Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er en sang jeg hørte (og så) på the voice, men så husker jeg ikke hva den heter. Har lyst til å høre den igjen. Husker ikke hva som ble sagt, men jeg kan beskrive hva jeg så. Minna meg om et område lik hellas eller noe, nær sjøen. Det var to hovedpersoner, ei dame og en mann. I starten av filmen så gikk de hver for seg, og sang vel om noe kjærlighetsgreier også tilslutt så møtte de hverandre. Var et lite technopreg over musikken og den var ganske fengende. Mannen i filmen var veldig fokusert og hadde liksom et mål og visste hvor han skulle.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Det er ikke den nei.

På musikkvideon så er det for det meste gåing, av begge parter egentlig. Er ikke så mye annet som skjer. Og så treffes de tilslutt. Er en litt spesiell techno melodi etter hva jeg husker. Det er dama som synger.

 

Håper det er noen flere forslag:)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har funnet mange gode svar innpå her, men står fast nå.

 

Det var en reklame på TV3 idag for en ringetone, den er instrumental det er bare strykere. Det er en klassiker som jeg har hørt mange ganger før.

 

I reklamen vises en skiløper som spaserer avgårde i uberørt snølandskap, og man skulle sende "fjell" til ett eller annet nummer for å få ringetonen.

 

Jeg vil ikke ha ringetonen, jeg vil ha hele sangen!

 

Håper noen kan hjelpe, thx. ;)

Lenke til kommentar

Eneste jeg husker er at den var utrolig fin, at det var en jentestemme iblandt og at hun bl.a sang noe om rainbow. Er en trance sang :)

 

Er et par år siden jeg hørte den, så er usikker på årstallet den er laget.

 

Hvem kan det være?? Ikke så mye og gå etter her men..setter stor pris på forslag

A-Moe - over the rainbow?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har funnet mange gode svar innpå her, men står fast nå.

 

Det var en reklame på TV3 idag for en ringetone, den er instrumental det er bare strykere. Det er en klassiker som jeg har hørt mange ganger før.

 

I reklamen vises en skiløper som spaserer avgårde i uberørt snølandskap, og man skulle sende "fjell" til ett eller annet nummer for å få ringetonen.

 

Jeg vil ikke ha ringetonen, jeg vil ha hele sangen!

 

Håper noen kan hjelpe, thx. ;)

 

Jeg har ikke sett reklamen, men jeg kan tenke meg at det er instrumentalversjonen "Daydream" av Raymond Vincent, som stjal musikken fra Tsjaikovskijs Svanesjøen. Den er kjent for å akkompagnere fjellvettreglene på tv hver vinter.

 

Her er en versjon med sang. Du kan jo høre om det er det du er ute etter.

 

 

 

Lenke til kommentar

Det er ikke den nei.

På musikkvideon så er det for det meste gåing, av begge parter egentlig. Er ikke så mye annet som skjer. Og så treffes de tilslutt. Er en litt spesiell techno melodi etter hva jeg husker. Det er dama som synger.

 

Håper det er noen flere forslag:)

kan være edward maya stereo love

Lenke til kommentar

Det er ikke den nei.

På musikkvideon så er det for det meste gåing, av begge parter egentlig. Er ikke så mye annet som skjer. Og så treffes de tilslutt. Er en litt spesiell techno melodi etter hva jeg husker. Det er dama som synger.

 

Håper det er noen flere forslag:)

kan være edward maya stereo love

 

Takk for svar! Ja det var stereo love som var riktig sang. Har vært så irriterende å ikke kunne huske hva den het. Takk igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...