Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har en sang jeg lurer på som jeg synes å huske at jeg hørte hos noen tilbake i 2001,2002 eller 2003 på et av McMusic års albumene eller absolute hits eller noe sånn.

 

Det jeg husker fra sangen er at jeg tror det er noe tekno greier med en stemme som sier noe liknende innimellom: Place to the place london. place to the place london, place to the, place to the, place, place to the place london.

 

Noe i den duren :p

 

Takk for hjelpen

Endret av henry14
Lenke til kommentar

Hei

 

Har en sang jeg lurer på som jeg synes å huske at jeg hørte hos noen tilbake i 2001,2002 eller 2003 på et av McMusic års albumene eller absolute hits eller noe sånn.

 

Det jeg husker fra sangen er at jeg tror det er noe tekno greier med en stemme som sier noe liknende innimellom: Place to the place london. place to the place london, place to the, place to the, place, place to the place london.

 

Noe i den duren :p

 

Takk for hjelpen

http://www.youtube.com/watch?v=4VI3IZJDvuQ

Lenke til kommentar

http://www.spreadthejoy.se/latlista/6j8Tx597OaF8LCdDSaSroh#latlista/1VH5li7jful2ZyHBOiJsSe

 

Er fra sånn tuttifrutti vingummi reklame på TV3, så vidt jeg husker.

Er no dubstep greier, og syns det var så jævlig rått, men er det noen som har PEILING på hva den heter?

 

Aner ikke, men jeg syns den var fet selv.

 

Her er ihvertfall det som loopes, så bare sett på repeat :p

loop.mp3

Lenke til kommentar

Litt merkelig historie. Jeg lå og prøvde å sove i natt og plutselig dukket en sang opp i hodet mitt. Aner ikke hvor det kommer fra, men tror det må være noe fra barndommen min på 80-tallet. Jeg husker melodien og en del av teksten, men finner ingenting på google. Noen som kjenner igjen dette?

 

"Lille per, leker og ler. Når han kaster ballen, er ballen alt han ser. Far og mor og lillebror, leker i hagen ved huset der de bor"

 

tror per kaster ballen ut i veien og blir påkjørt. så fortsetter det:

 

"Det blør, det blør. Mannen inni bilen burde sett ham før. Det blør, det blør. Mannen inni bilen burde sett ham før. "

 

Ganske morsom tekst i grunn. Mulig det er noe av Trond Viggo Torgersen eller Trygg Trafikk. Hadde vært kjekt å få vite resten av teksten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...