Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forsøker i størst mulig grad å gå bort ifra at den blir det. Har likevel litt vansker med å se hvordan jeg skal tydeliggjør det ytterligere at det ikke er en generell PC-tråd, enn at det står med rød skrift øverst i tråden. :hm:

 

Men så lenge diskusjonen går på individuelle komponenter i The Corporal / Black Refinery / Capital Offense, vil jeg svare så raskt og grundig som mulig. Personlige forespørsler om helt annerledes bygg, svarer jeg med glede på over PM. ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, har det mye å si hvilken gtx970 versjon jeg går for?

 

Komplett har flere versjoner, https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/826145#!tab:reviews

 

og

 

https://www.komplett.no/asus-geforce-strix-gtx-970-4gb-physx/824749#!tab:reviews

 

Mange som har tilbud slik at dyrere versjoner havner ned på rundt 3300,-, spiller det mye rolle hvilken det blir?

 

Edit: Hva med denne?: https://www.mpx.no/asus-geforce-strix-gtx-970-4gb-physx/824749

Endret av Migaso
Lenke til kommentar

Okei, da er den bestilt, skrik ut hvis noe ikke passer, eller hvis noe kunne vært bedre :)

 

ASUS GeForce STRIX GTX 970 4GB PhysX

Fractal Design Define R4 Black Pearl

Totalt inkl. mva kr. 4.114,00

 

Corsair 8GB DDR3 1600MHz (2x4)Vengeance kr. 792,00

Cooler Master Hyper 212 Evo kr. 288,00

MSI Z97 GAMING 3 kr. 1.248,00

Intel Core i5-4690K HR - Box kr. 1.799,00

XFX ProSeries P1-650X-XXB9 XXX Edition Semi Modular (Bronze) kr. 948,00

Crucial M500 kr. 1.014,00

Crucial antistatisk håndledsbånd kr. 67,00

Totalbeløp kr. 6.281,00

Endret av Migaso
Lenke til kommentar

Okei, da er den bestilt, skrik ut hvis noe ikke passer, eller hvis noe kunne vært bedre :)

 

ASUS GeForce STRIX GTX 970 4GB PhysX

Fractal Design Define R4 Black Pearl

Totalt inkl. mva kr. 4.114,00

 

Corsair 8GB DDR3 1600MHz (2x4)Vengeance kr. 792,00

Cooler Master Hyper 212 Evo kr. 288,00

MSI Z97 GAMING 3 kr. 1.248,00

Intel Core i5-4690K HR - Box kr. 1.799,00

XFX ProSeries P1-650X-XXB9 XXX Edition Semi Modular (Bronze) kr. 948,00

Crucial M500 kr. 1.014,00

Crucial antistatisk håndledsbånd kr. 67,00

Totalbeløp kr. 6.281,00

hei!

 

Eneste jeg ser er at du kanskje kunne hatt en bedre ssd (eller større), men den der er vel helt grei ^^ (det koster jo litt mer hvis du vil ha større også...)

 

Crucial mx100 serien ses vel på som å være veldig god for prisen :)

 

Forresten hvor er det tenker å kjøpe den psu-en? tror du kan få noe litt bedre til den prisen :)

Endret av The mystical forest
Lenke til kommentar

 

 

Kjøpes fra proshop, samme pcuen som er i black refinery :)

Åja, ser du kan få den litt billigere hos cdon ;)

 

Ellers ser det ut til at du må enda en 100 lapp til opp, for å få noe litt bedre enn for prisen hos proshop ...

Hmm, tror jeg heller da bare bestiller den fra CDON... Ser det bra ut ellers? :)

Lenke til kommentar

Dustin, proshop og netonnet holder man seg langt unna om man er kresen på ventetid med en evt RMA.

Det kan være snakk om 8-12 uker her mot kompletts 1.

 

På toppen av det hele har for eks vdon tollpapirer og annen snacks man må vente på.

Der ligger ofte varene noen uker også ned en RMA.

For min egen del betaler jeg gjerne mellomlegget varen koster hos for eks komplett.

Lenke til kommentar

Digital gir den beste servicen uten tvil. Det er veldig personlig og du blir virkelig tatt vare på som kunde.

 

Men til forsvar for Komplett. Det er umulig å være så stor og yte service på samme skala som Digital. Man må rett og slett velge hvor man skal differensiere. Men jeg tror selv Digital vil måtte ofre litt kundeservice dersom de vokser seg virkelig store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...