel selv.

 

Nå er jo dette gjerne øl som litt voksne setter pris på. Er han 18 år så kjøp han en sekser med pokal.

Hadde jeg vært på date og daten hadde servert meg Nøgne så hadde jeg bltt imponert :)

 

 

Og av den grunn oppfordrer vi :tease:

Lenke til kommentar

 

Halla balla

 

Møtte en heit gutt fra tinder, og vi hadde det jævla bra hos han. Lå og koste og klinte og blabla, ikke sex. Kjemien stemte helt, og vi tullet med hverandre og sånn.

 

Han sa at vi måtte møtes igjen. ;) men… da vi skulle dra, og han fulgte meg til banen, jeg ble skikkelig tilbakeholden på slutten. Så ikke på han, snakket ikke noe… vet ikke hvorfor. men jeg er sinna på meg selv for at jeg ble sånn.

 

Så jeg sendte han en melding på tinder dagen etter og spurte hva han gjør og om han ville treffes igjen "Ja, det kan vi godt : )"

 

det er vel ikke et godt nok svar? jeg unnskyldte meg og sa jeg synes det ble kjipt for hvordan det ble mot slutten.. han sa at det gikk bra, og at vi hadde det jo hyggelig.

 

Så ble det stille…. hva tror dere? er han ikke lenger keen?

 

Anonymous poster hash: 8a5a7...78a

 

 

Er bare ett eller annet med måten du skriver på, som liksom sier meg at 14-åringer overhodet ikke har noe å gjøre på Tinder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...