Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leiter etter en 5-10 år gammel sang. Mener det var rock, men det jeg husker best var at musikkvideoen bestod av små dukker som stod på skateboard, mulig det var disse fingerboard greiene, jeg husker ikke. Men musikkvideoen gikk på TV (Z-TV) for en del år siden. husker desverre ikke mye mer.. tusen takk for hjelp!

. Er det sum 41 - the hell song ?
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne to sanger.

Den ene er en eller annen remix av sangen Levels - Avicii. Det er en kvinne som synger, med den sangen i bakgrunnen.

 

Og den andre er en norsk artist som synger, men jeg ikke finner navnet på. Den er på norsk, og har en fiolin inni bildet en plass i sangen.

Lenke til kommentar

Hei! Fikk en cd av tanta mi for mange herrens år siden, ca 15 år siden eller noe. Bildet på selve cd platen var en masse damer/menn iført bikini badeshorts det var også noen damer som var toppløse. Var vel litt sånn party, pop lignende sjanger de sangene som var på cdplaten. Husker noe av teksten på en sang, men vet ikke om det er ord rett men prøver likevel: Fal da rida rida fal da rida osv osv...

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke selve sangen, så prøver å forklare musikkvideoen.

 

Tror det er et australsk band. Jeg tenker Hilltop Hoods, men et søk på YouTube gjorde meg ikke klokere. Uansett, musikkvideoen viser en verden hvor det har blitt forbudt å leke, evt. leke på lekeplasser. Folk i en «undergrunnsgruppe» leker likevel, og flere blir intervjuet. Det er filmet som en dokumentar. På slutten av filmen skal gruppen igjen leke, men flere sivile agenter kommer frem, hopper ut av biler og løper etter de. Flere blir lagt i bakken.

 

Hvis det ikke er en musikkvideo, men en morsom parodi eller noe, beklager jeg. :p

Lenke til kommentar

Hei.

 

 

Ligger på hotell i Skien nå og hørte en låt russen spiler utafor :p

 

En trance\techno låt som går slik:

 

Mann som synger.

 

This is why i.. this is why i sing.. (et eller annet mer). også generell techno rytme, men finner ikke og kan ikke gå inn på et russetreff å spørre...

 

 

Noen som klarer ta denne? =)

Lenke til kommentar

Hei.

 

 

Ligger på hotell i Skien nå og hørte en låt russen spiler utafor :p

 

En trance\techno låt som går slik:

 

Mann som synger.

 

This is why i.. this is why i sing.. (et eller annet mer). også generell techno rytme, men finner ikke og kan ikke gå inn på et russetreff å spørre...

 

 

Noen som klarer ta denne? =)

Det er passe stor sjanse for at det er en låt russen har kjøpt av noen for å ha sin "egen" låt i russetiden. Det er blitt veldig populært de siste årene å ha sin egen buss/van-låt osv. Sjekk rundt på diverse russesider på nettet og se om du kanskje kan finne en oversikt over alle russelåtene.

 

Men selvsagt hører de på listemusikk, så det kan være "vanlig" låt også. Jeg kjenner dessverre ikke igjen det du beskriver.

Lenke til kommentar

Hei.

 

 

Ligger på hotell i Skien nå og hørte en låt russen spiler utafor :p

 

En trance\techno låt som går slik:

 

Mann som synger.

 

This is why i.. this is why i sing.. (et eller annet mer). også generell techno rytme, men finner ikke og kan ikke gå inn på et russetreff å spørre...

 

 

Noen som klarer ta denne? =)

Det er passe stor sjanse for at det er en låt russen har kjøpt av noen for å ha sin "egen" låt i russetiden. Det er blitt veldig populært de siste årene å ha sin egen buss/van-låt osv. Sjekk rundt på diverse russesider på nettet og se om du kanskje kan finne en oversikt over alle russelåtene.

 

Men selvsagt hører de på listemusikk, så det kan være "vanlig" låt også. Jeg kjenner dessverre ikke igjen det du beskriver.

 

Rimelig sikker på at dette ikke er en egen låt de har, jeg har hørt den før ser du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...