Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

 

 

 

...

Kosta under £7m, men bra forsøk ;) Viss han ikke finner formen snart, så er det jo bortkastet!

 

Det jeg har lest var £10mill i leie til Monaco og £10 mill i lønn til spilleren.

 

Ahh, det sto i alle fall £6,7m på http://www.transfermarkt.co.uk. Vet ikke hva lønna er, men tror han tjener mindre enn i Monaco. Tipper han ligger på rundt £250k/uka, noe som er alt for mye, spesielt når han er skada halve sesongen.

 

Har også hørt £6-7 mill i leie. Hørte ca. £250-270K i uken fra oss og resten av Monaco, sånn ca. 350K i uken eller noe sånt sykt noe. Men jeg har ikke noe linker eller noe til det. Er bare noe jeg har plukket opp. Er alltid så mye forskjellige priser som media spekulerer i på slike overganger.

 

Hvis han hadde vært spilleklar og i form, og puttet mye for oss, så vil jeg si det var en genial avgjørelse i å hente han på lån. Derfor kan man også forsvare lånesummen. Men det er mye penger "ut vinduet" når han er skadet hele tiden, slik som nå, dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i det. Viss han hadde vært frisk, så er jo £6-7mill for en verdensklassespiss i et år faktisk veldig billig! Suarez for eks, £70m, det blir nye dyrere per år!

 

Men når han er døtte og ikke spiller, så sier det seg selv at det er dyrt. Han har dog hatt noen positive innhopp, så vi skal vel ikke avskrive ham helt ennå, men jeg kan ikke si at jeg har troa akkurat. Tipper vi henter ny spiss i sommer.

Lenke til kommentar

 

Ahh, det sto i alle fall £6,7m på http://www.transfermarkt.co.uk. Vet ikke hva lønna er, men tror han tjener mindre enn i Monaco. Tipper han ligger på rundt £250k/uka, noe som er alt for mye, spesielt når han er skada halve sesongen.

£6,7 mill og £250K i uka blir jo rett oppunder 200 mill NOK det. Mye penger når han leverer så lite som han gjør nå.

 

Da missforsto jeg, beklager. Trodde du mente £20m for overgangen, og lønn i tillegg :)

Lenke til kommentar

Enig! Viss vi vinner denne, da er vi virkelig på rett spor! :D

 

Ang artikkelen, så er det vel ikke mer dramatisk enn at van Gaal ikke vil ta sjanser med Falcao, og få han tilbake på topp fortest mulig. Tror ikke vi trenger være redde for at van Gaal driter i spillerne, han gjør bare det beste for laget.

Lenke til kommentar

Sturridge, Lambert, Markovic, Gerrard, Balotelli, Lucas, Johnson ect. Dyre spillere å ha på benken når de ikke presterer..

 

E: Autokorrekturen...

Men hva har Liverpool med dette å gjøre? Han kom jo inn her for å provosere i denne tråden, ikke for å innrømme at ting er vel så gærnt i Liverpool!

Lenke til kommentar

 

 

Sturridge, Lambert, Markovic, Gerrard, Balotelli, Lucas, Johnson ect. Dyre spillere å ha på benken når de ikke presterer..

 

E: Autokorrekturen...

Men hva har Liverpool med dette å gjøre? Han kom jo inn her for å provosere i denne tråden, ikke for å innrømme at ting er vel så gærnt i Liverpool!

Et lite stikk her, et lite stikk der.. :)

Lenke til kommentar

 

Sturridge, Lambert, Markovic, Gerrard, Balotelli, Lucas, Johnson ect. Dyre spillere å ha på benken når de ikke presterer..

 

E: Autokorrekturen...

Men hva har Liverpool med dette å gjøre? Han kom jo inn her for å provosere i denne tråden, ikke for å innrømme at ting er vel så gærnt i Liverpool!

 

Hvorfor er det slik at (alle) innlegg fra et lags supporter i et annet lags tråd må tolkes som provokasjon? Jeg skrev innlegget fordi jeg mente det var en blemme av United å leie inn Falcao når de visste han var skadet og til den summen. Hvis det er en provokasjon bør du finne på noe annet å gjøre enn å lese her!
Lenke til kommentar

 

Du er så flink til å diskutere..

