Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, i går hørte jeg en synge på en sang, men vil høre hele.

 

Det jeg vet er at det er veldig mange vers. tror det var nesten 75 vers eller noe.

 

 

det jeg fikk med meg var:

 

 

En mann gikk i land, serru serru, i kristiansand serru serru. Veien gikk mot en lem serru serru, og der fikk han en klem serru serru.

 

 

 

vet ikke om dette er helt ordrett, men noen som skjønner hvilken er jeg tenker på ?

 

Boastein - En Mann Gikk I Land

http://www.youtube.com/watch?v=q6pnuyrnOM4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spilles en sang i bakgrunnen til reklamen om "Verdens strengeste foreldre", er det noen som vet hvilken sang dette er? I starten høres det ut som en kjent sang, men så går den over til noe annet. Vet ikke om det er en miks eller to ulike sanger. Kommer så klart ikke på hvilken sang den kjente er engang;)

 

Edit: takket være iPhone, Soundhound app og PVR opptaker klart jeg å finne den:

http://open.spotify.com/track/02UdOz7uEgFfC1zAsKiWeO

Jedward - Under Pressure

Endret av martin82
Lenke til kommentar

Hei jeg blir gal her, har lett etter en sang som ble spilt på radio NRJ (stavanger) i dag men jeg klarer ikke finne navnet på den. Er en jente (jenter?) som synger, ganske kul beat, den ble spilt rundt klokken 19.15 i dag 20. mai (satt i bilen). Deler av teksten er noe ala "got me going crazy." "then it goes missing (litt usikker på denne) og "is fall in love with you". Jeg tror den ble etterfulgt av Black Eyed Peas - Rock That Body. Er ikke mye å gå etter og har prøvd å google lyrics men finner ikke noe. Den blir spilt regelmessig på NRJ men er ikke på noen spillelister de har. Please hjelp meg! begynner bli gal å river ut håret her :p tusen takk !

Lenke til kommentar

Hørte en sang på radio i går som inneholdt blant annet:

 

"You can fee the fever in the air" og "everybody's dancing in the streets", og tror også der var noe "summer magic", men litt usikker.

 

Noen som vet hvilken det kan være?? :hmm:

Trine Rein - Summer Night Magic

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hørte en sang på radio i går som inneholdt blant annet:

 

"You can fee the fever in the air" og "everybody's dancing in the streets", og tror også der var noe "summer magic", men litt usikker.

 

Noen som vet hvilken det kan være?? :hmm:

Trine Rein - Summer Night Magic

 

 

Hei jeg blir gal her, har lett etter en sang som ble spilt på radio NRJ (stavanger) i dag men jeg klarer ikke finne navnet på den. Er en jente (jenter?) som synger, ganske kul beat, den ble spilt rundt klokken 19.15 i dag 20. mai (satt i bilen). Deler av teksten er noe ala "got me going crazy." "then it goes missing (litt usikker på denne) og "is fall in love with you". Jeg tror den ble etterfulgt av Black Eyed Peas - Rock That Body. Er ikke mye å gå etter og har prøvd å google lyrics men finner ikke noe. Den blir spilt regelmessig på NRJ men er ikke på noen spillelister de har. Please hjelp meg! begynner bli gal å river ut håret her :p tusen takk !

Justin Bieber - Baby

Ludacris har en liten del av den sangen, jeg tipper det er den delen av sangen du sikter til.

 

Nei er ikke den, men takk for svar. selv om det er feil =(

Lenke til kommentar

Jeg hørte sangen på P5 i morges.

Det er en sang av sjanger rock'n roll (puddelrock :) )

 

Den starter med en intro av en som synger høyt "Do you remeeember......." resten husker jeg ikke. Et kor begynner etterpå "Åååååhhh ååhh åååhh ååååååh". Veldig bra gitarsolo.

 

Noen som vet? Sikkert en sang fra 70-80-tallet mener jeg.

Lenke til kommentar

Nei er ikke den, men takk for svar. selv om det er feil =(

teksten stemmer sånn halvveis, men så overså at det var dame(r ) som sang, du har ikke litt mer info å gi ut?

sjanger f.eks?

 

vel den har noe ala samme beat som den ganske uplifting, og kan minne litt om rihanna - rude boy med tanke på sjanger. er ikke noe love song liksom er heftig bass å beat og "kjapp" synging. og i refrenget (tror jeg) synges det noe lignende "no love, no no no no love. no love no no no no love" er ikke helt sikker på om det er nøyaktid det som synges eller om det er "no man" eller "love man". Var litt vanskli å høre :p hehe.

 

Jeg pleier alltid som regel finne sangene jeg leter etter men på denne måtte jeg bøye meg i støvet. Har og som sagt hørt den flere ganger på radio NRJ men har ikke fått med meg navnet og den er ikke på noen av spillelistene deres eller "mest spilt" lista.

Lenke til kommentar

Dette blir nok et alt for hard nøtt, men jeg prøver. Det var en sang som jeg hørte i russetiden. Har ikke peiling på om den er gammel eller ny. Det var en technosang og det var en mann som sa noen gloser. Det eneste jeg kan huske er feel it up and down. Vet ikke om det er ordrett det jeg skriver, men det var i hvert fall noe i den duren. Når det gjelder melodien så var det noe feleaktig.

 

Hvis noen skulle klare å løse denne gåten her, så har jeg tro på at noen skal klare å finne løsningen på Aids-gåten og at det kommer til å regne penger i en uke.

Lenke til kommentar

det er en låt jeg lurer på hva heter. Den spilles på Viasat 4 i forbindelse med at de reklamerer for programmene sine. Har sist hørt den nå i dag i reklamen for fotball hooligans-programmet deres. Det er ikke noe tekst i låta, så sånn sett vanskelig å søke på, men den er veldig tecno/trance, mye tempo. Noen som vet artist/dj og låtnavn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...