Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Sonne var den første jeg tenkte på, men er ikke så mye damesynging der. Steike Till er hot

Sant det, eneste er den nynninga.

Hvis det ikke er en av dem kan jeg ikke tenke meg at det kan være Rammstein. Da har vi vel nevnt alle med litt lysere vokal i.

 

Nei da er det gjerne ikke Rammstein da. Men teksten i sangen var på tysk, derfor tenkte jeg automatisk at det måtte være dem. Nei ble visst vanskelig dette, men tusen takk for gode forslag! :).

Du kan jo høre litt på "Die Apokalyptischen Reiter" og se om det kan være dem.

Har ikke hørt noe med kvinnelig vokal der, men man vet jo aldri. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som så på nordens herligste med ylvis i dag?

Den opera sangen som dem sang litt av sammen med opera mannen som dem sa at var bocceli sin sang? har letet en stund etter denne men ikke akkurat lett og finne ut hva den heter. noen som vet? er ikke nessum dorma eller time to say goodbye.. har prøvd en del boccei sanger uten hell

Lenke til kommentar

Skal frem til en reggae låt, kan høres ut som Inner Circle, men er ganske sikker på at det ikke er dem. Er først en kar som synger litt typisk reggae, og så noen damer som korer: "Sweet summer ?kiss?....". litt lite å gå på her kanskje?

 

Er en middels populær låt mener jeg, skikkelig gladsang som minner om sommer.

Lenke til kommentar

Går en reklame på radioen for tiden, veldig ofte på P4 eller på Norge. Er en helt vanlig reklame hvor det er en kar og ei dame som synger "I can't get satisfaction" eller "I get satisfaction". Er det noen som kjenner den igjen?

 

EDIT: Det er ikke RS.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

har en sang på pcn min. ligger lagret som " spor 10 " holder på å rivet av mæ høuet. har prøvd å google fram lyricsn. men finner ikke. hjelp. den er vell en der år gammel å har en del fart i seg. litt sånn party sang. teksten er som følger:

 

youre here with me he cant come, youre here with me he cant come, youre here with me he cant come, you know he cant come. tlarlala yo dj (et eller anna) and spin it like a (eeh?)

hey man, hows it going, do you do what i tell you to do then. hey girl are you wasted let me introduse you to my face. oh shit im cold, did you raise the game but (no school) you know i saw that girl she really rockd my world so lets get real.

youre here with me he cant come, youre here with me he cant come, youre here with me he cant come you know he cant come. yo dj "tralal and spin it like a tralal ?? " you got the let the right side over once again.

 

setter pris på all form for tilbakemelding.

 

Mvh

Divi

Endret av division
Lenke til kommentar

Hei hørte en sang på radioen på morgen rundt 8 tida. Finner den ikke på spillelistene til p4.

Var en svensk sang, med en mann som sang. Ordet "himmelen" var i sangen, og en del av refrenget er "den ho vil ha, er jag" tror jeg.

 

Takk for svar ;)

Haha den hørte jeg også på P4, på vei til skolen! :!:

 

Chill sang

 

Christer Sandelin - Det Hon Vill Ha

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Hei hørte en sang på radioen på morgen rundt 8 tida. Finner den ikke på spillelistene til p4.

Var en svensk sang, med en mann som sang. Ordet "himmelen" var i sangen, og en del av refrenget er "den ho vil ha, er jag" tror jeg.

 

Takk for svar ;)

Haha den hørte jeg også på P4, på vei til skolen! :!:

 

Chill sang

 

Christer Sandelin - Det Hon Vill Ha

 

Å herlig :D Tusen takk :D

 

Hørte faktisk på den på vei til skolen jeg også :p

Endret av -Smash-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...