Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

I helga da jeg var på fest spilte di en sang jeg har fått på hjernen, men vet ikke hva den heter, og det er ingen som vet hvilken jeg mener... Kanskje noen her kan hjelpe meg med det, håper jeg iall fall :)

 

Eneste jeg husker av sangen er "i am not alone" tror det er en countrylåt for det er sånne country tromme slag helt i begynnelsen av sangen.

 

Håper noen kan hjelpe :D

 

-Fardal-

Lenke til kommentar

heisann. det her e kanskje helt håpløst å få svar på men prøver fordeom kanshe man treffer riktig. hørte i solariumet i brun og blid igår sånn rundt 20.40 ca. var en sånn litt dance sang med god rytme å helt ok far it. teksten gikk noe sånt som " ii feel it moulder in my heart that i just can controll. eller " i can feel a motion in my heart. eller " and i can feel emotion in my heart that "

 

helt sykt å gå utifra det her men alle svar settes stor pris på :p

 

mvh

Divi

Lenke til kommentar

heisann. det her e kanskje helt håpløst å få svar på men prøver fordeom kanshe man treffer riktig. hørte i solariumet i brun og blid igår sånn rundt 20.40 ca. var en sånn litt dance sang med god rytme å helt ok far it. teksten gikk noe sånt som " ii feel it moulder in my heart that i just can controll. eller " i can feel a motion in my heart. eller " and i can feel emotion in my heart that "

 

helt sykt å gå utifra det her men alle svar settes stor pris på :p

 

mvh

Divi

 

bare glem det folkens. fant den ;D thunder in my heart - leo sayer

Lenke til kommentar

Jeg hører regelmessig på et radioprogram kalt Floor Fillers på BBC Radio 1 fra England, og på hvert program kan man finne tracklist på alle sangene som blir spilt den aktuelle dagen, men den siste som er ute nå er det ikke noen tracklist.

Sangen jeg leter etter er en dancy/electro låt med både mannlige og kvinnelige vokaler.

Refrenget går "Cause it's satur-saturday, everybody wants to play" og "I like to move it move it, I'm about to loose it."

 

Om noen gidder å ta seg tid til å høre kan man finne den her, den begynner 15.20: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00sg90s

Kan også anbefale programmet for de som liker ny dance og house.

Lenke til kommentar

Jeg hører regelmessig på et radioprogram kalt Floor Fillers på BBC Radio 1 fra England, og på hvert program kan man finne tracklist på alle sangene som blir spilt den aktuelle dagen, men den siste som er ute nå er det ikke noen tracklist.

Sangen jeg leter etter er en dancy/electro låt med både mannlige og kvinnelige vokaler.

Refrenget går "Cause it's satur-saturday, everybody wants to play" og "I like to move it move it, I'm about to loose it."

 

Om noen gidder å ta seg tid til å høre kan man finne den her, den begynner 15.20: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00sg90s

Kan også anbefale programmet for de som liker ny dance og house.

 

Kul link. Noen som vet hva den siste sangen heter?

 

Fant det ut selv:

Endret av HarIkkeBrukernavn
Lenke til kommentar

Sangen jeg leter etter er en dancy/electro låt med både mannlige og kvinnelige vokaler.

Refrenget går "Cause it's satur-saturday, everybody wants to play" og "I like to move it move it, I'm about to loose it."

 

Om noen gidder å ta seg tid til å høre kan man finne den her, den begynner 15.20: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00sg90s

Kan også anbefale programmet for de som liker ny dance og house.

 

Release: 11.07.2010

Endret av Hunterz
Lenke til kommentar

Sangen jeg leter etter er en dancy/electro låt med både mannlige og kvinnelige vokaler.

Refrenget går "Cause it's satur-saturday, everybody wants to play" og "I like to move it move it, I'm about to loose it."

 

Om noen gidder å ta seg tid til å høre kan man finne den her, den begynner 15.20: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00sg90s

Kan også anbefale programmet for de som liker ny dance og house.

 

Release: 11.07.2010

 

TUSEN TAKK :-)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Hørte en sang , kansje på Viasat 4?

 

Det va på en klaer reklame, folk som nesten kysse... jeg følt med så mye men jeg tenke at texten var...

 

"How do I get through to you?

How do I get through to youuuuu?"

 

xD

 

(Beklager om dålig norsk, akkurat flytta til Norge fra England! xDD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...