Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Hei!

 

Vis dere hører på

fra 5:40 til 5:46 så spiller han ene et slags riff og alle begynner å klappe. Er dette et veldig kjent riff? Jeg mener jeg har hørt det i en annen låt også. Og vis noen er skilla så kan de kanskje skrive hva slags noter han spiller?

 

På forhånd, takk :)

Lenke til kommentar

Jeg er på utgikk etter en partysang, ganske ny tror jeg.. Teksten er på svensk, og jeg husker bare noe sånt som: braa til sist. Jeg er sikkert helt ute å kjører nå , men er jo lov å prøve :innocent:

 

(Det er ikke, Om Sanninga Ska Fram)

 

Dame som synger?

Haha, nå har jeg glemt hvordan sangen er :tease: .. Men tror det var en dame :whistle:

Lenke til kommentar

Forestill deg Yello - Jungle bill fra 1:17 i den videoen..

Men at det er ett skumlere tema, Det er nesten litt halloweenkomisk.. I motsetning til Jungle bill så er det "Spooky theme liksom"

 

http://www.youtube.com/watch?v=B8QepakuTLU

 

Er vanskelig å forklare, Men alt jeg kan si er at mannen hadde en stemme som hadde litt ekko i seg, Også mener jeg at det var noe spøkelser eller andre ting som skulle lage en litt slags "Skummel sang".. Men den hadde litt "Beats" i seg ;)

 

Sangen har refreng, Men den er nok litt mer moderne enn de du har linka te.. Mest sannsynelig mellom 1980 til 1999 en plass.

Og aksenten på mannen mener er jeg veldig sikker på var skikkelig Amerikansk.

 

Hørte da jeg skulle handle kostyme i en butikk som heter Mye Morro på ett kjøpesenter liksom, Og de hadde "Halloween stemning" og effekter over hele seg ;)

Det minne meg frykteleg mykje om ein Fever Ray song, men eg klare ikkje finne det igjen. :/

Uhhhh, vent halloweenkomisk? Kva sjanger er det? :p

 

also:

listen to this.

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Forestill deg Yello - Jungle bill fra 1:17 i den videoen..

Men at det er ett skumlere tema, Det er nesten litt halloweenkomisk.. I motsetning til Jungle bill så er det "Spooky theme liksom"

 

http://www.youtube.com/watch?v=B8QepakuTLU

 

Er vanskelig å forklare, Men alt jeg kan si er at mannen hadde en stemme som hadde litt ekko i seg, Også mener jeg at det var noe spøkelser eller andre ting som skulle lage en litt slags "Skummel sang".. Men den hadde litt "Beats" i seg ;)

 

Sangen har refreng, Men den er nok litt mer moderne enn de du har linka te.. Mest sannsynelig mellom 1980 til 1999 en plass.

Og aksenten på mannen mener er jeg veldig sikker på var skikkelig Amerikansk.

 

Hørte da jeg skulle handle kostyme i en butikk som heter Mye Morro på ett kjøpesenter liksom, Og de hadde "Halloween stemning" og effekter over hele seg ;)

Det minne meg frykteleg mykje om ein Fever Ray song, men eg klare ikkje finne det igjen. :/

Uhhhh, vent halloweenkomisk? Kva sjanger er det? :p

 

also:

listen to this.

Asså det der er ikke i nærheten.. Hvor er "Yello-Bassen" Eller burde jeg si "Dunkinga?"

Ok keywords:

 

-Mannen synger alene

-Det er litt ekko i stemmen til mannen

-Amerikansk aksent

-Sangen "dunker" som Yellos "Jungle Bill" Bare forestill deg Halloween theme bakpå.

-Er litt skumle lyder, Disse er egentlig litt komiske fordi mener det var spøkelse som sa sånn "uuuuuuuuu" i bakgrunnen noen steder i sangen.

-Sangen har refreng med 2-3 vers tror jeg.

 

Er det så innmari vanskelig å finne? Den ligger helt sikkert på en sånn Halloween essentials party plate til halloween fester for kids ellernoe ;)

Lenke til kommentar

Jeg er på utgikk etter en partysang, ganske ny tror jeg.. Teksten er på svensk, og jeg husker bare noe sånt som: braa til sist. Jeg er sikkert helt ute å kjører nå , men er jo lov å prøve :innocent:

 

(Det er ikke, Om Sanninga Ska Fram)

 

Høres kjent ut, tror jeg kjenner til sangen men klarer ikke helt å komme på hvilken. Har du noe mer du husker fra eller om sangen?

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=g4uxIo4t7xM

Forestill deg Yello - Jungle bill fra 1:17 i den videoen..

Men at det er ett skumlere tema, Det er nesten litt halloweenkomisk.. I motsetning til Jungle bill så er det "Spooky theme liksom"

 

http://www.youtube.com/watch?v=B8QepakuTLU

 

Er vanskelig å forklare, Men alt jeg kan si er at mannen hadde en stemme som hadde litt ekko i seg, Også mener jeg at det var noe spøkelser eller andre ting som skulle lage en litt slags "Skummel sang".. Men den hadde litt "Beats" i seg ;)

 

Sangen har refreng, Men den er nok litt mer moderne enn de du har linka te.. Mest sannsynelig mellom 1980 til 1999 en plass.

Og aksenten på mannen mener er jeg veldig sikker på var skikkelig Amerikansk.

 

Hørte da jeg skulle handle kostyme i en butikk som heter Mye Morro på ett kjøpesenter liksom, Og de hadde "Halloween stemning" og effekter over hele seg ;)

Det minne meg frykteleg mykje om ein Fever Ray song, men eg klare ikkje finne det igjen. :/

Uhhhh, vent halloweenkomisk? Kva sjanger er det? :p

 

also:

listen to this.

 

 

 

HER ER LÅTA DI! RAY PARKER JUNIOR SYNGER "GHOSTBUSTERS" I ORIGINALVERSJON! EN REAL KLASSIKER FORØVRIG! KOS DEG!

Lenke til kommentar

Den har litt sånn beats som bandet "Yello" pleier å bruke, Men så har den litt horror/Halloween theme i seg med en sånn mann som har litt mørk stemme.. Som sagt nesten som yello bare skumlere også tror jeg det var noe spøkelseslyder i sangen også "uuuuuuuuuUUUU"

 

Husker ikke helt lyrikken men var noe" he was the one in the" mener jeg å huske han sa :blush:

 

 

HER ER LÅTA DI! EN SKIKKELIG KLASSIKER FORØVRIG! RAY PARKER JUNIOR SYNGER "GHOSTBUSTERS" I ORIGINALVERSJON!

 

http://www.youtube.com/watch?v=KvkKX035484

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino waits for Alice
Lenke til kommentar

Jeg er på utgikk etter en partysang, ganske ny tror jeg.. Teksten er på svensk, og jeg husker bare noe sånt som: braa til sist. Jeg er sikkert helt ute å kjører nå , men er jo lov å prøve :innocent:

 

(Det er ikke, Om Sanninga Ska Fram)

 

Høres kjent ut, tror jeg kjenner til sangen men klarer ikke helt å komme på hvilken. Har du noe mer du husker fra eller om sangen?

Nei dessverre, nå har jeg glemt hele sangen :( .. Får håpe du kommer på den da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...