Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet navnet på denne sangen/melodien i denne videoen? Litt uti filmen

Hører ikke ordentlig, men det KAN være en sang som heter requiem for a tower. Utrolig bra låt.

 

Noen som vet hvilken sang dette er?

Har hatt denne melodien sporadisk på hjernen i årevis. Opptaket er fritt gjengikk fra min hukommelse, og jeg tror sangen er fra rundt 2000. Sjanger, hastishet, artist, etc vet jeg ikke.

 

sang.mp3

Hører ikke helt, men kan det være the rasmus - in the shadows?

Lenke til kommentar

på en tur på fjellet hadde vi et show (hoppekonkuranse, med fyrverkeri, visning av hopp i bakken før på dan osv.)

 

og på en skjerm laget av snø(prosjektor på snø) spilte noen av noen videoklipp i en pause.

 

en av snagene var en sang som nesten bare var e,a,o osv. og så gikk han på en spesiel måte.

noen ideer?

 

på filmen var det en mann i dress, så ut som en litt gammel film.

 

skal slenge på mer hvis jeg finner info

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter et norsk techno-band, som var litt store på børjan av 2000-tallet.

Jeg mener di har en sang som heter The raven og/eller the darkside/darkness.

Husker spesielt albumcoveret som var helt svart.

 

2pm og Soda kommer jeg på, eller er det enda mer "trance" og mindre pop aktig? Er det lyrics i sangene?

 

 

Her finner du alle sangene til Absolutt Music albumene...

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter et norsk techno-band, som var litt store på børjan av 2000-tallet.

Jeg mener di har en sang som heter The raven og/eller the darkside/darkness.

Husker spesielt albumcoveret som var helt svart.

 

2pm og Soda kommer jeg på, eller er det enda mer "trance" og mindre pop aktig? Er det lyrics i sangene?

 

 

Her finner du alle sangene til Absolutt Music albumene...

 

 

Hmm, det er ihvertfall ikke Soda :D

Skal sjekke ut 2pm når jeg kommer hjem fra jobb, men tror ikke det var det.

Det er relativt lite lyrics i sangene, bare en tung bass-linje og standard popete techno.

Trodde det var Hypetraxx som nevnt overfor her, men det var det fadderullandei ikke.

 

Edit: Jeg fant det! Kom tilfeldigvis på hva den ene sangen het, og da var det jo piece of cake.

 

Galaxee - The Crow Song !

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Det er en sang som spilles for tiden litt sånn over alt. Jeg er dog ikke typen til å høre på slik musikk, men det plager meg skikkelig at jeg ikke finner ut hvilken sang det er.

 

Jeg tror teksten i refrenget er noe som det her: "I could be the (etter eller annet) you could be the king". Det høres jævlig ut som det er Rihanna som synger, men det tror jeg altså ikke det er.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...