Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva den låta som går på P3 heter der det synges noe sånt som "baptized in bluuuue, oh the view is blue"? Den er i reklamen for nye låter, men klarer ikke finne det på nettsida siden jeg ikke vet hva låta heter eller hva den kan hete.

 

Håper noen vet!

Lenke til kommentar

Noen som veit navnet på sangen i Tele2 reklamen som går på TV i disse dager? Om Fastpris Small, Medium og Large.

 

Det er en sånn gammel "gla' sang" som jeg har hørt sikkert 1000 ganger før, men ikke søren om jeg finner ut hva den heter!!

Endret av ojstein^
Lenke til kommentar
Musikkvideo, begynnelsen av 90-tallet, mann og dame i videoen, tror det bare var han som sang. Et eller annet "Living here in harmony" eller bare "in harmony". Rolig sang, kanskje litt stakkato til tider. Akkurat som om det snødde innendørs i litt merkelige rosafargete omgivelser, eller som om de skulle være inne i en glasskule eller noe, med snødryss i.

 

Har lurt på dette i årevis, men aldri visst hvordan jeg skulle finne det ut med de sparsomme opplysningene jeg har. Tusen takk til Ekko som hjalp meg her en dag før. Tviler litt på om noen klarer å hjelpe meg med denne, men nå har jeg hvertfall prøvd :-)

Avviker vel noe fra beskrivelsen din, men det er lov å prøve seg: The Beloved - "Sweet Harmony"?

Musikkvideo, begynnelsen av 90-tallet, mann og dame i videoen, tror det bare var han som sang. Et eller annet "Living here in harmony" eller bare "in harmony". Rolig sang, kanskje litt stakkato til tider. Akkurat som om det snødde innendørs i litt merkelige rosafargete omgivelser, eller som om de skulle være inne i en glasskule eller noe, med snødryss i.

 

Har lurt på dette i årevis, men aldri visst hvordan jeg skulle finne det ut med de sparsomme opplysningene jeg har. Tusen takk til Ekko som hjalp meg her en dag før. Tviler litt på om noen klarer å hjelpe meg med denne, men nå har jeg hvertfall prøvd :-)

Avviker vel noe fra beskrivelsen din, men det er lov å prøve seg: The Beloved - "Sweet Harmony"?

Takk til alle de som har prøvd å hjelpe meg. Jeg fant ved en tilfeldighet ut hvilken sang det var:

Erasure - Always (Always I wanna be with you, and make believe with you, and live in harmony, harmony oh love)

Lenke til kommentar
"Ooh lari, the troubles are high, ooh lari, the troubles are high" eller noe sånt. Mann som synger. Hørte den første gang under Big Brother utstemmingene, når folk som ble utstemt gikk ut, så ble den sangen spilt. Noen som kan hjelpe? Takknemlig for svar.

Vennlig hilsen :-)

 

moby - natural blues

 

Tusen takk Ekko :-)

 

Bare hyggelig....du er ikke så ofte her inne du ser jeg :-)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Leter etter en sang som går på spansk/latin. Den er en del brukt i salsa og er ganske ny, iallefall nyere enn 2006 tror jeg. Sangen er ganske fengende og ganske mange har hørt den før tror jeg, det er ikke noe marc anthony eller michael telo eller så nytt. Håper noen vet noe.

Endret av scootermus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...