Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Nå har jeg en skikkelig nøtt som jeg trenger svar på,

 

For noen år siden så jeg en romantisk film som jeg lånte gjennom lyse (altibox). Da ble det spillt av en sang på slutten, i en romantisk sene.

 

Sangen ble synget av en mann og kvinne og teksten går blant annet slik:

 

Open the door too your hearth x flere ganger.

Open the door x flere ganger

Dette er en typisk romantisk sang. Jeg har prøvd å søke på settningene i databaser for sanger i filmer for å se om jeg finner noen treff men det gjør jeg ikke.

 

Dette er en typisk romantisk sang med rolig tempo.

 

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg en skikkelig nøtt som jeg trenger svar på,

 

For noen år siden så jeg en romantisk film som jeg lånte gjennom lyse (altibox). Da ble det spillt av en sang på slutten, i en romantisk sene.

 

Sangen ble synget av en mann og kvinne og teksten går blant annet slik:

 

Open the door too your hearth x flere ganger.

Open the door x flere ganger

Dette er en typisk romantisk sang. Jeg har prøvd å søke på settningene i databaser for sanger i filmer for å se om jeg finner noen treff men det gjør jeg ikke.

 

Dette er en typisk romantisk sang med rolig tempo.

 

Håper noen kan hjelpe :)

 

Denne kanskje? Passer med teksten.

Lenke til kommentar

Nå har jeg en skikkelig nøtt som jeg trenger svar på,

 

For noen år siden så jeg en romantisk film som jeg lånte gjennom lyse (altibox). Da ble det spillt av en sang på slutten, i en romantisk sene.

 

Sangen ble synget av en mann og kvinne og teksten går blant annet slik:

 

Open the door too your hearth x flere ganger.

Open the door x flere ganger

Dette er en typisk romantisk sang. Jeg har prøvd å søke på settningene i databaser for sanger i filmer for å se om jeg finner noen treff men det gjør jeg ikke.

 

Dette er en typisk romantisk sang med rolig tempo.

 

Håper noen kan hjelpe :)

 

Denne kanskje? Passer med teksten.

http://www.youtube.com/watch?v=4FZbcoWrUsw

Nå har jeg en skikkelig nøtt som jeg trenger svar på,

 

For noen år siden så jeg en romantisk film som jeg lånte gjennom lyse (altibox). Da ble det spillt av en sang på slutten, i en romantisk sene.

 

Sangen ble synget av en mann og kvinne og teksten går blant annet slik:

 

Open the door too your hearth x flere ganger.

Open the door x flere ganger

Dette er en typisk romantisk sang. Jeg har prøvd å søke på settningene i databaser for sanger i filmer for å se om jeg finner noen treff men det gjør jeg ikke.

 

Dette er en typisk romantisk sang med rolig tempo.

 

Håper noen kan hjelpe :)

 

Denne kanskje? Passer med teksten.

http://www.youtube.com/watch?v=4FZbcoWrUsw

 

Nei er ikke den. Som sakt det er en meget rolig sang. I tilegg er det en kvinne og mann som synger.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har sittet med en sang/melodi på hjernen ganske lenge nå! Jeg tror jeg husker den ifra en TV serie (bibel-fortelling) , påsketider, rundt 2000-2006. Jeg vil gjerne vite hva den heter!

Jeg fant en video på YouTube med samme sang/melodi, men det ble ikke nevnt noe navn eller komponist!

 

Jeg legger ved en MP3 verson av sangen/melodien!

Miriam Stockley- Adiemus

Oj, herregud takk!!

Elsker denne sangen!

Lenke til kommentar

Okey, så jeg trenger litt hjelp igjen.

 

Hørte en sang på radioen for en-to timer siden. Fikk ikke med meg hvilken kanal, da jeg var ute og den sto på i bakgrunnen.

 

Sangen er en typisk 90-tallssang, og jeg tror den kom på midten eller slutten av dette tiåret. Det er hovedsaklig ei dame som synger, men blir koret av flere damer i refrenget. Så det kan være ei jentegruppe samtidig som det kan være en person.

 

Mot slutten av refrenget tror jeg "I'm calling you now" er en av linjene.

 

Vet dette ikke er mye å gå etter, men håper allikevel på at noen her forstår hvilken sang det er snakk om.

Lenke til kommentar

Okey, så jeg trenger litt hjelp igjen.

 

Hørte en sang på radioen for en-to timer siden. Fikk ikke med meg hvilken kanal, da jeg var ute og den sto på i bakgrunnen.

 

Sangen er en typisk 90-tallssang, og jeg tror den kom på midten eller slutten av dette tiåret. Det er hovedsaklig ei dame som synger, men blir koret av flere damer i refrenget. Så det kan være ei jentegruppe samtidig som det kan være en person.

