Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er jeg mer enig i. Har lenge sittet og tenkt på det. :wee: Det begynner etter hvert å bli en del 144Hz-skjermer til 2-3000 kroner. Ikke allverdens bildekvalitet, men for folk som bruker skjermen mest til FPS og bilspill, er det attraktivt. I realiteten vil jeg tro at et slikt bygg med f. eks. GTX 970 SLi, 750W PSU og MSI Gaming 5 vil koste rundt 3k ekstra ift. Black Refinery.

 

Edit: ROG-skjermen klarer jeg ikke å anbefale enda, av den ene grunn alene at prisen er såpass skyhøy fordi det er det eneste produktet som leverer den oppløsningen + oppdateringsfrekvensen og G-sync. Håper på at det kommer masse tilsvarende produkter for oss dødelige neste år. :p

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Deres bønner har blitt hørt! Har nå lansert et nytt bygg, i form av Capital Offense. Det er beregnet på spill med 1440p oppløsning eller høyere, eventuelt 144Hz-paneler. :) Godpakken består av GTX 970 i SLi, og har fått et ekte gamer-kabinett ved NZXT H440.

 

Har i tillegg lagt til skjermanbefalinger for hvert bygg, slik at også de kan dimensjoneres i budsjettet. :green:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Deres bønner har blitt hørt! Har nå lansert et nytt bygg, i form av Capital Offense. Det er beregnet på spill med 1440p oppløsning eller høyere, eventuelt 144Hz-paneler. :) Godpakken består av GTX 970 i SLi, og har fått et ekte gamer-kabinett ved NZXT H440.

 

Har i tillegg lagt til skjermanbefalinger for hvert bygg, slik at også de kan dimensjoneres i budsjettet. :green:

Ser bra ut!

Lenke til kommentar

Digger hk du har valgt i den nye pakka,har 6-7 selv . perfekt til sli da det er slotter mellom sporene som skaper avstand.

Det er greit å merke seg at det er x8-modis med 2 kort og 8,4,4 med 3 så det er 2 way sli "MAX" med nvidia.

 

Posten er helt konge når jeg skal bygge pcer for andre med spesielle krav til kroner vs ytelse.

Går da bare inn og kjøper alt som det står så vet jeg det er bra uten å sjekke noe selv.

Brukt listene dine mange ganger og de som får pcene er superfornøyde.

Endret av War
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så bra War! :xmas: Da håper jeg det er noe brukbart for de aller fleste iallefall. :)

 

Edit: Tenker litt angående NZXT H440. Den har ikke noe rom for et optisk drev. Etter min mening er dette noe alle kabinetter burde kopiere, da det i realiteten er mye greiere med et eksternt DVD-drev, som kobles til via USB og kan brukes på alle maskiner. Synes dere at jeg i første innlegg heller burde generelt droppe DVD-drev, og henvise til en slik løsning i stedet?

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Blir vel bare mer og mer nyttig med eksternt optisk drev nå da laptoper generelt leveres uten det så da vil det være praktisk å ha noe man kan bruke på alle PC-ene i huset.

Er helt enig i at 5,25" burde fjernes. Det eneste behovet jeg ser for det er å stappe inn harddisker, men da er det mye mer praktisk med flere skikkelige harddiskplasser framfor å måtte kjøpe noe for å montere harddisk der eller montere den rart.

 

Angående 144 Hz skjerm så kan det være lurt å anbefale litt flere ulike. Ikke begrens anbefalingen til bare 27" . Legg til en 24". Jeg har selv denne og bildekvaliteten er helt ubrukelig ut av boksen så man må bruke tid på å kaliberere og det gjelder kanskje den skjermen du har funnet fram også. Har lest at Asus sin 144 Hz skjerm skal ha langt bedre bildekvalitet ut av boksen så det er kanskje bedre å anbefale den til de som velger å bruke listen du har satt opp.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1520860

Lenke til kommentar

Nå har jeg en dvd-rom med usb jeg bruker på alle maskinene.

 

Bruker jo dvd bare 0.000000001% av pcens levetid og da er det dumt for luftflyt ol at det tar opp plass.

 

 

Minnepinne, usb-cdrom osb burde være allemannseie uansett.

Ofte er det greit å bare slenge i hk-dvden også for å få inn landriver så man på den samme pcen kan laste ned nyeste og resten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...