Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Lurer på en sang jeg hørte på radioen i går. Den gikk noe som det her: " Inger er en snegle, hun spiser frokost på kontoret", mulig det var et annet navn enn Inger, men det var iallfall et kvinnenavn og refrenget begynner ca slik jeg skrev over. Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver en gang til :-) Lurer på hvilken chill/techno låt det er som snurrer i dette klippet fra ca. 50 sekunder og utover:

Video (ikke youtube)

 

Jeg gir ikke opp lett ser jeg. Fant svaret for noen dager siden når jeg så etter videoen på Youtube siden originalen er död. Da hadde det dukka opp en 21 Dec 2008 med kreditering av artisten: Michael Darius - Magic of Politics.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe! Hørte en episk/dramatisk melodi her om dagen. Du vet, av typen som kommer ved et øyeblikk der den store ridderen rir ut til kampen han skal dø i(og alt foregår i slow motion) og noe som kunne ha vært på en TV2 reklame for fotball. "Sangen" er koring av dype mannsrøster. Problemet er at jeg ikke aner hva denne sangen heter, ikke hva de synger, eller hvor denne sangen er fra/hvem som har laget den! Kan noen hjelpe meg! Kjenner den igjen med en gang jeg får høre den!

Lenke til kommentar

Tenker på en litt gammel låt nå, tipper den er 50-60 tallet, men er langt fra sikker. Har veldig lite å gå på når det gjelder å identifisere den, men det jeg husker er at refrenget bl.a består av at en dame synger "yay yay yay", "ai ai ai" eller lignende med en veldig lys merkelig stemme.

 

Akkurat det lille partiet er et typisk "aha, det er denne sangen vi hører på" når det kommer. Noen som vet hvilken sangen jeg tenker på?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang, tror den kom rundt 2000, det jeg husker fra musikkvideon er at det står en blond fyr i midten av ett rom sammen med bandet. Han blonde vokalisten har er i bar overkropp utenom en vest og har en bukse. Jeg tror rommet de står i er en stein-gruve... (Så dette på "Svisj")

 

Any ideas?

 

Mener på at den er litt rock-ish

 

edit: Lurer også på sangen som er i VM reklamen på TV for tiden.

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Holder på å bli passe sprø av å nynne på en sang eg ikke klarer å huske ka heter

 

Kan gi svært lite informasjon på den annet enn at den er svenks hip-hopish og i refrenget så synger det flere folk opp og ned i tonefallet hvorpå en synger "yeah yeah yeah yeah" (mer som jejejejeje) veldig fort :p

 

tror den var populær for et år eller to siden

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det noen her ute som har hørt om en sang som går slik:

 

Jeg har sett lyset og jeg vet jeg skjønner,ja nå vet jeg, jeg forstår.

Hvis ho vil ha meg inni sine drømmer,blir jeg med hvor enn må går.

For jeg veit det er rett, for nå har jeg sett,nå vet jeg, nå har jeg svaret.... Vis mer

 

Refreng:

Nå vet jeg at engler finns,vet jeg at engler finns, ååååh ååh ,, for nå har jeg sett det.

Nå vet jeg at enlger finns,nå vet jeg at engler finns, ååh ååh åååh ååååh..

 

Jeg trodde aldri at det kunne hende,og jeg har tvilt om all har trodd,jeg har leita, jeg har søkt så lenge,men nå gjør det ikke no.For jeg veit det er rett, for nå har jeg sett, nå vet jeg, nå har jeg svaret.

 

Refreng igjen:

Nå vet jeg at engler finn...osv.,

 

 

Har søkt på lyrics-songs.com, men finner den ikke. Hun som leter etter denne trodde den var på Brød og Cirkus sitt album, noe den ikke var.

 

EDIT: Kan være Brød og Circus, bare under artistnavnet Undertakers Circus..

Lenke til kommentar

Det er en sang jeg har hørt mye på p3 i det siste. Dame som synger, ganske låt. Trodde det var Surferosa-damen som sang, men finner ingenting lignende på henne. Finner den ikke på p3 sine lister, og jeg troor det synges noe som "you gotta wake up, wake up, wake up" etc i låta.

Endret av sid_
Lenke til kommentar

det er en låt jeg lurer på hva heter. Den spilles på Viasat 4 i forbindelse med at de reklamerer for programmene sine. Har sist hørt den nå i dag i reklamen for fotball hooligans-programmet deres. Det er ikke noe tekst i låta, så sånn sett vanskelig å søke på, men den er veldig tecno/trance, mye tempo. Noen som vet artist/dj og låtnavn?

Jeg lurer på nøyaktig samme låt! Si ifra om du finner det ut!

 

 

Det er vell Deadmau5 - Strobe ;)

Takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...