Takk. Skulle ønske eg kunne sagt ditto. Men......

 

Den kommentaren sier alt. Har du noen gang kommet med annet enn dritt når noen skriver noe om United du er uenig i..? La dit hat til meg/Liverpool ligge og oppfør deg seriøst. Endret av indahla
Lenke til kommentar

Ja, det blir en mindre sum enn for Balotelli, og vi har muligheten til å kasta vår spiller på hodet og ræva ut til sommeren (eller når som helst). Slå den!

Øh.. Vi kan jo selge Super Mario og få litt tilbake. (ikke mye men mer enn null)

PST: Dette er en United-tråd. Hvorfor nevne Balotelli i denne sammenheng? ;)

Endret av indahla
Lenke til kommentar

 

Ja, det blir en mindre sum enn for Balotelli, og vi har muligheten til å kasta vår spiller på hodet og ræva ut til sommeren (eller når som helst). Slå den!

Øh.. Vi kan jo selge Super Mario og få litt tilbake. (ikke mye men mer enn null)

PST: Dette er en United-tråd. Hvorfor nevne Balotelli i denne sammenheng? ;)

 

Foreløbig vil jeg påstå at Balotelli har vært et bedre kjøp enn lånet av Falcao, akkurat på bakgrunn av at dere kan få penger tilbake igjen.

 

Vi kan oppsummere i Mai om lånet av Falcao var verd pengene, til nå er jeg absolutt enig med deg om at det ikke har vært det. Han har fått spille veldig lite og i tillegg vært skadet (heldigvis en ny skade, og ikke kneet). Sånn som ting er nå ville det vært helt vanvittig, har ikke ord for det engang, å kjøpe Falcao for 400m til sommeren. Vi kan få tak i en virkelig verdensstjerne for den summen som er noen år yngre. Når det kommer til det som ble skrevet om LVGs holdning, så er det tatt litt ut av kontekst. Han har en helt klar regel om at spillere som er kommet tilbake fra ferie, skader e.l. skal ha minimum 2 uker med trening før de får spille kamp. Hva spillerne ønsker og føler selv betyr ingenting, de skal være i form for å få spille.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg syns er mest tragisk, en spiller som ikke orker mer enn 20 min eller en manager som ikke bryr seg om spilleren er fornøyd:

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/van-gaal-falcao-er-ikke-i-form-til-aa-spille-mer-enn-20-minutter/a/23351421/

Fordi dette er måten du velger å formulere deg på.

 

DET er faktisk det mest tragiske.

 

Evt kanskje måten du presterer å tolke disse tingene på.

 

Med mindre, selvsagt, du mener at en manager skal la en spiller som er ute av form og står i fare for å slå opp en alvorlig skade skal få spille bare fordi han vil?

For det finnes faktisk ikke noe annen måte å tolke det på. LVG sier at når det kommer til om en spiller skal spille eller ei så er ikke spillerens "fornøydhet" av noen som helst betydning. Nå skjønner eg jo at du mener det er feil, for i klubben du følger får de jo tydeligvis spille uansett koss rævdårlig form de er i. (dette gjelder forsåvidt united og Rvp og...)

Endret av Jotun
  • Liker 4
Lenke til kommentar

er det umulig at det følges et treningsregime som har utilsiktede konsekvenser? Deg om det.

Nei, det er ikke umulig. Det er alternativ 3.

 

 

Di Maria: Strekk under kamp. Slikt skjer.

Shaw: Overtråkk under kamp. Slikt skjer, vanskelig å unngå.

Typiske skader som kommer når spillere er sliten. Og spillere blir sliten av masse trening og løping.

Hvis man ser på alle skadene som United og Arsenal har hatt opp igjennom de siste årene, så kan jeg ikke si at det bare er tilfeldig lenger. Jeg vet ikke hva som gjøres feil, riktig nok.

 

post-172658-0-43440400-1418062693_thumb.jpg

 

Dette er hva som skjedde. En skjev landing etter en duell. Har tretthet skylden for landingen eller at ankelen ikke tåler 75 fallende kg i den vinkelen?

 

Edit: Smalling sin skade er definitivt et bedre argument.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...