Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mellom programmene på P3 kjører de noen former for programreklame/vignett for andre programmer på P3. Disse snuttene er vanligvis mange korte musikklipp klippet etter hverandre med noe prating oppå. Forrige helg (etter Radioresepsjonen) bet jeg meg merke i én av låtene som var klippet inn: en lys/hylende syre-trance-låt, hvor det gaules "raise me" eller "praise me" eller noe helt annet. Ikke noen ny låt. Kanskje en klassiker.

Det er sikkert et veldig dypt kast, men er det noen som kjenner igjen beskrivelsen eller vet navn på låt eller artist?

Lenke til kommentar

Mellom programmene på P3 kjører de noen former for programreklame/vignett for andre programmer på P3. Disse snuttene er vanligvis mange korte musikklipp klippet etter hverandre med noe prating oppå. Forrige helg (etter Radioresepsjonen) bet jeg meg merke i én av låtene som var klippet inn: en lys/hylende syre-trance-låt, hvor det gaules "raise me" eller "praise me" eller noe helt annet. Ikke noen ny låt. Kanskje en klassiker.

Det er sikkert et veldig dypt kast, men er det noen som kjenner igjen beskrivelsen eller vet navn på låt eller artist?

Babylon Zoo - Spaceman

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mellom programmene på P3 kjører de noen former for programreklame/vignett for andre programmer på P3. Disse snuttene er vanligvis mange korte musikklipp klippet etter hverandre med noe prating oppå. Forrige helg (etter Radioresepsjonen) bet jeg meg merke i én av låtene som var klippet inn: en lys/hylende syre-trance-låt, hvor det gaules "raise me" eller "praise me" eller noe helt annet. Ikke noen ny låt. Kanskje en klassiker.

Det er sikkert et veldig dypt kast, men er det noen som kjenner igjen beskrivelsen eller vet navn på låt eller artist?

Babylon Zoo - Spaceman

Elsker deg! :D:love:

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er på leting etter en sang som jeg ikke husker teksten på, bare musikkvideoen. Den er ca '90-tallet, første del eller midten. Jeg mener det er en mann som synger, men i musikkvideoen er det en dame med mørkt langt hår og hvit lang kjole som løper. Etter henne kommer noen på stylter som er kledd ut som en figur med stort hode. De befinner seg i en stor hage, og hvis jeg ikke husker feil er det vinter/snø på bakken.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Hørte denne sangen overalt på landstreffet..

Ubrukelig kvalitet på lyd, og kort klipp..

 

Håper dere kan hjelpe! :)

 

EDIT, fikk ikke lastet opp lydklipp, her er en film jeg fant!

 

Det spørs hva du er ute etter. Det er i alle fall innslag av River of Babylon med Bonny M. Håper det er til hjelp.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...