Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sa noe sånt som at han hadde 3 store feil så han måtte ta ham ut.

Men McNair er veldig ung og har egentlig blitt kastet rett ut til ulvene i år. At han gjør feil iblant er ikke hans skyld og ikke noe vi kan være sinte over. Han har vært god de aller fleste kampene han har spilt. Han mangler en del erfaring og rutine, men det kommer ikke med en gang.

Lenke til kommentar

Van Gaal virker litt som en mer suksessfull versjon av Tom Nordlie. Begge har en trenerstil som fungerer veldig godt over kortere perioder og kjører en knallhard og ukompromisserende linje for å få spillerne til å tenne skikkelig, men over tid så tærer det på de rundt deg. Ja, Fergie var hard også, men var ikke samme type som van Gaal.

Lenke til kommentar

Hehe, ja Nordlie er vel også kjent for å kjøre beinharde treninger. Men kan egentlig se for meg at LvG har roet seg litt ned med årene, det er ihvertfall lov å håpe. (Tror forøvrig jeg hadde foretrukket en krangel/diskusjon med LvG > Fergie... haha)

 

Kom forresten over denne videoen her fra midten av 90-tallet, med opptak fra Ajaxtrening. Kan se for meg at Zlatan digga det her ass :laugh: (fra 30 sek og utover).

 

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...