Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Leter etter en sang som går på spansk/latin. Den er en del brukt i salsa og er ganske ny, iallefall nyere enn 2006 tror jeg. Sangen er ganske fengende og ganske mange har hørt den før tror jeg, det er ikke noe marc anthony eller michael telo eller så nytt. Håper noen vet noe.

 

Xtreme - Te Extrano

Lenke til kommentar

Det er da en sang som jeg hørte for noen år siden som jeg går å nynner på, men aner ikke hvilken det er.

Det er 4-5 år siden jeg hørte den, og det eneste jeg husker av teksten er "hatti fnatti"

Sangen var på et ukjent språk, hadde litt rask rytme, synger av en mann.

Mer enn det husker jeg ikke.

Men er det noen som har noe som helst anelse?

 

Hadde vært konge hvis noen fant det ut =D

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang jeg så på youtube for litt siden. Den faller vel under elektronika sjangeren, selv om det er en relativt rask takt konstant igjennom hele sangen. I bakgrunnen høres en damestemme som høres litt maskin aktig ut. Hun repeterer noe som: buy it, use it, like it osv.

 

Jeg tror musikkvideoen er mer kjent en sangen i dette tilfellet.

På vidoen springer en asiatisk mann rundt i en by, han springer hele tiden og det er vel på mange måter et slags kritisk blikk på forbrukersamfunnet (han stopper ikke, og det hele virker rimelig hektisk). Når han springer rundt, kjøper han ting som brus på mcdonalds osv. Vinkelen er filmet med et såkalt snorricam oppsett, slik at mannen hele tiden er i bildet i det han springer rundt. Jeg kan huske at han etterhvert kjøper klær og bytter i løpet av vidoen. Til slutt mister han vel alle klærne og springer rundt naken vist jeg ikke husker feil. . Jeg finner ikke vidoen på youtube, selv om jeg har søkt lenge etter disse kriteriene. Må vel ha artistnavnet eller navnet på selve sangen.

 

Håper noen har sett den samme merkelige vidoen jeg prater om, den er rimelig interessant :).

Endret av ekl1tz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...