Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort spm. spiller kun BF4 og kommer til å kjøpe 27 benq xl 144 mhz skjermen. Trenger jeg 2 skjermkort i Capital offense for å kunne kjøre greit i bf4 ultra 144 mhz?

 

Er det mulig med 1 skjermkort? hvis jeg kun vil ha 1, hvilket ville du anbefalt til bruk i Capital offence pakken?

 

B

Jeg har et Asus Strix GTX 970 OC @ 1543MHz = 120-130 FPS average. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kort spm. spiller kun BF4 og kommer til å kjøpe 27 benq xl 144 mhz skjermen. Trenger jeg 2 skjermkort i Capital offense for å kunne kjøre greit i bf4 ultra 144 mhz?

 

Er det mulig med 1 skjermkort? hvis jeg kun vil ha 1, hvilket ville du anbefalt til bruk i Capital offence pakken?

 

B

Jeg har et Asus Strix GTX 970 OC @ 1543MHz = 120-130 FPS average. :-)

 

Høyere en meg med 980 det :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kort spm. spiller kun BF4 og kommer til å kjøpe 27 benq xl 144 mhz skjermen. Trenger jeg 2 skjermkort i Capital offense for å kunne kjøre greit i bf4 ultra 144 mhz?

 

Er det mulig med 1 skjermkort? hvis jeg kun vil ha 1, hvilket ville du anbefalt til bruk i Capital offence pakken?

 

B

Jeg har et Asus Strix GTX 970 OC @ 1543MHz = 120-130 FPS average. :-)

 

Denne du har?

https://www.komplett.no/benq-27-3d-led-xl2720z/806574

 

I så fall er det 1080p - går greit med ett skjermkort da egentlig.

"Capital Offense" med 2 GPU'er gir støtte for Rog Swift/1440p som krever en del mer.

Lenke til kommentar

 

Kort spm. spiller kun BF4 og kommer til å kjøpe 27 benq xl 144 mhz skjermen. Trenger jeg 2 skjermkort i Capital offense for å kunne kjøre greit i bf4 ultra 144 mhz?

 

Er det mulig med 1 skjermkort? hvis jeg kun vil ha 1, hvilket ville du anbefalt til bruk i Capital offence pakken?

 

B

Jeg har et Asus Strix GTX 970 OC @ 1543MHz = 120-130 FPS average. :-)

 

Hmm....

 

Når du ser her, Så får det ikke i nærheten, og det er ikke helt på ultra, kutta ned på AA ;)

Lenke til kommentar

Vi er godt i gang med bygginga her (The Corporal) og alt er satt inn etter boka. Når vi prøver å starte opp spinner alle viftene kun kort tid (par-tre sekunder) før det stopper igjen. Ingen feilmeldinger fra hovedkortet.

Vi kjører ATX med en gammel Mist 500w PSU og et eldre kabinett. Har triksa rundt med panel head connectors og er rimelig sikker på at de står riktig nå.

 

Kan det være PSUen som rett og slett er for svak, eller er det noe annet som er problemet trur dere ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...