Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Utrolig dårlig forklaring, men jeg hørte en sang her i helga, problemet er at jeg bare husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Det er en mann som synger (litt lys stemme, om jeg ikke husker feil) og det er en gladsang. Det eneste jeg husker fra teksten er: "girl I wanna see ya [...blablabla] down in mexico", eller noe i den duren.

 

Som sagt, veldig dårlig forklaring, men det er det eneste jeg husker av teksten etter en litt fuktig kveld :p

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig dårlig forklaring, men jeg hørte en sang her i helga, problemet er at jeg bare husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Det er en mann som synger (litt lys stemme, om jeg ikke husker feil) og det er en gladsang. Det eneste jeg husker fra teksten er: "girl I wanna see ya [...blablabla] down in mexico", eller noe i den duren.

 

Som sagt, veldig dårlig forklaring, men det er det eneste jeg husker av teksten etter en litt fuktig kveld :p

 

Kan det være Kokomo?

 

Lenke til kommentar

Det er filmmusikken til filmen Requiem for a Dream

http://en.wikipedia....eam_(soundtrack)

Selve sangen heter vel Lux Aeterna etter hva jeg husker

 

EDIT: Sorry, så først nå at noen hadde svart

 

 

En annen ting: TV3 har en egenreklame for TV-serier kalt "Seriefavoritter". Hva heter den sangen de bruker.

Reklamen kan sees her (men jeg får ikke lyd...)

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Prøver igjen. Noen som vet hva denne sangen heter (vedlegget). Har hatt melodien i hodet i årevis. Jeg viste det til en venninne som også dro kjensel på melodien, men heller ikke hun viste hvilken sang det er.

 

Tar jeg ikke helt feil, er sangen i omtrent samme sjanger som

Tror sangen er fra rundt 2000, +/- noen år.

sang.mp3

 

Og forresten, det er ikke Cascada - Everytime We Touch, eller Limahl - Never ending story.

Og der fant jeg ut hvilke sang det var gitt! E-Type med Africa.

http://www.youtube.com/watch?v=NT4XqVJXAkQ&feature=related

Lenke til kommentar

En annen ting: TV3 har en egenreklame for TV-serier kalt "Seriefavoritter". Hva heter den sangen de bruker.

Reklamen kan sees her (men jeg får ikke lyd...)

Pascale Salkin - I Sing.

Takketakk. Noen sanger blir man bare gla i å høre på avogtil. Dessverre var denne sangen litt bedre på reklame enn i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Utrolig dårlig forklaring, men jeg hørte en sang her i helga, problemet er at jeg bare husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Det er en mann som synger (litt lys stemme, om jeg ikke husker feil) og det er en gladsang. Det eneste jeg husker fra teksten er: "girl I wanna see ya [...blablabla] down in mexico", eller noe i den duren.

 

Som sagt, veldig dårlig forklaring, men det er det eneste jeg husker av teksten etter en litt fuktig kveld :p

 

BOB - so good. Satt å hørte den på radioen i det jeg leste innlegget ditt :)

Lenke til kommentar

Prøver å finne en låt hvor fyren roper "This is MY way" i refrenget. Er en techno'ish-låt, og det høres fryktelig ut som en Scooter-låt, men jeg finner ikke noe ID/navn på låten! Noen som vet? Hørte den på radio nå nettopp.

Scooter - Behind the Cow? Han synger "This is my way" i den sangen.

Lenke til kommentar

Prøver å finne en låt hvor fyren roper "This is MY way" i refrenget. Er en techno'ish-låt, og det høres fryktelig ut som en Scooter-låt, men jeg finner ikke noe ID/navn på låten! Noen som vet? Hørte den på radio nå nettopp.

Scooter - Behind the Cow? Han synger "This is my way" i den sangen.

 

DER har vi sangen, vettu! :) Takker så meget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...