Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fortsetter og spørre:

 

Hvordan er dette bygget fra Digitalimpuls. Rimelig like spesifikasjoner I tillegg medfølger det Windows 8.1? hvordan er kabinett og kjøleløsninger?

 

 

http://www.digitalimpuls.no/Data_maskiner/DI-Lightspeed/DI-Lightspeed-Bargain-8K-i5--H97--SSD-120GB--8GB--GTX760-130077-p0000089624.aspx

 

Kan ikke overklokke på det hovedkortet, litt liten strømforsyning (400w) med tanke på fremtidige oppgraderinger og veldig middels grafikkort. Ikke noe spesielt godt kjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg fortsetter og spørre:

 

Hvordan er dette bygget fra Digitalimpuls. Rimelig like spesifikasjoner I tillegg medfølger det Windows 8.1? hvordan er kabinett og kjøleløsninger?

 

 

http://www.digitalimpuls.no/Data_maskiner/DI-Lightspeed/DI-Lightspeed-Bargain-8K-i5--H97--SSD-120GB--8GB--GTX760-130077-p0000089624.aspx

Kan ikke overklokke på det hovedkortet, litt liten strømforsyning (400w) med tanke på fremtidige oppgraderinger og veldig middels grafikkort. Ikke noe spesielt godt kjøp.

Greit å vite.

I forhold til skjermkortet så er jo det samme som er foreslått i The Corporal, gtx760. Er det store individuelle forskjeller fra kort til kort også?

Lenke til kommentar

Tidenes avsporing men...

 

Isåfall pant en og en 2,50-flasker og få 3 kr i kassa.

 

Beklager med det vil bare gi deg 2 kroner per flaske :)

 

Lettere å forstå om man kjøper noe til 5 kroner og betaler med ei tomflaske. Da må man betale 3 kroner cash (resterende 2,50). Dessverre snur det ikke under 0 :)

 

Men ja. Svekka krone og snart null i rente --> Bare å svi av alt man eier! :D

Endret av Knutgrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dinside.no/893761/orene-forsvinner-men-0-50-bestaar

Nå har ikke jeg prøvd, men her står det vel 3 kr pr flaske? + at det blir lagt sammen om man panter flere.

 

Det er også sinna poster i "kunder fra jobben din" her inne hvor det kommer gjerrigknarker og skal levere en og en lapp for å få 50 øre mer pr utbetaling.

De kundene blir da sinna når de i kassa scanner alle lappene og det legges sammen uten å runde opp pr.

 

Ville tru at fra 50 øre rundes det opp så butikken må gi 3 kr om man panter en flaske

Lenke til kommentar

Der samme gjør lønningene , så det er bare flaskepanterene som merker det.

Isåfall pant en og en 2,50-flasker og få 3 kr i kassa.

 

Man må da gå 1000 turer, ikke scanne alle lappene på rad, da legger kassa sammen.

Det er vel bare spådd 0,5% lønnsvekst i landet, som er det minste på flere år. Kanskje jeg også burde pante flasker oftere. :p
Lenke til kommentar

Ettersom komponentene i bygget byttes ut regelmessig, har jeg ikke ansett det som gunstig å lage guider på overklokking. Hvis ikke skulle jeg gjort det. Mitt fremste forslag vil være å rett og slett google navnet på hovedkortet og prosessoren, og legge til "overclocking". Da finnes det som regel flere gode guider på nett. Det samme gjelder forøvrig de andre komponentene som kan overklokkes og! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...