Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det var i hvert fall ikke Alladin-sangen. Men det var ikke den andre du nevnte heller, jeg fant den jeg også da jeg søkte på YouTube.

 

Hmm. Da må jeg ærlig innrømme at jeg er litt usikker. Sjekk om du finner en annen pianoversjon av From the New World. Kan hende det er mer kjent versjon. Slik som denne

 

 

Om den ikke direkte heter den nye verden så må man jo tenke litt utenfor boksen. Kan det være Vangelis? Den heter jo ikke New World, men handler om Columbus og hans tur til den nye verden i 1492

 

http://www.youtube.com/watch?v=QPYL9swf2_k&feature=fvst

 

Om det generelt sett bare er jorden det handler om kan det kanskje være Mahler - Das lied von der erde?

Lenke til kommentar

Hello!

Jeg leter etter navnet på en norsk sang hvor en jente synger om hennes ønske om å reise med hurtigrutte?

 

Hvordan kan jeg få det? Det ble spilt under NRKs direktesending hurtigrutte.

 

Håper jeg skrivemåten er fint, er jeg svensk.

 

Kari Bremnes - Hurtigruta?

 

I en av jinglene til nrk p3, blir det spilt av en del av en sang jeg lurer på hva heter og hvem som spiller. Den går noe som dette:

 

"I love it when the sun comes up, I love it when the sun goes down, I love it when the sun comes up when the sun goes down. So turn up the lights, baby turn up the lights..."

 

Lenke til kommentar

Leter etter en tekno/dance-sang fra rundt 2000-2003. Midt i sangen slår syngedama over på dansk, eller et annet nordisk språk. Husker ikke helt.

 

Refrenget går noe slikt som: "I dont know when, I dont know why..."

 

Det var en typsik "rånesang" som alle hadde i bilen. Har leita etter denne sangen i flere år, men har dessverre ikke noe mer informasjon enn dette, (bortsett fra at jeg kan litt av melodien på refrenget)

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en "trance-sang" som er ganske populær på utesteder nå for tiden. Det er en kvinne som synger og det eneste jeg husker av teksten er "far away, far away". (Muligens også "afraid to move".

 

Irriterer meg grønn over å ikke huske hvilken sang det er!

 

Edit: nevermind, fant den nå!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang jeg ikke aner noe særlig om. Det er for en annen person som leter.

 

En jente som går inn i en gymsal eller skolehall, så kommer det noen som har kledd seg ut å går med masse nagler og SVÆRE sko og hyler, og ser helt forferdelige ut. Er visst en veldig hard sang det er snakk om :)

 

Takker for alle svaar :D

Lenke til kommentar

Hei.. Lagde en FF7 AMV video for et par år siden.. men del 2 er mista pga HDD krasj :(

Jeg er ganske sikker på det var en sang fra "Top 100 best techno" albumene, men jeg har bare 1-12...

Og jeg har gått gjennom alle,men fant den ikke der...Sikkert pga er fra cd 13 og oppover!

 

Sangen starter roligt med en dame som synger "Dancing in the moonlight" så blir det mer futt etter 10 sek ca. på slutten synger en mann "Rocket rocket ticket rocket" (usikker åssen det skrives ticket eller tikket)

 

Søkt på youtube og google etter "Dancing in the moonlight trance song" men finner ikke..

 

Noen som har peiling? så kan lage AMV videoen på nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...