Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma lurer på hva denne sangen heter, og hun husker ikke mer enn det jeg skriver:

Henriette er 4 år der hun går med sin mamma lise lotte. Hennes gråt er gjennomtrengende sår, hennes bukser er tisse våte. Hun går fillete kledd som et tiggerbarn, har hippiemerke i panna. 50 meter bak kommer han som er faren, beruset og forbannet.

Det er alt hun husker. Hun hørte sangen av en gruppe fra løten på 1980-tallet en gang.

Håper på svar!!!!

 

Mamma lurer på hva denne sangen heter, og hun husker ikke mer enn det jeg skriver:

Henriette er 4 år der hun går med sin mamma lise lotte. Hennes gråt er gjennomtrengende sår, hennes bukser er tisse våte. Hun går fillete kledd som et tiggerbarn, har hippiemerke i panna. 50 meter bak kommer han som er faren, beruset og forbannet.

Det er alt hun husker. Hun hørte sangen av en gruppe fra løten på 1980-tallet en gang.

Håper på svar!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett to reklamer på TV3 OG MAX.

 

Den ene reklamen var for Pepsi Max. Da var det noen fotballspillere som spillte oppå en svær crowd (folkemengde) også gikk det en bra sang i bakgrunnen.

 

Den andre sangen er DHL reklamen. Husker ikke mye av reklamen.

 

Pepsi sangen: Calvin Harris feat. Ne-yo - Lets Go

Lenke til kommentar

Hva heter den sangen som brukte den klassisk super mario soundtracken midt i sangen? Dette er ikke noe sånn privat remix greier elns, men en veldig mainstream sang som ble spilt på radioen ganske ofte for rundt et halv år siden. Hvis jeg husker riktig er det en del rapping også i den, men selve refrenget er super mario soundtracken. Thank you.

Lenke til kommentar

Hva heter den sangen som brukte den klassisk super mario soundtracken midt i sangen? Dette er ikke noe sånn privat remix greier elns, men en veldig mainstream sang som ble spilt på radioen ganske ofte for rundt et halv år siden. Hvis jeg husker riktig er det en del rapping også i den, men selve refrenget er super mario soundtracken. Thank you.

 

Eneste jeg kan komme på av rap sammens med Super Mario er gode gamle Smif N Wessun - Super Brooklyn, men den er sikkert over 10 år så det er sikker ikke den? Hvis ikke fikk du en ny sang å høre på :p

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med den første sangen i denne videoen?

Butch Clancy - Russian Lullaby

 

Nei. Er da tydelig forskjell på "da ba dee" og "dæ ræ ræ ræ ræ".

Tror det blir lettere om du spiller inn et klipp hvor du nynner melodien. Er ganske umulig å skjønne hva du mener :p

Lenke til kommentar

Var i Frankrike for ca to uker siden, og leter etter en låt jeg så på en fransk musikk-tvkanal.

Jeg tror det var en fransk singer-songwriter-ish fyr som sang på engelsk. Teksten handlet om at han var litt lost på en eller annen måte tror jeg.

I videoen går han rundt i en stor amerikansk by (tror det er New York) og tar bilder av random folk på gata og alt han ser med et gammelt analogt fotokamera (man ser iblant gjennom søkeren/mattskiven på kamera). Mens han synger, lener seg mot nettingjerder, går i gata og på tbaneneplattformen.

 

Noen som har sett denne?

Lenke til kommentar

Jeg trenger virkelig hjelp med å finne navnet på denne sangen! Har selv prøvd å finne den i flere uker uten hell.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lhrxb377DHc&feature=related

 

Mulig det er 2 sanger i den promoen, men den jeg er interessert i er den siste sangen hvor man hører dem synge "City that shines on" eller noe i den duren.

 

Tusen hjertelig takk til den som knekker denne nøtten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...