 

Mot slutten av refrenget tror jeg "I'm calling you now" er en av linjene.

 

Vet dette ikke er mye å gå etter, men håper allikevel på at noen her forstår hvilken sang det er snakk om.

De fleste radiokanaler har en "Hva-ble-spilt-når"-funksjon, kjenner ikke til så mange lokalradioer og dems utvalg. Vet ikke om det kan hjelpe noe

Endret av Youcef
Lenke til kommentar

Nå har jeg en skikkelig nøtt som jeg trenger svar på,

 

For noen år siden så jeg en romantisk film som jeg lånte gjennom lyse (altibox). Da ble det spillt av en sang på slutten, i en romantisk sene.

 

Sangen ble synget av en mann og kvinne og teksten går blant annet slik:

 

Open the door too your hearth x flere ganger.

Open the door x flere ganger

Dette er en typisk romantisk sang. Jeg har prøvd å søke på settningene i databaser for sanger i filmer for å se om jeg finner noen treff men det gjør jeg ikke.

 

Dette er en typisk romantisk sang med rolig tempo.

 

Håper noen kan hjelpe :)

 

Kan det være en cover av denne klassikeren kanskje..?

Lenke til kommentar

Leter etter en gammel sang av Ivar Medaas, han synger "veslesysters undulat er dau, han ligg er så kald og stiv" :D Tror faktisk sangen heter Veslesysters undulat, men finner *ingen* info om sangen på hele wwweb'en.. Noe spesiell forespørsel, men var en vorspiel-schläger i studenttida som jeg plutselig fikk på hjernen..!

oyvindrosmer(a)gmail.com. Mottas med stor takk! ;)

Lenke til kommentar

Skyter ut et egentlig ganske håpløst spørsmål:

Det er en sang jeg har hørt på radio i det siste som jeg synest er veldig fengende, men kan ikke forklare noe særlig om hvordan den går eller lyricsen. Alt jeg husker (tror jeg) er "where have you gone..."

 

Sangen har ett ganske raskt tempo. Er vel pop/rock. Er en mannlig vokalist. Er ikke noe rolig sang, men mer en gladlåt.

 

Er ganske håpløs informasjon, og mest sansynlig er det ingen som vet hvilken sang jeg snakker om, men er vel verdt forsøket :)

Lenke til kommentar

Leter etter en gammel sang av Ivar Medaas, han synger "veslesysters undulat er dau, han ligg er så kald og stiv" :D Tror faktisk sangen heter Veslesysters undulat, men finner *ingen* info om sangen på hele wwweb'en.. Noe spesiell forespørsel, men var en vorspiel-schläger i studenttida som jeg plutselig fikk på hjernen..!

oyvindrosmer(a)gmail.com. Mottas med stor takk! ;)

 

Er det en coverversjon av denne Corneliis schlägeren ?

 

Lenke til kommentar

Leter etter en gammel sang av Ivar Medaas, han synger "veslesysters undulat er dau, han ligg er så kald og stiv" :D Tror faktisk sangen heter Veslesysters undulat, men finner *ingen* info om sangen på hele wwweb'en.. Noe spesiell forespørsel, men var en vorspiel-schläger i studenttida som jeg plutselig fikk på hjernen..!

oyvindrosmer(a)gmail.com. Mottas med stor takk! ;)

 

Er det en coverversjon av denne Corneliis schlägeren ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=pfPBe5mm2bk

 

Hehe, ja det er dét.. han godeste Ivar spilte den også inn på en plate, men kan altså ikke finne ut hvilken. Var litt "moroere" versjon :)

Lenke til kommentar

Skyter ut et egentlig ganske håpløst spørsmål:

Det er en sang jeg har hørt på radio i det siste som jeg synest er veldig fengende, men kan ikke forklare noe særlig om hvordan den går eller lyricsen. Alt jeg husker (tror jeg) er "where have you gone..."

 

Sangen har ett ganske raskt tempo. Er vel pop/rock. Er en mannlig vokalist. Er ikke noe rolig sang, men mer en gladlåt.

 

Er ganske håpløs informasjon, og mest sansynlig er det ingen som vet hvilken sang jeg snakker om, men er vel verdt forsøket :)

This?

Lenke til kommentar

Sliter å finne en englsk/britisk rapper sang. Har bare sett video av den.

 

I videoen går han rundt i byen (sikkert london), men det er en scene der han tar for seg flere platecover/bilder, og sier noe som f.eks "only a band, only a man, only etc etc etc" og slenger disse til sides hele tiden.

 

Meiner at sangen angreper musikk industrien, og at han er lei at all repetative musikken.'

 

Hjelp!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...