Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en sang i en butikk i dag, og den har virkelig festet seg godt fast i hodet mitt. Har søkt rundt på internett, men greier ikke finne ut noe. Refrenget (tror jeg) gikk noe sånt som "cause I still don't know where I'm standing". Ordentlig gladsang, litt sånn afrikansk-inspirerte rytmer, og minte egentlig litt om Den Svenska Björnstammen - Vart Jag Mig I Världen Vender. Håper intenst at noen vet noe om denne, for det går meg virkelig på nervene.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over en sang jeg ikke har klart å finne ut hva heter. Har hørt den ganske ofte en tid, nå, blant annet i en Canal Digital-reklame. Høres ut som om de synger, "we're gonna lose it all, hey hey hey" i refrenget.

 

Bare glem det, endelig fant jeg det ut! Mikhael Paskalev - I Spy var sangen jeg lette etter. Skikkelig gladsang. :D

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over en sang jeg ikke har klart å finne ut hva heter. Har hørt den ganske ofte en tid, nå, blant annet i en Canal Digital-reklame. Høres ut som om de synger, "we're gonna lose it all, hey hey hey" i refrenget.

Hvilken sjanger er den i? Hvordan er vokalisten?
Lenke til kommentar

Trenger navnet på 2 sanger. Den første er en svensk fjortis-dance/techno sang. Husker nesten ingenting av sangen, men husker litt av teksten: ''men nu är det så at jag inte'' også husker jeg ikke mere.

 

Den andre sangen husker jeg heller nesten ingenting av, men den gikk noe sånt som shu-shu-shu-shut it up, eller noe :wee:

 

Håper noen kan hjelpe ! :)

Lenke til kommentar

Trenger navnet på 2 sanger. Den første er en svensk fjortis-dance/techno sang. Husker nesten ingenting av sangen, men husker litt av teksten: ''men nu är det så at jag inte'' også husker jeg ikke mere.

 

Den andre sangen husker jeg heller nesten ingenting av, men den gikk noe sånt som shu-shu-shu-shut it up, eller noe :wee:

 

Håper noen kan hjelpe ! :)

Nr 2: Black Eyed Peas - Shut Up?

Lenke til kommentar

Trenger navnet på 2 sanger. Den første er en svensk fjortis-dance/techno sang. Husker nesten ingenting av sangen, men husker litt av teksten: ''men nu är det så at jag inte'' også husker jeg ikke mere.

 

Den andre sangen husker jeg heller nesten ingenting av, men den gikk noe sånt som shu-shu-shu-shut it up, eller noe :wee:

 

Håper noen kan hjelpe ! :)

Nr 2: Black Eyed Peas - Shut Up?

Dessverre, men takk for forsøket! :)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg ser etter en sang. Mye av sangen var av rap/hiphop i lignende stil som Ravi's musikk, og det hørtes ut som om diverse temaer rundt internasjonale konflikter ble tatt opp. I refrenget sang en jente "Alle barn sover i sengen sin", og innimellom ble det sagt "klokken er 23:06" med "radiostemme". Hvilken sang er dette? Finner den ingen steder. Sen ble sendt på P5 i Bergen, under programmet BergenPuls, som kun sender sanger fra bergensrelaterte artister. Har prøvd å søke igjennom alle bergensartistene jeg kjenner til, uten hell.

 

Please hjelp! :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg leiter etter en to "techno" sanger jeg hørte på tivoli :)

 

Det er noe som dette som blir sunget i den første: I wants i wants you to get oh yeaah/I wants i wants you back ohh yeah x2

 

det synger hun vær gang rett før det kommer skikkelig techno musikk

så midt inni der er det en annen litt rolig stemme, før technoen begynner igjen

 

Det kan høres litt ut som nicki minaj, men har leita gjennom alle sangene hennes og finner den ikke

 

Den andre sangen vet jeg bare litt om og det er at de synger dette i begynnelsen: daah let me hit the floor/phone eller noe sånt haha :)

 

begge er techno sanger

Lenke til kommentar

Hei, jeg leiter etter en to "techno" sanger jeg hørte på tivoli :)

 

Det er noe som dette som blir sunget i den første: I wants i wants you to get oh yeaah/I wants i wants you back ohh yeah x2

 

det synger hun vær gang rett før det kommer skikkelig techno musikk

så midt inni der er det en annen litt rolig stemme, før technoen begynner igjen

 

Det kan høres litt ut som nicki minaj, men har leita gjennom alle sangene hennes og finner den ikke

 

Den andre sangen vet jeg bare litt om og det er at de synger dette i begynnelsen: daah let me hit the floor/phone eller noe sånt haha :)

 

begge er techno sanger

Nr. 2 kan kanskje være J-Lo - On the Floor. Ikke techno, men kan stemme med teksten.

Lenke til kommentar

Hei, jeg leiter etter en to "techno" sanger jeg hørte på tivoli :)

 

Det er noe som dette som blir sunget i den første: I wants i wants you to get oh yeaah/I wants i wants you back ohh yeah x2

 

det synger hun vær gang rett før det kommer skikkelig techno musikk

så midt inni der er det en annen litt rolig stemme, før technoen begynner igjen

 

Det kan høres litt ut som nicki minaj, men har leita gjennom alle sangene hennes og finner den ikke

 

Den andre sangen vet jeg bare litt om og det er at de synger dette i begynnelsen: daah let me hit the floor/phone eller noe sånt haha :)

 

begge er techno sanger

Nr. 2 kan kanskje være J-Lo - On the Floor. Ikke techno, men kan stemme med teksten.

Nei det er ikke den ;)

Lenke til kommentar

Trenger navnet på 2 sanger. Den første er en svensk fjortis-dance/techno sang. Husker nesten ingenting av sangen, men husker litt av teksten: ''men nu är det så at jag inte'' også husker jeg ikke mere.

 

 

Denne her kanskje? Johan Badh & Walle - Jag Är Brat, Det Här Är Min Livsstil!:

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den fine sangen som spilles på p3 heter? Jeg trodde det var Kaizers eller Janove som hadde den, men finner ikke sangen på youtube eller spotify under verken av navnene. Husker ikke teksten, men den er melankolsk.

Lars Vaular og Sondre Lerche - Øynene Lukket tenker jeg kanskje det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...