Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Dette blir nok et alt for hard nøtt, men jeg prøver. Det var en sang som jeg hørte i russetiden. Har ikke peiling på om den er gammel eller ny. Det var en technosang og det var en mann som sa noen gloser. Det eneste jeg kan huske er feel it up and down. Vet ikke om det er ordrett det jeg skriver, men det var i hvert fall noe i den duren. Når det gjelder melodien så var det noe feleaktig.

 

Hvis noen skulle klare å løse denne gåten her, så har jeg tro på at noen skal klare å finne løsningen på Aids-gåten og at det kommer til å regne penger i en uke.

 

Må jo nesten være

.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir nok et alt for hard nøtt, men jeg prøver. Det var en sang som jeg hørte i russetiden. Har ikke peiling på om den er gammel eller ny. Det var en technosang og det var en mann som sa noen gloser. Det eneste jeg kan huske er feel it up and down. Vet ikke om det er ordrett det jeg skriver, men det var i hvert fall noe i den duren. Når det gjelder melodien så var det noe feleaktig.

 

Hvis noen skulle klare å løse denne gåten her, så har jeg tro på at noen skal klare å finne løsningen på Aids-gåten og at det kommer til å regne penger i en uke.

 

Må jo nesten være

.

 

He he, har har jeg lett i flere dager, også kommer du som en reddende engel! Tusen hjertelig takk.

Lenke til kommentar

det er en låt jeg lurer på hva heter. Den spilles på Viasat 4 i forbindelse med at de reklamerer for programmene sine. Har sist hørt den nå i dag i reklamen for fotball hooligans-programmet deres. Det er ikke noe tekst i låta, så sånn sett vanskelig å søke på, men den er veldig tecno/trance, mye tempo. Noen som vet artist/dj og låtnavn?

Jeg lurer på nøyaktig samme låt! Si ifra om du finner det ut!

Lenke til kommentar

Jeg hørte sangen på P5 i morges.

Det er en sang av sjanger rock'n roll (puddelrock :) )

 

Den starter med en intro av en som synger høyt "Do you remeeember......." resten husker jeg ikke. Et kor begynner etterpå "Åååååhhh ååhh åååhh ååååååh". Veldig bra gitarsolo.

 

Noen som vet? Sikkert en sang fra 70-80-tallet mener jeg.

Tindrum - Drums of War ?

 

Jepp, takk :)

Lenke til kommentar

Sangen ble spilt 10-15 sekunder av i programmet Harry - 6 åring og kokkelærling på nrk idag og i går (sikkert i tidligere program også). Prøvde å sjekke om man kunne se på den nett-tv for å sjekke med TrackID men funket ikke her hos meg :( Tror de bruker 2 eller 3 sanger som går igjen gjennom hele programmet hvor den ene er Peter, Bjorn & John - Young Folks, men det er ikke den jeg leter etter. Det er den andre eller en av de to andre...

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...