Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver igjen. Noen som vet hva denne sangen heter (vedlegget). Har hatt melodien i hodet i årevis. Jeg viste det til en venninne som også dro kjensel på melodien, men heller ikke hun viste hvilken sang det er.

 

Tar jeg ikke helt feil, er sangen i omtrent samme sjanger som

Tror sangen er fra rundt 2000, +/- noen år.

sang.mp3

 

Og forresten, det er ikke Cascada - Everytime We Touch, eller Limahl - Never ending story.

Endret av Kajac
Lenke til kommentar

Leter etter en sang.. Norsk/nynorsk rock høres det ut som. Snakker sånn som "guten" istedet for gutten om dere skjønner.

Høres ut som teksten går noe sånn: og jenta sa til guten

Eneste jeg fant var sønnavindsvalsen, men ikke den i det heletatt.

 

Noe av Gåte kanskje?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har prøvd flere ganger med hjelp på forskjellige tråder, uten å lykkes, så håper på hjelp her. Jeg må finne en sang, her er "beskrivelse";

 

"Jeg lurte på om dere kunne være så snill å hjelpe meg med en ting? Jeg hørte på onsdag for noen uker, eller 1 måned siden, ca klokken 03.30 på NRJ, Musikk fra nabolaget (Tromsø). Det var en sang som spiltes jeg syntes va så sykt fet! Det var slags fløyte musikk i sangen, og en dame som sang "I see you baby" flere ganger. Det var slags elektronisk pop. Nesten som Røyksopp. Sangen ble spilt ca 03.30. Og bandet/artisten er nok fra Tromsø, siden det heter musikk fra nabolaget... ;) Vet dere hva slags sang dette er? Hadde satt stor pris på om dere fant det ut for meg!

Lenke til kommentar

Jeg hørte en sang på et utested sist uke som jeg ikke klarte å identifisere men jeg har hørt den mange ganger før. Typisk å spille på et utested fullt med 20+ folk. Party musikk.

 

Teksten gikk blant annet slik: brabababa bababa, brabababa bababa også sang etter på blant annet.

 

Mener det var latinsk. Noe som kan identifisere det? Helt sikkert veldig kjent.

Lenke til kommentar

Prøver igjen. Noen som vet hva denne sangen heter (vedlegget). Har hatt melodien i hodet i årevis. Jeg viste det til en venninne som også dro kjensel på melodien, men heller ikke hun viste hvilken sang det er.

 

Tar jeg ikke helt feil, er sangen i omtrent samme sjanger som

Tror sangen er fra rundt 2000, +/- noen år.

sang.mp3

 

Og forresten, det er ikke Cascada - Everytime We Touch, eller Limahl - Never ending story.

Lenke til kommentar

 

"Jeg lurte på om dere kunne være så snill å hjelpe meg med en ting? Jeg hørte på onsdag for noen uker, eller 1 måned siden, ca klokken 03.30 på NRJ, Musikk fra nabolaget (Tromsø). Det var en sang som spiltes jeg syntes va så sykt fet! Det var slags fløyte musikk i sangen, og en dame som sang "I see you baby" flere ganger. Det var slags elektronisk pop. Nesten som Røyksopp. Sangen ble spilt ca 03.30. Og bandet/artisten er nok fra Tromsø, siden det heter musikk fra nabolaget... ;) Vet dere hva slags sang dette er? Hadde satt stor pris på om dere fant det ut for meg!

 

Tromsø og fløytete? Jeg kan ikke si noe mer enn at det kanskje er Aggie "Frost" Peterson. Kan sangstemmen ligne på denne?

 

 

Denne under var forøvrig første sangen hun ble kjent med.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bS-8IidZgd0&ob=av2n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...