Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

leter etter en sang som spilles en del på thevoice nå om dagen..hørte den i helga ute på fest så husker ikke alt for mye av teksten heller.

 

norsk rap og når refrenger kommer høres det ut som en gjeng med unger i kor synger at det ikke er dem som har skrevet sangen eller noe sånt..håper ikke det høres for teit ut. men alt jeg kommer på i farta.

 

takk for tips som kan hjelpe meg..

Lenke til kommentar

Ingen tekst...

 

 

Keyboard er vel kanskje det som spilles mest :p

 

 

 

Første jeg tenker på er Pendulum - Watercolor.. ?

Er nok ikke den :(

Låta jeg leter etter inneholder ikke tekst.

Vil gjette at den er fra 80-tallet.

 

 

 

 

leter etter en sang som spilles en del på thevoice nå om dagen..hørte den i helga ute på fest så husker ikke alt for mye av teksten heller.

 

norsk rap og når refrenger kommer høres det ut som en gjeng med unger i kor synger at det ikke er dem som har skrevet sangen eller noe sånt..håper ikke det høres for teit ut. men alt jeg kommer på i farta.

 

takk for tips som kan hjelpe meg..

 

 

 

 

 

Endret av JFM
Lenke til kommentar

det er en låt jeg lurer på hva heter. Den spilles på Viasat 4 i forbindelse med at de reklamerer for programmene sine. Har sist hørt den nå i dag i reklamen for fotball hooligans-programmet deres. Det er ikke noe tekst i låta, så sånn sett vanskelig å søke på, men den er veldig tecno/trance, mye tempo. Noen som vet artist/dj og låtnavn?

Jeg lurer på nøyaktig samme låt! Si ifra om du finner det ut!

 

 

Det er vell Deadmau5 - Strobe ;)

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Ok, det er mulig dette er feil sted å poste, men jeg prøver alikevel.

 

Jeg hørte en technolåt her om dagen og da jeg hørte den synes jeg at den liknet på noe jeg hadde hørt før. Jeg tror det var fra en TV-serie eller noe sånnt jeg hadde hørt det, men er veldig usikker på hva det høres ut som.

Noen som kan hjelpe meg med hva dette kan være eller noen som er enig med meg at det er noe kjent med den? Det blir vel nesten bare gjetting, men kanskje noen vet det. Man trenger bare å høre på de 20 første sekundene for å få intrykk av hvordan den fortsetter.

 

http://www.youtube.com/watch?v=U-vvvpSGzkY&feature=autofb

Lenke til kommentar

Ok, det er mulig dette er feil sted å poste, men jeg prøver alikevel.

 

Jeg hørte en technolåt her om dagen og da jeg hørte den synes jeg at den liknet på noe jeg hadde hørt før. Jeg tror det var fra en TV-serie eller noe sånnt jeg hadde hørt det, men er veldig usikker på hva det høres ut som.

Noen som kan hjelpe meg med hva dette kan være eller noen som er enig med meg at det er noe kjent med den? Det blir vel nesten bare gjetting, men kanskje noen vet det. Man trenger bare å høre på de 20 første sekundene for å få intrykk av hvordan den fortsetter.

 

http://www.youtube.com/watch?v=U-vvvpSGzkY&feature=autofb

Melodien er ikke helt ulik refrenget i coldplays viva la vida, som igjen ligner en del på joe satrianis if i could fly.

Kanskje den har blitt brukt i en gammel tv-serie eller noe?

Lenke til kommentar

Nå sliter jeg med å finne en sang jeg har på hjernen, og den er driit tuff.

Det eneste jeg vet er at den ofte går på Radio fortiden. Gitarrytmen likner litt på den i sangen til Adam Lambert - Whataya want from me

 

Mer vet jeg dessverre ikke.

Pliis hjelp meg. Tror låta er ganske ny, vet ikke helt. Jeg hører sjeldent på radio.

 

Trenger all hjelp :p

Snakkaaas

Endret av Toshi
Lenke til kommentar

Hei, har en sang i hodet som jeg ikke greier å finne ut hvem som synger. Rimelig sikker på at sangen hete What goes around comes around eller noe i den duren. Problemet er bare at en million sanger heter det, så vanskelig å google seg fram til den rette.

 

Tror refrenget går noe sånt som: "What goes around comes around, yeah you got it, what you gonna do about it"

 

Mener sangen var populær rundt tusenårskiftet. Tror det var to veldig feminine gutter (kan ha vært jenter), og han ene brukte alpinbriller eller noe i musikkvideoen.

Lenke til kommentar

Hei, har en sang i hodet som jeg ikke greier å finne ut hvem som synger. Rimelig sikker på at sangen hete What goes around comes around eller noe i den duren. Problemet er bare at en million sanger heter det, så vanskelig å google seg fram til den rette.

 

Tror refrenget går noe sånt som: "What goes around comes around, yeah you got it, what you gonna do about it"

 

Mener sangen var populær rundt tusenårskiftet. Tror det var to veldig feminine gutter (kan ha vært jenter), og han ene brukte alpinbriller eller noe i musikkvideoen.

 

 

 

 

Addis Black Widow - Goes Around Comes Around

 

 

 

Lenke til kommentar

hei, lurer på en sang som går på NRL mp3 hele tiden det er sånn regge artist som synger "put guns down" eller noe lignene. Noen som har peiling?

Nico D + Jah Mason

Ruff Times

 

Ble forresten svart på på forrige side.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

hei, lurer på en sang som går på NRL mp3 hele tiden det er sånn regge artist som synger "put guns down" eller noe lignene. Noen som har peiling?

Nico D + Jah Mason

Ruff Times

 

Ble forresten svart på på forrige side.

Takk innocent.gif Kunne sikkert lest men det begynner å bli så sinnsykt mange sider i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...